Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 59 דקות, Mazda3_3 כתב:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

כן, ככל הנראה זה מסרק ההגה (לא מצליח לתפוס את המוסך עדיין). החלפה שלו באמת עולה / שווה את ההשקעה?

 

אני שיפצתי אחרי 17 שנה. בינתיים כבר 3 שנים אחרי

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

בגלל מסרק הגה לא מוכרים אוטו תקין 

תקלה פשוטה יחסית אומנם עולה מעט יקר.

אבל אין לה קשר לשאר המנוע ולכן כדאי להחליף.

 

וקבל הצעת מחיר ממוסך אחר.

יהיה שווה לך

.

פורסם (נערך)

אני אנסח את זה אחרת:

'היי יש לי רכב שמתוחזק מאוד טוב אבל יש בו כרגע תקלה שדורשת הוצאה של כ-2500 שקל, האם כדאי לי לשלם 2500 שקל ולהמשיך לנסוע ברכב המדהים שלי, או להוציא 10 אלף שקל לפחות ולנסוע ברכב שאין לי ודאות לגבי מצבו, והוא יהיה חדש יותר ב3 שנים?'

 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 5
פורסם
לפני 4 שעות, yairw כתב:

אני מאמין שהרוב המוחץ של התגובות שתקבל פה הן לתקן את הקיים או הצעות לרכישתו 😅

כן כן, הבנתי זאת חחח

 

תודה רבה לכולם 🙏🙏

פורסם
לפני 6 שעות, EliC25 כתב:

מעניין אם מקורי באמת עולה כל כך מעט או שזה משופץ. נשמע קצת תמוה.

 

לפני 5 שעות, yairw כתב:

לא מצאתי את המדויק, אבל עושה רושם שלא מדובר במוצר יקר מדי (לפחות תחליפי):

image.thumb.png.f8dc89addaa1360afdaa0099ddd0cb6e.png

 

לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

תחליפי, לא מקורי

 

המוצר מקורי (מוסך הילוך שישי). 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קרא טוב את המודעה.  רשום שם :

 

"מצב החלק: חדש תחליפי".

 

אז הוא באמת חדש, אבל ממש לא מקורי, וגם לא מוצג כך.

פורסם
לפני 8 דקות, dani666 כתב:

קרא טוב את המודעה.  רשום שם :

 

"מצב החלק: חדש תחליפי".

 

אז הוא באמת חדש, אבל ממש לא מקורי, וגם לא מוצג כך.

אני רוכש דרך המוסך (מזמינים ממאזדה ישראל), לא את מה ששלחו פה

פורסם (נערך)

אםתחליפי עולה לך ישירות מהספק קרוב לאלף שקל, תהיה בטוח ששמו לך תחליפי אם אתה משלם 2000 עם עבודה.

בלי קשר מה ששלחת זה של מזדה 2, של ה3 כנראה יקר יותר.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

נראה לי שיצרתי מעט בילבול,

אני העלתי את התמונה והמחיר של החלק, אבל טרחתי לציין שלא מדובר באותו חלק (עבור דגם אחר) ושמדובר בתחליפי

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...