Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין איך טיסות למזרח-מערב אירופה ניתן להשיג ב11$ דולר לכיוון ופה המחירים כבר נושקים ל1000$ הלוך חזור

איזה מטוסים מדובר? לפי מה שראיתי בפרסומים זה EMBRAER אבל לא ראיתי שיש לאלעל בצי מטוסים כאלה..

 

פורסם

הקו יופעל על ידי ארקיע וישראייר, אז בדוק את הציים שלהם. המחיר אינו תלוי בדגם המטוס אלא בשיקולי עלות ורווח. וכמובן היצע וביקוש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין להם EMBRAER אבל קראתי באיזה מקום שזה יופעל ככה..

ברור שזה עלות ורווח אבל יש גדול ואם זה ככה שיוציאו 10 טיסות ביום

 

תחפש באתרים אתה בטוח תמצא

 

פורסם

לארקיע יש 3 מטוסי אמברייר, והם כבר מפרסמים חבילות לשרם-א-שייח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כרטיסים לאירופה ב11$ אפשר להשיג רק אם הטיסה ללא ביקוש ורוב המושבים עוד פנויים.

לאחרונה טסתי לבולגריה עם ריינאייר והטיסה עלתה 130$ כולל מזוודה, שלושה ימים לפני ההזמנה אותו כרטיס עלה 90$, שבוע וחצי אחרי זה הם כבר רצו 600$!!! על אותו כרטיס בלי מזוודה. כמובן שבגלל שריינאייר חברה "מצוינת" שבועיים וחצי לפני הטיסה התבטלה טיסת החזור אבל זה כבר עניין אחר...

בקיצור המחיר נקבע לפי היצע וביקוש.

פורסם
לפני 15 שעות, arik100 כתב:

אין להם EMBRAER אבל קראתי באיזה מקום שזה יופעל ככה..

מבין כל חברות התעופה הישראליות ארקיע היא היחידה שמפעילה מטוסים כאלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היצע וביקוש.

האידיאל הוא לא לשלם מחירים כאלה, אבל אנחנו צרכנים לא נבונים באופן כללי, ולכן אנשים ישלמו. אז לא כזה יעזור אם לא תשלם, חוץ מזה שלא תטוס.

 

אפשר לטוס עם קונקשן (בטורקיה, עמאן, קהיר וכו) אבל זה מאבד את הפואנטה של טיסה קצרה ומהירה.

פורסם
לפני 13 שעות, DubelBoom כתב:

האידיאל הוא לא לשלם מחירים כאלה, אבל אנחנו צרכנים לא נבונים באופן כללי, ולכן אנשים ישלמו. אז לא כזה יעזור אם לא תשלם, חוץ מזה שלא תטוס.

האידאל זה להרכיב את החופשה שאתה רוצה במחיר שמתאים לך.

מה אכפת לי אם שילמתי 20$ לטיסה ו 1000$ למלון או הפוך?

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לפי מפות גוגל זה 214 ק"מ וקצת פחות מ-3 שעות נסיעה. תוסיף לזה את הנסיעה ממרכז הארץ לאילת ושרפת יום בכל כיוון, לא כולל ההמתנה במסוף.

 

גילוי נאות: הפעם הראשונה והאחרונה אחרונה שבה ביקרתי בסיני היתה נסיעה ממילואים באילת עד נואיבה על גבי נ.נ. עם הפסקות לחילוץ רכבים שנתקעו בחול לצד הדרך. מילואים של כיף כמה חודשים לפני ביקור סאדאת הראשון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז אפשר לעשות סוג של יום כיף, יוצאים ב6 בבוקר, מגיעים לאילת ב10. ארוחה קלה, חילוץ עצמות. {להשאיר הרכב באילת} מנוחה ככה על הים, ואז ב13:00 לעבור לסיני וב16:00 אתה במלון עם מונית.

לא עדיף על טיסה-להגיע 4-5 שעות לפניי בגלל נהלי קורונה, חניה יקרה בנתב"ג ואוכל יקר בטרמינל? ועוד על זה טיסה במחיר מטורלל? ומותר רק מזוודה אחת ואין מספיק מקום לתחתונים XXXL?

 

  • אהבתי 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 16 דקות, eladns כתב:

לא עדיף על טיסה-להגיע 4-5 שעות לפניי בגלל נהלי קורונה, חניה יקרה בנתב"ג ואוכל יקר בטרמינל? ועוד על זה טיסה במחיר מטורלל? ומותר רק מזוודה אחת ואין מספיק מקום לתחתונים XXXL?

לא צריך 4-5 שעות אלא 3.

תביא סנדוויץ מהבית (ואל תקלף קלמנטינות במטוס) ובפרק הזמן שתחסוך תקזז את עלות האוכל בדרך מול עלות האוכל בשארם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש אנשים ממש לא אוהבים שמקלפים פירות הדר לידם, אני דווקא ממש שמח כשזה קורה, אני אומר תודה על ריח אמיתי של "בחוץ" ולא מרק ריחות מגעיל של גרבים זיעה פלוצים ואנשים שהביאו טונה למטוס.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

×
×
  • תוכן חדש...