Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי באינפיניטי G37 שנת 2012 דגם בסיס.

 

יש לי כבר מגבר אלפיין 4 ערוצים וסאב וופר 12 אינצ' של JL.

 

רוצה להתקין קומפוננט קדמי מורל היבריד 6.5 אינצ' + המגבר והסאב שכבר יש לי + יריעת בידוד מאחורי הרמקולים בדלתות.

 

קיבלתי הצעת מחיר ממתקין מערכות של 3,100 ש"ח כולל מע"מ. המחיר כולל רכישת הרמקולים והתקנת הרכיבים שכבר יש לי וכולל ערכת התקנה איכותית. בהתחשב בכך שהרמקולים נמכרים במחירים של של 1,800 ש"ח - 1,900 ש"ח נראה לי ש- 1,300 ש"ח על עבודה כולל ערכת התקנה של הרכיבים שיש לי ושתי יריעות בידוד קטנות בדלתות זה על הצד הגבוה??

  • מעניין 1
פורסם

חשוב יותר מכל . איזה חברת קיט התקנה אתה מתקין  איזה איטום אתה עושה שני שכבות או שכבה אחת .  איזה מגבר של אלפיין יש לך איזה דגם ? 

יש לו כניסות HI LEVEL  או שהמתקין הולך להשתמש במנחת ? 

  • אהבתי 1
פורסם

זה המגבר:
https://www.alpine.co.uk/p/Products/SingleView/S-A32F

 

יש לו כניסת היי לבל. יש לי גם את הכפתור לשליטה על עוצמת הבס שגם אמור להיות חלק מעבודת ההתקנה.

 

לא מדובר על בידוד כל הדלתות אלא רק את החלק שמאחורי הרמקולים ובשכבה אחת.

 

בנתונים האלו האם עלות העבודה סבירה?

פורסם
בתאריך 18.4.2022 בשעה 08:52, KOOKE כתב:

קיבלתי הצעת מחיר ממתקין מערכות של 3,100 ש"ח כולל מע"מ. המחיר כולל רכישת הרמקולים והתקנת הרכיבים שכבר יש לי וכולל ערכת התקנה איכותית. בהתחשב בכך שהרמקולים נמכרים במחירים של של 1,800 ש"ח - 1,900 ש"ח נראה לי ש- 1,300 ש"ח על עבודה כולל ערכת התקנה של הרכיבים שיש לי ושתי יריעות בידוד קטנות בדלתות זה על הצד הגבוה??

ראשית המגבר שלך לא ממש בנוי להגברה של מורל הייבירד 602 זה סט שדורש הגברה רצינית 

הייתי שוקל לבחור במקומו במורל טמפו אולטרה 602 זה סט מצויין שיותר מתאים להגברה 

הוא גם יחסוך לך לא מעט כסף.

 

שנית ההתקנה תלויה גם במתקין והתמחור שלו וגם בסוג הרכב

כיוון שהרכב שלך הוא רכב פרימיום ,והמחיר כולל עבודה + קיט התקנה איכותי +יריעות מאחורי הרמקולים 

סה"כ מדובר במחיר סביר לדעתי.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

מדובר במגבר טוב רק חלש,בעיקרון אתה יכול להישאר איתו ולהגביר את ההיבריד בגישור ואז לקבל עוצמה מספקת

ולסאב לרכוש מגבר מונובלוק,זה לדעתי הדבר הנכון לעשות.

 

 

 

hu- pioneer shp evo62 dab tweeter-ml280.3 midbass-ml165.3 amp-alpine hda 60f 

 sub-gladen zero 10 pro(sealed box) sub amp-mosconi gladen pro 1/10 

 

פורסם
בתאריך 18.4.2022 בשעה 08:52, KOOKE כתב:

התחדשתי באינפיניטי G37 שנת 2012 דגם בסיס.

 

יש לי כבר מגבר אלפיין 4 ערוצים וסאב וופר 12 אינצ' של JL.

 

רוצה להתקין קומפוננט קדמי מורל היבריד 6.5 אינצ' + המגבר והסאב שכבר יש לי + יריעת בידוד מאחורי הרמקולים בדלתות.

 

קיבלתי הצעת מחיר ממתקין מערכות של 3,100 ש"ח כולל מע"מ. המחיר כולל רכישת הרמקולים והתקנת הרכיבים שכבר יש לי וכולל ערכת התקנה איכותית. בהתחשב בכך שהרמקולים נמכרים במחירים של של 1,800 ש"ח - 1,900 ש"ח נראה לי ש- 1,300 ש"ח על עבודה כולל ערכת התקנה של הרכיבים שיש לי ושתי יריעות בידוד קטנות בדלתות זה על הצד הגבוה??

אהלן חבר נכבד, המגבר של אלפיין הוא 4X80 WATT - ב 2 אום !! הוא בקושי יכול להזיז לך את הסט רמקולים קומפוננט של מורל שהם 4 אום, לדעתי וניסיוני.

אם אתה רוצה לקבל סאונד איכותי וטוב, לדעתי חייב להשתמש בפרוססור דיגיטלי - DSP, אינטגראטור ( מובנה בתוך המגבר ) או מכשיר לחוד.

אם תשאר עם הציוד שלך, אתה סתם זורק כסף על רמקולים קומפוננט, שלא תצליח לנצל 1/3 מהיכולות להם.

חשוב לזכור שהתקנת מערכת סטריאו/סאונד סבירה, לא בודקים רק לפי הצעת המחיר שקיבלתה, אלא לפי הציוד שאתה רוכש, איפה אתה עושה את ההתקנה, ועוד הרבה דברים חשובים.

בהצלחה 🙏🥰  

פורסם (נערך)
לפני כשעה, KOOKE כתב:

תודה על התשובה. איזה מגבר אלפיין מומלץ לרמקולים האלו?

אתה לא חייב להחליף מגבר ניתן לנצל אותו טוב יותר 

עם סט נציל יותר עם עכבה נמוכה ,הסט הזה למשל הוא סט חזק ואיכותי ויעבוד נהדר עם המגבר שלך:

https://www.google.com/search?q=Infinity+kappa+60csx&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

בנוגע למגבר אלפיין שמתאים אם אתה בכל זאת רוצה רק את המורל הייבירד 602 

אז ה-Alpine X-A70F מתאים להגברה של סט כזה.

https://www.google.com/search?q=Alpine+X-A70F&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

לפני 20 דקות, Dani Cohen כתב:

לדעתי חייב להשתמש בפרוססור דיגיטלי - DSP, אינטגראטור ( מובנה בתוך המגבר ) או מכשיר לחוד.

אני מסכים 

אך זה כבר לוקח את התקציב לאזור אחר לגמרי.

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 2 דקות, AUDIO KING כתב:

אתה לא חייב להחליף מגבר ניתן לנצל אותו טוב יותר 

עם סט נציל יותר עם עכבה נמוכה ,הסט הזה למשל הוא סט חזק ואיכותי ויעבוד נהדר עם המגבר שלך:

https://www.google.com/search?q=Infinity+kappa+60csx&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

בנוגע למגבר אלפיין שמתאים אם אתה בכל זאת רוצה רק את המורל הייבירד 602 

אז ה-Alpine X-A70F מתאים להגברה של סט כזה.

https://www.google.com/search?q=Alpine+X-A70F&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

אני מסכים 

אך זה כבר לוקח את התקציב לאזור אחר לגמרי.

 

אתה צודק, אבל זאת לא תוספת עלות גדולה, במיוחד שרוצים לשפר את מערכת הסאונד !! שנית החיבור הוא HI-LEVEL שגם כך צריך להיות מונחת עם מנחתים, איזה צליל יהיה במערכת כזאת AUDIO KING ??

פורסם (נערך)

עם TA וקרוסים בHU וEQ משוכלל בטלפון, למה צריך היום DSP?

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 8 שעות, Dani Cohen כתב:

אתה צודק, אבל זאת לא תוספת עלות גדולה

בוא נראה.

DSP בסיסי 2000 שח 

מגבר 4 ערוצים ראוי להייבירד 602 יעלה לפחות 2500 שח.

סט הייבירד 602 יעלה נגיד 1900 

-------------

6400 שח השקעה.

 

או ללכת על סט כמו שהאינפיניטי שהצעתי בפחות מ 1K השקעה 

ולהשאר עם הציוד הקיים.

 

כלכלית זה הבדל גדול.

 

כמובן שאם אתה אודיופיל ושואף למערכת הייאנד ברכב

התכנון וההשקעה תהיה אחרת לגמרי ,אבל אני לא בטוח שזה המקרה שנמצא לפנינו.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

אכן ההמלצה של אודיו קינג  ביחס לתציב טובה ונכונה יותר , הקומפוננט אינפנטי קאפה הוא סט נהדר נציל מאוד ויעבוד יפה מאוד על המגבר שכבר קיים , ההיתי הולך על ההמלצה שלו !

פורסם (נערך)

שוב תודה.

 

הרמקולים מורל היבריד כבר נרכשו והסט כבר הורכב ברכב עם המגבר הקיים. זה קרה בטרם ראיתי התשובות כאן.

 

המקור למוזיקה זה ספוטיפיי וטידל מהנייד שמחובר בכבל דרך כניסת אוקס למערכת המקורית של הרכב. מערכת המקור של הרכב מיושנת אבל לא מתכוון להחליף את יחידת הראש למרות שהיא מבאסת מבחינת תכונות וחיבוריות (אין קאר פליי, אין הזרמת מוזיקה בבלוטות'). אבל איכות האות שהיא מוציאה (לפי מה שקראתי ברשת) מאד טובה עם היענות שטוחה ונטולת עיוותים. המערכת המקורית לא תוחלף על אף החסרונות כי היא כולל הצגת מידע של נתוני הרכב ולא מצאתי ברשת מערכת חליפית תואמת מקור איכותית (יש כל מיני מסכי אנדרואיד סיניים עם איכות מפוקפקת)

 

אני דווקא אודיופיל בדגש על הציוד בבית אבל איכות הסאונד חשובה לי גם ברכב. לא הייתי מודע לעכבה הגבוהה והנצילות הנמוכה של הרמקולים.

התוצאה כרגע עם הסט אפ הקיים היא טובה אבל לא מצויינת. הבס בומי, הפרדת הצלילים לא משהו וחסר לי עומק ועושר במיד. עוצמה לא חסר אבל איכות צליל בהחלט לא עומדת בדרישות שלי.

 

לכן, על בסיס התשובות שלכם המגבר יוחלף. לא מתכוון להוסיף לשרשרת DSP.

 

המגבר שהומלץ לי כאן של אלפיין יקר כ- 3,500 ש"ח כאן בארץ (800 $ בחו"ל).

 

יש המלצות למגבר איכותי אחר וזול יותר שינצל את הרמקולים כמו שצריך?

 

יש המלצות לסאב איכותי עם צליל הדוק יותר או שהחלפת המגבר תספק את מידת השליטה הנכונה על הסאב?

 

למדתי את הלקח של סוף מעשה במחשבה תחילה...לא נורא דמי הלימוד לא כאלו יקרים

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי KOOKE
×
×
  • תוכן חדש...