Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם, 

 

אמא שלי קיבלה כרטיס חדש בצירוף מכתב המודיע על שינוי מועדי חידוש המסגרת בכרטיס אשראי. 

היא לא ביקשה לקבל שום כרטיס, אין שום צורך בו, ואני לא מבין מה המשמעות של המכתב שקיבלה... מה זה אומר מבחינתה? 

 

מצרף תצלום. אשמח למישהו יש מושג ויוכל להסביר, תודה רבה. 

 

IMG-7863.thumb.jpg.07d445d47db2490b25bf64ae44271134.jpg

 

IMG-7862.thumb.jpg.6ee669469c926c72d1915ed54dd81490.jpg

 

 

פורסם

יש כאן שני דברים שונים

א. הודיעו לה שמסגרת האשראי שלה הולכת להשתנות כל רבעון בהתאם להוצאות (זה מכתב מבנק הפועלים)

ב.שלחו לה כרטיס חיוב זמני נטען שמקנה הנחות - אם רוצה להשתמש סבבה אם לא לא קרה כלום. (זה מכתב מישראכרט)

 

מניח שזה לא הגיע באותה מעטפה?

  • אהבתי 2

STI 2004

 

 

פורסם

לקוחות רבים של בנק הפועלים קיבלו לאחרונה את המכתב הזה של שינוי במדיניות לגבי תוקף מסגרת האשראי.

לא צריך לעשות עם זה שום דבר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

 

בעבר היו מתקמצנים בנושא מסגרות האשראי, לפני כמה שנים התחרות גברה ומסגרות האשראי עלו ועלו. אלא שבסופו של דבר צריך לתמוך באשראי שניתן וזה עולה כסף, דורש מהבנק ערבויות. לכן החליטו לעשות את זה מותאם אישית ומשתנה באופן סדור לפי שימוש בפועל. לכן זה משתנה, כל מנפיקה לפי הלוגיקה שלה.

 

אם כדי לעמוד ברגולציות צריך לשלוח מכתב המודיע על כך.

לגבי הכרטיס, זה כרטיס נטען למימוש בכל מיני רשתות שמעניק אחוז הנחה מובנה. אולי זה יהיה שמיש בשבילה או בשביל מישהו אחר. אם לא, זרוק אותו.

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

 שני עניינים שונים:

 

המכתב הוא תוצאה של דרישת בנק ישראל, שנועדה להפחית את חלקם של בנה"פ ולאומי בעוגת האשראי הצרכני. המלצתי היא לשים לב למכתבים האלה, שיגיעו בתדירות של פעם בכמה חודשים, ולוודא שמסגרת האשראי שנקבעה מתאימה לצרכים. אם כן - לפח. אם לא - שם נמצא מספר הטלפון לטיפול.

 

לגבי כרטיס הגיפטקארד - זה בסגנון הכרטיס הצהוב של חבר. טען ב-1000 ש"ח וייטענו לך 1180 (או שייטענו 1000 ש"ח ותחוייב ב-847 ש"ח, אני לא בטוח איך פועל המנגנון). סה"כ מאפשר הנחה נחמדה בשורת רשתות. החסרון - צריך לטעון (כנראה באמצעות אפליקציה). צריך לבדוק האם הכרטיס חופשי לשימוש או שמקושר לכרטיס אשראי ספציפי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
Just now, sperial כתב:

 שני עניינים שונים:

 

המכתב הוא תוצאה של דרישת בנק ישראל, שנועדה להפחית את חלקם של בנה"פ ולאומי בעוגת האשראי הצרכני. המלצתי היא לשים לב למכתבים האלה, שיגיעו בתדירות של פעם בכמה חודשים, ולוודא שמסגרת האשראי שנקבעה מתאימה לצרכים. אם כן - לפח. אם לא - שם נמצא מספר הטלפון לטיפול.

 

לגבי כרטיס הגיפטקארד - זה בסגנון הכרטיס הצהוב של חבר. טען ב-1000 ש"ח וייטענו לך 1180 (או שייטענו 1000 ש"ח ותחוייב ב-847 ש"ח, אני לא בטוח איך פועל המנגנון). סה"כ מאפשר הנחה נחמדה בשורת רשתות. החסרון - צריך לטעון (כנראה באמצעות אפליקציה). צריך לבדוק האם הכרטיס חופשי לשימוש או שמקושר לכרטיס אשראי ספציפי.

 

אז הכרטיס הזה שווה אם עושים קנייה ברשת שהכרטיס עובד בה? 

אני תמיד נוטה לחשוב שיש קאץ' בדברים האלה. שאין מתנות חינם. 

פורסם

כאמור, כמו חבר. וזה מוגבל ל-1000 ש"ח לעסקה, כלומר אם תקנה מכונת כביסה ב-2000 ש"ח תקבל הנחה על 1000 ואת השאר תשלם מלא. עדיין נחמד.

 

אל תשכח שהחנויות מרוויחות כך תנועת קונים ואפילו יוצרות איזו נאמנות.

 

מבחינת תחרות - בכרטיסי האשראי הבנקאיים רוצים ממני רבית פ+1.5, בחוץ.בנקאיים סביב פ+7. אז מימשלוקח את ההלוואות האלה רק סובל מה "תחרות" שהרשויות מנסות לייצר. כמובן שבעלי מודעות צרכנית לא יפלו בפח, ומי שיסבול יהיו החלשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

בחודש 10.2021 קיבלתי מכתב מהבנק שמקצצים לי תמסגרת.

יצרתי אם הבנק קשר. הפקידה המרה בגלל שאני לא משתמש כמעט בכרטיס. והוראת בנק ישראל אז מקצצים.

אמרתי לה שזה בגלל שאני לא גהצן. אמרה שאפשר להוציא עוד כרטיס בנקאי. אמרתי לא.

שאלתי מה קורה אם הרצה לקנות מזגן למשל. אמרה תתקשר נעלה לך תמסגרת.

אחרי חודש מה אני רואה? שהם בינתיים לא קיצצו לי.

יש לי עוד כרטיס חוץ בנקאי. שם כל רבעון מקצצים. שרואים שלא מנצלים.

הריבית שם על הלוואה פשוט רצח. פריים+ 13%.

התחרות עזות חרטה. פוגעת בחלשים. ומעבירה אותם למזומן.

 

עוד דבר לכל אחד על הפירוט מחברות האשראי. יש את המסגרת. ועד מתי היא.

גם באפליקציה רשומה המסגרת. 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

נושא הריבית בהלוואות צרכניות אמור להיות מטופל במסגרת "חיווי נתוני אשראי" או משהו כזה. בינתיים אני לא רואה את זה קורה, אבל האינדיקציה היחידה שלי היא הטבלאות בדוחות החודשיים של כרטיסי האשראי, וכנראה שאם תלך לבנק לקבל הלוואה תהיה לכך משמעות.

 

לגבי מסגרת האשראי - במהלך השנים הגדלתי מסגרות אשראי בכרטיסים כמה וכמה פעמים. עד כה חוץ מההמתנה בטלפון לא היתה שום בעיה. אבל זה היה לפני ההוראה הזו של בנק ישראל. ודרך אגב, בהודעה שקיבלתי השבוע לגבי כרטיס שבשימוש קטן מאד המסגרת "הוקטנה" - אבל דווקא גדלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בפעם האחרונה שביקשתי הגדלה למסגרת. לקח לבנק שבועיים. זה היה ב 2016.

מקווה שלא הצטרך הלוואה.

יש כבר חברות שקופצות על קיצוץ המסגרות. נותנות הלוואה מעל 1000 שקל.

וזה לא פוגע במסגרת. בכרטיס זה יורד כהוראת קבע. זה מחול. אבל הייתה גם כתבה שמקס מתחילה לעשות.

דבר כזה.

https://www.mako.co.il/nexter-while_you_were_working/Article-c3636006e7b7d71026.htm

 

ביטוח ישיר. מורידה תתשלומים גם כהוראת קבע. וזה לא פוגע.

בביטוח רכב החובה. יורד בתשלומים רגילים. ובמקיף צד ג מורידים בהוראת קבע.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

זה מתסכל ממש. מסגרת ההוצאות שלי היא בצורה של פיקים- אני אדם חסכן שפה ושם עקב תחביבים מגהץ סכום מאוד גדול (לדוגמה- מכרתי מחשב די יקר, הפקדתי את המזומן, קניתי מחשב יקר עוד יותר שכמעט סתם לי את מסגרת האשראי בבת אחת.)

הזוי שלמרות שיש לי יכולת, בגלל שאני לא גהצן ובזבזן אני נענש וצריך לעבור את התסכול של ליצור קשר עם חברת האשראי כל פעם שאני רוצה לעשות עסקה שכזו.

שיעשו אוטומציה לתהליך המטומטם הזה לפחות.

 

אני מאמין שלא מעט מהאנשים שמתנהלים נכון כלכלית במדינתנו נתקלים בבעיות דומות

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם (נערך)

מדובר בניסיון כושל ליצירת תחרות באופן מלאכותי.

 

הפתרון לאדם כמוך הוא הנפקת כרטיס חוץ בנקאי עם מסגרת מתאימה לצרכים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש כרטיס חוץ בנקאי.

גם הם מקטינים את המסגרת כל רבעון או כל חציון בהתאם לרמת ההוצאות, ואז צריך להתקשר אליהם כדי להגדיל מחדש. גם לא אישרו לי את המסגרת שביקשתי בפעם האחרונה למרות שהוכחה יכולת כלכלית והתנהלות נכונה מעבר לכל ספק לעמוד במסגרת כזו. די מעצבן.

×
×
  • תוכן חדש...