Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, eladns כתב:

כמה זמן נסיעה מאילת לשארם עם רכב פרטי?

 

הבעיה היא פחות זמן.

 

המצרים מקשים מאוד, מאוד על רכבים ישראלים בכניסה לסיני.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

הבעיה היא פחות זמן.

 

המצרים מקשים מאוד, מאוד על רכבים ישראלים בכניסה לסיני.

תוכל להרחיב?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 4 שעות, DrorZi כתב:

יש אנשים ממש לא אוהבים שמקלפים פירות הדר לידם, אני דווקא ממש שמח כשזה קורה, אני אומר תודה על ריח אמיתי של "בחוץ" ולא מרק ריחות מגעיל של גרבים זיעה פלוצים ואנשים שהביאו טונה למטוס.

קלמנטינה אחת סבבה אבל 5 שעות?

 

מזל שאין גויאבות בהולנד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 שעות, DrorZi כתב:

יש אנשים ממש לא אוהבים שמקלפים פירות הדר לידם, אני דווקא ממש שמח כשזה קורה, אני אומר תודה על ריח אמיתי של "בחוץ" ולא מרק ריחות מגעיל של גרבים זיעה פלוצים ואנשים שהביאו טונה למטוס.

 

וואי, לגמרי.

מה הקטע עם טונה ובכלל דגים באופן כללי- עוד לא הייתה לי טיסה שלא פתחו איזה דג כסא או 2 ממני.

לא רוצה להישמע גזען אבל אלה תמיד אותם אנשים שתופסים מקום של מזוודה עם הכובע הקדוש שלהם- מה הקטע שלהם עם דגים בטיסה? האוכל דג במטוס בואינג ניצול מד"ג?

פורסם
בתאריך 24.3.2022 בשעה 18:28, eladns כתב:

תוכל להרחיב?

 

דוגמה אחת

בפנים יש פירוט קצת יותר נרחב:

ציטוט

החל מלפני כשבועיים, באמצע חג סוכות, המצרים החלו לדרוש להסיר את מצלמת הרוורס ברכבים המגיעים מישראל. אותה מצלמה שמתוקנת בלא מעט רכבים באופן כמעט סטנדרטי כיום, המופעלת בזמן שהרכב בהילוך אחורי. דרישה שגורמת לסיבוכים גדולים מאחר שמדובר בפירוק מורכב למדי, כזה שדורש הכנסה של הרכב למוסך.

 

עוד דבר:

ציטוט

נדגיש כי רכבים המגיעים מאירופה וכמובן רכבים מצריים, לא מחויבים בהסרת המצלמות ברכב, גם לא במעברי הגבול השונים עם מצרים. ככל הידוע, הדרישה הנ"ל נעשית רק עבור תיירים המבקשים להיכנס למצרים מישראל.

 

ועוד אחד:

ציטוט

מקרה דומה היה לפני שלוש שנים, בספטמבר 2018 כאשר אז אסרו המצרים על הכנסת רכבים מישראל שיש בהם מצלמה קדמית. רק שאז, הודות להתערבות מנהל מעבר הגבול הישראלי דאז, הסכימו לאפשר כניסה של רכבים עם מערכת מובילאיי, לאחר שהוסבר להם שזו מערכת בטיחות שאינה מצלמת וידאו של הכביש. יש לציין שהם עדיין דורשים לפרק מצלמות דרך.

 

וקצת מצד ישראל:

ציטוט

התקופה הנוכחית על רקע נגיף הקורונה מביאה עדיין הגבלה שמאפשרת רק ל-50 רכבים לעבור את הגבול למצרים (מסוף טאבה) בכל יום. מדובר במגבלה שישראל הטילה על מעבר הגבול לפני ארבעה חודשים, בנימוק של התו הסגול ומניעת צפיפות.

 

ולסיכום (אם עדיין לא הבנת את רוח הדברים):

ציטוט

"יש דברים שראוי לעמוד עליהם בכל הנוגע ליחסי התיירות המתחממים עם המצרים. הגבלה כזו, כמו גם הגבלות חדשות מהשנים האחרונות דוגמת ההגבלה במעבר בטאבה על ציוד ספורט ימי, גלישת רוח ועוד, פוגעת בצורה חמורה בזכויות התייר הישראלי המגיע לסיני. אלו הגבלות שאינן קיימות, למשל, בכניסה לסיני דרך שדה התעופה בשארם א שייח'", הוסיף עו"ד שילה בדבריו וקרא לשגרירת ישראל בקהיר לייצג את האינטרסים של אזרחי ישראל הנופשים בסיני. "ראוי כי השגרירה הישראלית תתלונן על כך בפני המצרים, במקום לקבל כפשוטו כל גחמה חדשה של שלטונות מצרים".

 

אז תבין שאתה יכול לתכנן הכל, ובכל זאת לא יכניסו אותך (או יעשו לך בעיות בפנים שזה יותר גרוע) - בגלל גחמה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעניין כמה ישראל (כמדינה) מעוניינת בכלל להיטיב עם התייר שנוסע לסיני...

הרבה יותר אפקטיבי מכל אזהרת מסע

פורסם
בתאריך 24.3.2022 בשעה 17:55, flytomars כתב:

 

וואי, לגמרי.

מה הקטע עם טונה ובכלל דגים באופן כללי- עוד לא הייתה לי טיסה שלא פתחו איזה דג כסא או 2 ממני.

לא רוצה להישמע גזען אבל אלה תמיד אותם אנשים שתופסים מקום של מזוודה עם הכובע הקדוש שלהם- מה הקטע שלהם עם דגים בטיסה? האוכל דג במטוס בואינג ניצול מד"ג?


תלמד את הטריק, מישראל ולישראל טסים תמיד בשבת. ביום חול רק אם אין ברירה…

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, flytomars כתב:

מעניין כמה ישראל (כמדינה) מעוניינת בכלל להיטיב עם התייר שנוסע לסיני...

הרבה יותר אפקטיבי מכל אזהרת מסע

 

כמה?

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:
ציטוט

התקופה הנוכחית על רקע נגיף הקורונה מביאה עדיין הגבלה שמאפשרת רק ל-50 רכבים לעבור את הגבול למצרים (מסוף טאבה) בכל יום. מדובר במגבלה שישראל הטילה על מעבר הגבול לפני ארבעה חודשים, בנימוק של התו הסגול ומניעת צפיפות.

 

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

כמה?

 

 

אה, התייחסתי כמובן לקשיים שהמצרים מערימים, אבל כן, זה די מרמז מה האינטרס של ישראל.

פורסם

מצרים זה מילה גדולה, יש בה הרבה גורמים עם אינטרסים שונים ואפילו מנוגדים בנוגע לתייר הישראלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שאל את מי ששרת בחיל הים ב-1980

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...