Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נכנס לעניין האם צריך או לא צריך להחליף, זה לא מה שנשאל. 

 

 

אני חושב שלא מדובר בשידרוג משמעותי, אולי לא שידרוג בכלל.

 

ספארק הוצגה שנה לפני הפיקנטו. אפשר לאמור שאלו היו מכוניות מקבילות ב 2017.

 

מנוע יותר חזק זה חשוב אבל זה לא הכל, ספק אם אנשים מבוגרים ירגישו בהבדל. 

 

חוץ מזה ספארק לא מביאה איזה בשורה משמעותית שאין בפיקנטו, רק מידות קצת יותר גדולות (ובסיס גלגלים קצת יותר קטן). 

 

 

אם רוצים שידרוג מורגש, כדאי להעדיף דגם שהוצג לאחרונה, לא לפני 7 שנים. 

 

 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי שחושב שהוא יכול לשנות את ההרגלים של אנשים בגיל ה-3 שכבר שנים עושים את אותו הדבר - בהצלחה.

 

אני מסכים עם בוקי.

גם אם הספארק כרכב טובה מול הפיקנטו הישנה - הרבה בנזין זרם בנהר מאז ויש היום אלטרנטיבות עדיפות.

 

אגב, סתם קוריוז - חבר מכר לאחרונה ספארק כמעט חדשה. מאוד מאובזרת. בקושי היו טלפונים והטרייד הציע 20 אלף מתחת למחירון.

בסוף נמכרה ליחיד שהתקשר והיה רציני.

אז שייקחו בחשבון שעל הספארק הזאת הם ישלמו ביוקר בטרייד הבא

  • אהבתי 1
פורסם

זה לא עניין של לשנות הרגלים.

 

אני מניח שמדובר באנשים שעבדו קשה כל החיים וכעת יש להם את היכולת לקנות כל כמה שנים אוטו חדש לא בעסקת 100 תשלומים בריבית 30% שנתי. 

 

כי תכלס בשביל 5000 ק"מ בשנה אפילו פיקנטו 2018 זה יותר מידי, גטס 2008 שקונים ב 6000 שקל גם תוכל לשרת אותם במשבצת הזו.

 

אבל רוצים לקנות חדש, יש את היכולת, שיקנו ויהנו, מה הבעיה בזה?

 

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Buki כתב:

זה לא עניין של לשנות הרגלים.

 

אני מניח שמדובר באנשים שעבדו קשה כל החיים וכעת יש להם את היכולת לקנות כל כמה שנים אוטו חדש לא בעסקת 100 תשלומים בריבית 30% שנתי. 

 

כי תכלס בשביל 5000 ק"מ בשנה אפילו פיקנטו 2018 זה יותר מידי, גטס 2008 שקונים ב 6000 שקל גם תוכל לשרת אותם במשבצת הזו.

 

אבל רוצים לקנות חדש, יש את היכולת, שיקנו ויהנו, מה הבעיה בזה?

 

 

 

 

כל מה שכתב בוקי מדויק מאוד, זה בדיוק המצב שלהם נכון להיום.ולכן מעדיפים להתנהל כך במקום לשבור את הראש עם מכירה/קנייה בשוק הפרטי.

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

אם כך, לדעתי הספארק כיום היא המיני הטובה שיש, והם יהיו מרוצים סביר להניח.

אם לא הגיר הרובוטי ביונדאי i10 הייתי ממליץ עליה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רק אעיר שאין ולא יהיה דגם ספארק 2023. יצורה של הספארק הופסק בחודש שעבר, ולא תהיה לה מחליפה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Buki כתב:

זה לא עניין של לשנות הרגלים.

 

אני מניח שמדובר באנשים שעבדו קשה כל החיים וכעת יש להם את היכולת לקנות כל כמה שנים אוטו חדש לא בעסקת 100 תשלומים בריבית 30% שנתי. 

 

כי תכלס בשביל 5000 ק"מ בשנה אפילו פיקנטו 2018 זה יותר מידי, גטס 2008 שקונים ב 6000 שקל גם תוכל לשרת אותם במשבצת הזו.

 

אבל רוצים לקנות חדש, יש את היכולת, שיקנו ויהנו, מה הבעיה בזה?

 

 הטרייד.

בד"כ הסיפור הזה גורם להפסד של איזה 10 אלף בקלות על רכב שאם היו מפרסמים אותו בין חברים היה נמכר ביומיים.

 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, zvit כתב:

רק אעיר שאין ולא יהיה דגם ספארק 2023. יצורה של הספארק הופסק בחודש שעבר, ולא תהיה לה מחליפה.

אז כנראה שהכוונה ל22, ניתן בכלל להשיג היום ספארק 0 ק״מ?

ראיתי דווקא שכן מפרסמים שיש ספארק 2023 בחלק מהמגרשים.

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

זה שמפרסמים לא אומר שיש. האתרים ינקטו בכל אמצעי כדי להביא את הלקוח הפוטנציאלי למגרשם - שם כבר ידחפו לו מה שקיים להם במלאי.

 

יתכן ש-UMI הצטיידו במלאי שיוכלו למכור עמוק לתוך 2023.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 3 שעות, Nakamichi כתב:

הטרייד.

בד"כ הסיפור הזה גורם להפסד של איזה 10 אלף בקלות על רכב שאם היו מפרסמים אותו בין חברים היה נמכר ביומיים.

יש אנשים שזה מתאים להם, אין להם בעיה לשלם את הסכום הזה על השרות הזה של לבוא עם רכב ושן ולצאת עם חדש. למרות שלנו זה נראה משונה ובזבוז כסף נטו.

 

 

זה כמו שאני קורא פה שאלות של אנשים ששילמו 1500 או 2000 שקל על טיפול די בסיסי לאוטו ויודע שאת הטיפול הזה אפשר לעשות לבד בבית והחלקים יעלו 500 שקל.

 

אבל ברור שזה לא מתאים לכל אחד. 

 

טרייד זה אותו דבר. 

 

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, much כתב:

אז כנראה שהכוונה ל22, ניתן בכלל להשיג היום ספארק 0 ק״מ?

ראיתי דווקא שכן מפרסמים שיש ספארק 2023 בחלק מהמגרשים.

אז אין להם מושג או שהם משקרים. GM הודיעה בפברואר השנה על הפסקת הייצור העולמי הקיץ, והייצור בפועל (שהיה רק בקוריאה) הופסק בסוף אוגוסט השנה. באף שוק לא קראו לדגם הזה ״2023״.

פורסם
לפני 7 שעות, Buki כתב:

יש אנשים שזה מתאים להם, אין להם בעיה לשלם את הסכום הזה על השרות הזה של לבוא עם רכב ושן ולצאת עם חדש. למרות שלנו זה נראה משונה ובזבוז כסף נטו.

 

 

זה כמו שאני קורא פה שאלות של אנשים ששילמו 1500 או 2000 שקל על טיפול די בסיסי לאוטו ויודע שאת הטיפול הזה אפשר לעשות לבד בבית והחלקים יעלו 500 שקל.

 

אבל ברור שזה לא מתאים לכל אחד. 

 

טרייד זה אותו דבר. 

 

 

אני אתווכח איתך על זה. וזה ממש לא.

 

לא לגבי האם יש אנשים שמתאים להם טרייד. לגמרי יש. 

ברוב המקרים זה בגלל סתם אותו קיבעון שרשמתי מקודם.

"אין לי כוח להתעסק בזה". "לא רוצה שירמו אותי" וכו וכו וכו.

במצב של שוק הרכב היום למכור פיקנטו עם נתונים טובים - זה עניין זריז ואפשר לפרסם את הדבר רק בין חברים ומשפחה ויימצא קונה.

 

אבל עזוב, לא על זה אני רוצה להתווכח איתך.

 

לטפל לבד ברכב היום בארץ זה לא חוקי.

למכור רכב לבד כן. עדיין..

שאתה מטפל לבד חוץ מהעניין החוקי יש את העניין שאין שום תמיכה של תשתית מסביבך - אין לך לאן לשפוך את השמן הישן. אתה צריך או לבקש טובות ממוסך. או ללכת למרינה לקוות שהיום לא נעלו את הצוברים.

אתה לא יכול להשאיל כלי עבודה מחנות כלים. מה שמאוד נפוץ בחול. אז אתה הרבה פעמים צריך להשקיע כסף בכלים. שאחכ אין לך איפה לאחסן אותם או שימוש נוסף בהם.

וגם כל הטיפול אתה בפחד שאיזה שכן משועמם יתקשר לפקח.

ומעבר לכל זה - באחריות לא יקבלו את זה שטיפלת לבד וגם שתבוא למכור הרבה יעקמו פרצוף.

 

אז ביום שישראל תתקדם קצת מהקיבעון ותפסיק להכנע ללחץ של איגודים - ולטפל ברכב לבד יהיה משהו יותר מסודר. אז כן. זה יהיה אותו דבר.

עד אז - לא.

  • אהבתי 1
פורסם

@Nakamichi זהו - שלא.

 

יש לא מעט אנשים שמוכנים (בדעה צלולה לגמרי) לשלם הרבה מאד אלפי שקלים בשביל להוריד מעצמם פעולות שמלחיצות אותם.

 

במקרה שלפנינו גם האפשרות (הדי לא סבירה) לתקלות וגם חוסר הרצון להתעסק במכירה, גומרת להם להוציא כ-50000 ש"ח על פארש.

 

אבל הם יכולים - כי זה הכסף שלהם.

  • אהבתי 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

Zvit אתה לא איתי.

אמרתי. אני לא מתווכח איתו על הטרייד.

גם איתך לא.

שיעשו מה שטוב להם. 

 

שאמרתי קבעון התכוונתי לאותם הרגלים שאנשים עושים שאין בהם היגיון של ממש, אלא כוחו של הרגל או פחד לא רציונאלי מתוצאה שהסיכוי שלה להתרחש אפסית.

לכולנו יש כאלה.

אם הם רוצים לעשות טרייד אין כל שלושה חודשים לרכב אחר - שיבושם להם. לא שופט אף אחד.

רק אמרתי שהסיכוי לשכנע אנשים מבוגרים לשנות הרגלים כאלה (כי קבעון כנראה מילה חזקה מדיי פה) נמוך.

 

אם זה טוב/רע/כדאי - כל אחד והשיקול שלו. 

לא מכיר אותם.

 

אני בינתיים בויכוח חריף אחר עם בוקי 

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
×
×
  • תוכן חדש...