Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מאוד מתלהב מהדגם החדש של פיג׳ו 2008 עם העיצוב החדש (2020/21) מכל מה שיצא לי לקרוא עליו עד עכשיו, וכעת אני שוקל לרכוש אותו מיד 2 (לרוב שנת 2020) כדי שלא אספוג את הירידה הראשונית שלו וגם בגלל שהתקציב שלי הוא ~110K

הדגם שאני מחפש הוא 1.2 בנזין עם רמת גימור פרימיום.

למי שהתנסה בדגם הזה או בפיג׳ו בכלל ב 3 או 4 שנים האחרונות, האם הרכב הזה נחשב כאמין?

מתכנן להשאיר אצלי לפחות 5 שנים והדבר היחיד שמדאיג אותי זה אמינות (מאחר וזה רכב צרפתי וגם פחות מכיר את פיג׳ו)

אם יש דבר/ים חשוב/ים שכדאי לי לדעת לפני הקניה בבקשה להגיד לי , 

פורסם

הייתה בעיה עם רצועת טיימינג בדור הראשון שלה, בהמשך ב 2017 הוחלפה לרצועה חדשה, ובסוף 2020 היה שינוי נוסף.

בנתיים לא שומעים על בעיות בדור השני של הרצועה.
הבעלים של הקקטוס שרכשתי קנה 2008 חדשה, מרוצה מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה על המענה

אשמח לשמוע מעוד אנשים ..

האם הבעיה הזאת של הטיימינג עדיין קיימת בגירסה החדשה?

האם רכבי פיג׳ו בכללי נחשבים כאמינים לשנים ארוכות? איזה עוד חסרונות יש? וכמה כדאי לי / לא כדאי לי לרכוש את האוטו הזה ?

פורסם

היום כניראה יש את הגירסה השלישית כבר של רצועת הטיימינג, בנתיים שקט בגיזרה.

חבר מחזיק פיגו 208 מודל 2014 ומרוצה, אני מחזיק קקטוס 2016 (מכלולים משותפים לפיגו) ומרוצה.

היו בהתחלה מחלות ילדות כמו ממיר קטליטי בהתחלה.

אבל עיקר הבעיה הייתה הטיימינג.

 

שים לב בנסיעת מבחן אם ההגה לא מסתיר את לוח המחוונים, לי ב 208 החדשה זה מאוד הפריע.

אישית לא הייתי חושש לקנות פיגו חדשה, יש להם רכבים מעוצבים, מאובזרים, הדור האחרון של תא המוסעים מרשים מאוד, יחידת הנעה טובה עם גיר 8 הילוכים מצוין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

סיכוי לא נמוך שבעיית הטיימינג עודנה קיימת. אחרת היצרן לא היה מבצע שינוי משמעותי ומחליף את רצועת הגומי לשרשרת טיימינג ממתכת במנועים שייוצרו לקראת סוף השנה...

עריכה אחרונה על ידי שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אולי זה לא בגלל בעיה אלא ״החזון המקורי״ לחיים ארוכים במיוחד ללא צורך בהחלפת השרשרת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 36 דקות, שי כתב:

סיכוי לא נמוך שבעיית הטיימינג עודנה קיימת. אחרת היצרן לא היה מבצע שינוי משמעותי ומחליף את רצועת הגומי לשרשרת טיימינג ממתכת במנועים שייוצרו לקראת סוף השנה...


יש לך מקורות לידיעה הזאת? אני שומע שמועות כאלו מפו ומשם ברחבי הרשת כבר יותר משנתיים אבל אף פעם זה לא אומת על ידי מקור רשמי ותמיד היה לא יותר מ"רב סרן שמועתי" או "דוד של חבר עובד במוסכים של לובינסקי והוא סיפר"

פורסם

דוד של חבר עבר במקרה ליד מוסך של לובינסקי הציץ מהחלון וראה את המכונאים מעיינים בכתבה הבאה:

https://www.byri.net/2021/10/25/the-stellantis-plant-in-tremery-is-preparing-the-new-1-2-puretech-engine/

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

חידשת, כבר שנתיים שרצות שמועות על זה בפורומים של פיג'ו אבל אף אחד עד כה לא יכל לאמת את זה במקור רשמי.
אם זה באמת יקרה כנראה שזאת תהיה "חותמת רשמית" שמאשרת את הכישלון של הרצועות ובמקרה כזה נקווה שבניגוד לעבר היצרן\יבואן יגדיל ראש לדאוג ללקוחות שלו.

פורסם (נערך)

יש בפורומים פה שרשור טכני ענק על נושא רצועת התזמון ועוד מגוון שרשורים על אנשים שנפגעו מהנושא (החלפות מנועים).

בתור אחד כזה (208 1.2T 2016 עם מנוע גמור בפחות מ-100,000 ק״מ) אגיד לך שני דברים:

1) אף אחד לא יודע להגיד אם למנועים חדשים תיהיה או לא תיהיה בעיה עם רצועת התזמון. הכל על פי דיווחים בפורום. ולא כל בעלי המנועים הללו יושבים על carsforum.co.il . מניסיון העבר אל תצפה מהיצרן או היבואן לפתור לך את הבעיות.

2) אני קניתי את הרכב מיד1 פרטי בן שנתיים וחצי בהרבה מתחת למחירון וזה לפני שעלו סיפורי האימה על רצועת התזמון בסדר גודל כזה, אם אתה מחפש ״שמירת ערך״ אף אחד לא יכול להבטיח לך דבר כזה.. זה ש-3008 דיזל שומרת על ערך לא אומר כלום על 2008 1.2. לדעתי אם ערך הכסף חשוב לך על ״מניה בטוחה״ 

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם (נערך)

ה2008 החדשה מאוד מרשימה עשינו עליה נסיעת מבחן ןכמעט הזמנו חדשה לאבא שלי.

חיכינו שיתחיל יום מכירות שעתיד היה להיות תוך פחות מחודש.

בזמן הזה ה2008 מליסינג שהייתה במשפחה (12/17) מהצורה הישנה! קרעה רצועת טיימינג בכביש 1.

הרכב היה מליסינג ,עם 80 אלף קמ, לא עבר חיים קשים ועבר את כל הטיפולים בזמן.

אותנו זה הוריד מהרכב הזה, למרות שבנסיעת מבחן התלהבנו ממנו יותר מכל האחרות שבחנו (קשקאי, גוק החדשה, יונדאי קונה,c3 וcx30)

מה הקשר בין כל המכוניות? אלה הדגמים שדיברו לאבא שלי, הוא גם ככה נוסע לבד רוב היום, אז אין דרישות מסוימות

עריכה אחרונה על ידי OranKimhi
פורסם

רצועה דור ראשון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני בעלים של c4 עם אותו מנוע מדובר.

לא הייתי מתקרב למכונית עם המנוע הזה, זה ממש חתול בשק מבחינתי.

מה שכן, מת על כרכב, בגלל זה מחפש עכשיו פיג'ו עם מנוע ה165 כס.

אם יש כזה בדגמים החדשים,  הוא עדיף.

פורסם

אני אישית הייתי מוכן לקנות רכב מבית PSA עם מנוע הבנזין בלבד ה165 או 180 כ"ס לא 156,

השאר לא מתקרב, בדיזל וב1.2 יש כאב ראש לא קטן שהיבואן לא לוקח אחריות.

×
×
  • תוכן חדש...