Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותנו מאזדה 3 2006 עם 120,000 ק"מ בלבד. ללא תאונות וטיפולים תמיד במוסך מורשה. לצערי בימים האחרונים התחיל להיות רעש בחיבור של ציר הגלגלים הקדמי עם ההגה (רעש של חריטה מתי שמסובבים). במוסך (מאוד מאוד אמין) אומרים שזה תיקון של 2500-3000 שקל.

השאלה היא, האם שווה להשקיע את הסכום הזה או למכור ולרכוש רכב שנות 2009-2012 (עד 16 אלף שקל).

 

תודה.

פורסם (נערך)

השאלה אם תצליח למכור במחיר נורמלי.

לדעתי תקבל עליו 3-4 אלף בערך במצב הזה

 

ממליץ לך ללכת למוסך נוסף לקבל עוד חוות דעת והצעת מחיר

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם

תבקש הצעה ממוסך *לא מורשה*. יש הרבה סיבות אחרות לזרוק רכב, זה לא נשמע כמו אחת טובה. אם בגדול אתם מרוצים מהרכב - לא הייתי מתרגש.

  • רעיון טוב! 1

מיצובישי כריזמה 98 -> מאזדה 3 2008 -> סוזוקי SX4 2013 -> מיצובישי אטראז׳ 2015 -> קיה ספורטאז׳ 2012

 

מתנדב בחלפים - סיוע בהזמנת חלקי חילוף לרכב מחו״ל

פורסם

אני לא יכול לערוך כבר, אבל גם אם הטיפול עולה 3000, אם זה רכב מושלם כמו שאתה אומר, עם ק"מ כזה נמוך ללא תאונות ומטופל, חבל למכור עדיף לתקן.

מה עוד שבאזור 16 יהיה קשה מאוד למצוא משהו טוב שלא תצטרך להשקיע עליו ישור קו בשווי של התיקון..

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

מצטרף, 16,000 זה סכום לקנות בו בעיקר צרות של אחרים. נשמע שיש לך רכב שמור עם קילומטראז' נמוך שבמידה והוא תקין שווה סכום מסויים מעל המחירון. בכל זאת מדובר ברכב מבוגר יחסית כך שטבעי שהוא גם יתקלקל מדי פעם. כמו האחרים אני מציע לקבל חוות דעת נוספת ולתקן את הרכב.

גם אם יש לך רצון ותקציב להשתדרג עדיין כדאי לתקן קודם את הרכב ואז למכור ולקנות אחר.

פורסם
לפני 21 דקות, outnex כתב:

מה התקלה?

 

לפני שעתיים, Mazda3_3 כתב:

התחיל להיות רעש בחיבור של ציר הגלגלים הקדמי עם ההגה (רעש של חריטה מתי שמסובבים)

 

פורסם

גם אני בעד להשאר עם הנוכחי, שאתה מכיר ויודע, המאזדה זה רכב אמין מאוד ויכול לשרוד עוד הרבה שנים,
יכול להיות שמה שהתקלקל זה בלאי סביר שיכול לקרות גם ברכב 2013.

פורסם
לפני 10 שעות, Mazda3_3 כתב:

במוסך (מאוד מאוד אמין) אומרים שזה תיקון של 2500-3000 שקל.

-מה התיקון הנדרש? נתנו איזשהו פירוט בע"פ או בכתב של מה שאמור להיות מתוקן ואיזו חלקים יוחלפו?

-איזה מוסך? יבואן, מורשה יבואן, או מוסך רגיל?

מוסך לא מתמחה עלול (ולא בכוונה רעה במתכוון) לפנות לכיוון של החלפת כל מודול ההגה עקב חוסר ידע ספציפי מאשר בחלק תקול ספציפי. רכב בגיל כל כך מבוגר עם נסועה כל כך נמוכה הוא מציאה, כשתוסיף את זה שהוא טופל היטב ואתה מכיר את כל ההיסטוריה שלו אז לא כדאי להחליף אותו אלא לתחזק.

ד"א, בפעם הקרובה שתפנה למוסך בקש שיבדקו את הרכב בצורה יסודית כדי לגלות אם ישנן בעיות נוספות נסתרות כלשהן. אני חושב כי בגיל כזה תחזוקה מונעת עדיפה על פני תחזוקת שבר. עדיף שתגלה ותוכל לטפל בהן בזול לפני שיהפכו לבעיות גדולות ויקרות לטיפול. 

פורסם

אם זה מסרק הגה

אני שיפצתי את שלי דרך מוסך היבואן לרכב שנת 2002,מיציבושי לפני 3 שנים. עלה לי 1800 כולל

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
בתאריך 28.12.2021 בשעה 21:45, Mazda3_3 כתב:

יש ברשותנו מאזדה 3 2006 עם 120,000 ק"מ בלבד. ללא תאונות וטיפולים תמיד במוסך מורשה. לצערי בימים האחרונים התחיל להיות רעש בחיבור של ציר הגלגלים הקדמי עם ההגה (רעש של חריטה מתי שמסובבים). במוסך (מאוד מאוד אמין) אומרים שזה תיקון של 2500-3000 שקל.

השאלה היא, האם שווה להשקיע את הסכום הזה או למכור ולרכוש רכב שנות 2009-2012 (עד 16 אלף שקל).

 

תודה.

 

בתאריך 28.12.2021 בשעה 21:48, om2 כתב:

השאלה אם תצליח למכור במחיר נורמלי.

לדעתי תקבל עליו 3-4 אלף בערך במצב הזה

 

ממליץ לך ללכת למוסך נוסף לקבל עוד חוות דעת והצעת מחיר

 

בתאריך 28.12.2021 בשעה 21:52, dotSYS כתב:

תבקש הצעה ממוסך *לא מורשה*. יש הרבה סיבות אחרות לזרוק רכב, זה לא נשמע כמו אחת טובה. אם בגדול אתם מרוצים מהרכב - לא הייתי מתרגש.

 

בתאריך 28.12.2021 בשעה 22:12, המהיר הזהיר כתב:

מה התקלה?

יכול להיות שסתם נתנו לך מחיר מופרז ובמקום אחר תוכך לקבל את זה בחצי מחיר.

 

בתאריך 28.12.2021 בשעה 22:31, race driver כתב:

לא הייתי זורק רכב כל כך שמור,

אם כן תמכור,

נא לעדכן בפורום !

 

בתאריך 28.12.2021 בשעה 23:03, המהיר הזהיר כתב:

אני לא יכול לערוך כבר, אבל גם אם הטיפול עולה 3000, אם זה רכב מושלם כמו שאתה אומר, עם ק"מ כזה נמוך ללא תאונות ומטופל, חבל למכור עדיף לתקן.

מה עוד שבאזור 16 יהיה קשה מאוד למצוא משהו טוב שלא תצטרך להשקיע עליו ישור קו בשווי של התיקון..

 

בתאריך 28.12.2021 בשעה 23:37, Mike808 כתב:

מצטרף, 16,000 זה סכום לקנות בו בעיקר צרות של אחרים. נשמע שיש לך רכב שמור עם קילומטראז' נמוך שבמידה והוא תקין שווה סכום מסויים מעל המחירון. בכל זאת מדובר ברכב מבוגר יחסית כך שטבעי שהוא גם יתקלקל מדי פעם. כמו האחרים אני מציע לקבל חוות דעת נוספת ולתקן את הרכב.

גם אם יש לך רצון ותקציב להשתדרג עדיין כדאי לתקן קודם את הרכב ואז למכור ולקנות אחר.

 

בתאריך 28.12.2021 בשעה 23:41, outnex כתב:

מה התקלה?

 

 

בתאריך 29.12.2021 בשעה 00:03, race driver כתב:

 

 

 

לפני 23 שעות, llaavvii כתב:

גם אני בעד להשאר עם הנוכחי, שאתה מכיר ויודע, המאזדה זה רכב אמין מאוד ויכול לשרוד עוד הרבה שנים,
יכול להיות שמה שהתקלקל זה בלאי סביר שיכול לקרות גם ברכב 2013.

 

לפני 22 שעות, Haim_gds כתב:

-מה התיקון הנדרש? נתנו איזשהו פירוט בע"פ או בכתב של מה שאמור להיות מתוקן ואיזו חלקים יוחלפו?

-איזה מוסך? יבואן, מורשה יבואן, או מוסך רגיל?

מוסך לא מתמחה עלול (ולא בכוונה רעה במתכוון) לפנות לכיוון של החלפת כל מודול ההגה עקב חוסר ידע ספציפי מאשר בחלק תקול ספציפי. רכב בגיל כל כך מבוגר עם נסועה כל כך נמוכה הוא מציאה, כשתוסיף את זה שהוא טופל היטב ואתה מכיר את כל ההיסטוריה שלו אז לא כדאי להחליף אותו אלא לתחזק.

ד"א, בפעם הקרובה שתפנה למוסך בקש שיבדקו את הרכב בצורה יסודית כדי לגלות אם ישנן בעיות נוספות נסתרות כלשהן. אני חושב כי בגיל כזה תחזוקה מונעת עדיפה על פני תחזוקת שבר. עדיף שתגלה ותוכל לטפל בהן בזול לפני שיהפכו לבעיות גדולות ויקרות לטיפול. 

 

לפני 22 שעות, ABSULUTT כתב:

מה הלך מסרק הגה? 

 

לפני 20 שעות, לירון .ה. כתב:

אם זה מסרק הגה

אני שיפצתי את שלי דרך מוסך היבואן לרכב שנת 2002,מיציבושי לפני 3 שנים. עלה לי 1800 כולל


 

כן, ככל הנראה זה מסרק ההגה (לא מצליח לתפוס את המוסך עדיין). החלפה שלו באמת עולה / שווה את ההשקעה?

 

פורסם

עושים שיפוץ מסרק מחיר גג עד 2000 שקל ההצעות שקיבלת גבהות מידי.

תבדוק בעוד מוסכים.

נשמע מוזר שהלך לך המסרק. יש הרבה חלקים אחרים שיכולים לעשות רעש דומה. תבדוק במוסך אמין שאתה סומך עליו.

 

×
×
  • תוכן חדש...