Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לפני 3 חודשים באמצע נסיעה ההילוכים שלי ברכב פיג'ו 301 התחילו לקפוץ להילוך שני ואז לחמישי ומשם לניוטרל תוך כדי נסיעה בכביש מהיר.

גררתי למוסך גבע בתל אביב. אמרו לי שצריך להחליף גיר ומחשב גיר ושאין וכנראה לא יהיה להם במלאי להחליף.

החלפתי גיר ומחשב גיר במרכז לתיבות הילוכים לפני חודשיים.

רובוטית 2015, 130,000 ק"מ. קניתי אותה לפני שנה וקצת ב13,000 שח.

כלומר פחות או יותר 5 שבועות הכל היה תקין.

לפני שלושה שבועות המזגן הפסיק לקרר.

קפצתי לכפר קאסם ונאמר לי שהBCM נדפק והחליף לי אותו.

5 דקות אחרי שיצאתי ממנו קרה לי שוב העניין עם ההילוכים שבגללו נאמר לי להחליף רובוט גיר.

חזרתי אליו ואמר שצריך להחליף עוד איזה רכיב אלקטרוני.

החליף ואחרי יומיים שוב המזגן הפסיק לעבוד.

הבעיה עם ההילוכים ועם המזגן קורית עדיין לסירוגין.

כבר באתי אל המוסך בכפר קאסם 5 פעמים.

כל פעם בעיה ופתרון אחר - המדחס מזגן מקצר לך את היחידת בקרה למזגן, וגם שרף לך שוב את הBCM - מחליף לך באחריות את הBCM אבל צריך להחליף מדחס.

החלפתי גם אותו.

אחרי יומיים המזגן שוב לא עובד - המגעים של יחידת הבקרה למזגן קצת נדפקו מרוב החלפות, לעקם את הפין בחיבורים יסדר את זה. 

עכשיו שוב ההילוכים קפצו ב80 קמ"ש להילוך שני ואז לחמישי, והמזגן גם כן עובד לסירוגין.

 

אני באמת כבר מיואש.

הוצאתי כ8000 שקל על הגיר+ מחשב גיר, ועוד כ5000 על BCM, מדחס, יחידת בקרה, ושום דבר בפועל לא נפתר.

אני אגיע אליו שוב מחר כנראה, ואני די בטוח שאצא משם שוב עם אותה בעיה.

 

מה לדעתכם עליי לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...