Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רבים מאתרי הרכב בישראל - פרסמו היום הודעות יח"ץ של ג׳ילי ישראל.
(אתר wheel, אתר מגזין EV, אתר מלכת הכביש, אתר gear,)
הפרסום בדבר הכוונה של מספר חברות להצטייד ברכבי ג'יאומטרי C
במטרה לחשמל את צי הרכבים של אותם החברות.

כל הכתבות בנושא נעשו במתכונת העתק את הודעת היחצנות של היבואן והדבק באתר כפי שהיא.

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
פורסם

ממה שאני יודע אתר wheel - נחשב למגזין שיווקי

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

בתכלס? אין סיבה שהרכב לא יצליח, ביקורות הרכב טובות, האבזור טוב, זריז, סלון מעניין, זה רכב פנאי,והמחיר הגיוני.

רק חסר מבחן ריסוק.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כנראה שג'ילי יכולה באמת להתחייב על אספקה סדירה בכמויות גם לשוק המוסדי.

 

גם MG חדרו לכל מיני ציים קטנים - רכבי סיור בעיקר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

בתכלס? אין סיבה שהרכב לא יצליח, ביקורות הרכב טובות, האבזור טוב, זריז, סלון מעניין, זה רכב פנאי,והמחיר הגיוני.

רק חסר מבחן ריסוק.

 

סיבה אחת שאני חושב עליה  זה עניין הטיפול כל 15k

מה בדיוק מחליפים שם?

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני שעתיים, DareDevil כתב:

ממה שאני יודע אתר wheel - נחשב למגזין שיווקי

 

אתה טועה מאוד. (ממליץ לעיין באתר).

באתר כתבות מעניינות, מבחני דרך לרכבים חדשים,
חדשות רכב וכתבות על רכבים נוסטלגיים במדינת ישראל.
לצורך קיום האתר הוא מפרסם מבצעי
עסקאות מכירת רכב יד ראשונה 0 קילומטר בלבד.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 5 שעות, avargel כתב:

 

סיבה אחת שאני חושב עליה  זה עניין הטיפול כל 15k

מה בדיוק מחליפים שם?

מחליפים את מיקום הכסף שלך, מחשבון הבנק שלך לחשבון הבנק של המוסך.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 14

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בתמונות מהרשת הרכב נראה טוב, היום ראיתי את הרכב על הכביש, והוא לא כמו בתמונות בלשון המעטה (לטעמי) בנוסף בתחתית הרכב קופסת מתכת (כנראה הסוללות?) שמישהו במפעל שכח לכסות, ניתן לראות בתמונה:

 

spacer.png

 

אצלנו בחברה כבר התחילו לדבר על רכבים חשמליים, אני מניח שבקרוב נראה אצלנו את הג'ילי,

בשנה הבאה כשיגיע זמן החלפת הרנו, אני מקווה מאוד שהמחליפה לא תהיה Geometry C

פורסם

אולי אם תיסע דעתך תשתנה.

סל הכול הביקורות די חיוביות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ממליץ לכל מי ששוקל לרכוש באופן פרטי להמתין בסבלנות לאפיק ה-0 ק"מ, מניסיונינו דגם שמיועד להימכר ציי רכב מקבל תג מחירון מנופח שב-0 ק"מ נחתך בלא מעט אחוזים.

פורסם
לפני כשעה, dorondoron כתב:

בנוסף בתחתית הרכב קופסת מתכת (כנראה הסוללות?) שמישהו במפעל שכח לכסות, ניתן לראות בתמונה:

זה מה שמפריע לי ברכבים סיניים.

 

לא האיכות ייצור שלהם, אלא קומבינות מהסוג הזה, שבגללם המוצר מרגיש חצי אפוי, כאילו עבר הסבה באיזה סדנה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לי יותר מפריע שהרכב לא עבר מבחני ריסוק ב Euro NCAP.

לא ברור לי איך קונים (או איך מספקים) רכב שטרם נבחן

  • אהבתי 2

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם (נערך)

עד כדי כך ״מוצלח שנותן תמורה טובה לכסף״ שאתה מוכן לקנות, לנהוג ולהסיע את יקירי ליבך ברכב שלא עבר מבחני ריסוק?

יכול להיות שהוא רכב נהדר רק שאין קבלות בנושא הבטיחות.

 

עריכה אחרונה על ידי Dudi2
  • מעניין 1

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Dudi2 כתב:

עד כדי כך ״מוצלח שנותן תמורה טובה לכסף״ שאתה מוכן לקנות, לנהוג ולהסיע את יקירי ליבך ברכב שלא עבר מבחני ריסוק?

יכול להיות שהוא רכב נהדר רק שאין קבלות בנושא הבטיחות.

 

 

היא אמורה לעבור את המבחן בקרוב. בכל מקרה יש לה מערך מלא של מערכות בטיחות וסיוע לנהג שכולל בין השאר 6 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים, בלימת חרום אוטונומית, שמירת נתיב עם היגוי אקטיבי, התרעת כניסה לנתיב נסיעה חסום, זיהוי הולכי רגל ועוד.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...