Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד עכשיו הכאב ראש נכון לחלק שהיו עם הרצועת דור ראשון.

ברכב חדש הרצועה שונה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

יש סיכוי שבעיות הרצועה והנזקים ארוכי הטווח מההתפוררות שלה נפתרו ויש סיכוי שלא. אני לא הייתי ממליץ לאף אחד להצטרף לקבוצת הניסוי. 

בטוח לא למישהו שמתכוון להחזיק את הרכב שנים רבות.

עריכה אחרונה על ידי galbh
פורסם
לפני 4 שעות, wildlands2019 כתב:

אני אישית הייתי מוכן לקנות רכב מבית PSA עם מנוע הבנזין בלבד ה165 או 180 כ"ס לא 156,

השאר לא מתקרב, בדיזל וב1.2 יש כאב ראש לא קטן שהיבואן לא לוקח אחריות.

מה יש בדיזל?

פורסם

נושא האוריאה, יש אפילו תביעה ייצוגית על זה, עלות תיקון יקרה, עלות של 5 ספרות, וזה חוזר כל תקופה קצרה.

ונושא הפיח, מי שלא נוסע הרבה, יהיה חייב לנוסע פעם אחת בשבוע בנסיעה ביעירונית לא קצרה.

 

אין לי מושג אם טיפלו בהם או בחלקם, אך צריך לבדוק לפני שהולכים בכיוון הזה, בינתיים ה1.6 טורבו הוא היחידי שמחזיק מעמד די יפה.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

נושא האוריאה, יש אפילו תביעה ייצוגית על זה, עלות תיקון יקרה, עלות של 5 ספרות, וזה חוזר כל תקופה קצרה.

ונושא הפיח, מי שלא נוסע הרבה, יהיה חייב לנוסע פעם אחת בשבוע בנסיעה ביעירונית לא קצרה.

 

אין לי מושג אם טיפלו בהם או בחלקם, אך צריך לבדוק לפני שהולכים בכיוון הזה, בינתיים ה1.6 טורבו הוא היחידי שמחזיק מעמד די יפה.

זה מתייחס גם לדגם 1.5 דיזל?

ומה לגבי המנוע עצמו?

פורסם

אין דיזל אחר,

זה 1.2 בנזין, שבינתיים עבר 3 רוטציות שיפור הרצועה, יכול להיות שהאחרונה כבר טובה, אך צריך עוד זמן כדי להיות בטוחים, בכל מקרה הם עוברים לשרשרת בקרוב.

1.5 דיזל, המנוע בסדר, אם אתה נוסע הרבה לפחות פעם אחת בשבוע אין לך בעיה ולא תסבול מהפיח, אך נושא מיכל האוריאה יעלה לא פחות מתיקון מנוע, שמעתי על החלפה של כ10K ויותר.

 

  • רעיון גרוע 1
פורסם

הרכב נהדר, אבל נסיעת מבחן היא חובה כי כמו שמישהו כבר הזכיר, תנוחת הנהיגה שונה מרכבים אחרים ולא מתאימה לכולם. 

בניגוד למקובל ברוב הרכבים, בדגמי פיז׳ו מהשנים האחרונות עם ה i-Cockpit, הנהג לא מסתכל על לוח השעונים מבעד להגה, אלא מעליו. אני מוצא שב-3008 זה עובד נהדר עבורי ואין לי בעיה למצוא תנוחת נהיגה טובה, אך ב-2008 ו-208 זה פשוט לא מסתדר לי. 

אם תגלה שתנוחת הנהיגה לא מתאימה לך ואתה עדיין סקרן לנסות משהו צרפתי, תבדוק את הרנו קפצ'ור הנוכחית (2021) שלא נופלת פיג'ו ובדברים מסוימים מתעלה עליה, אם כי יתכן ותצטרך למתוח קצת את התקציב (וגם לא בטוח שתמצא אחת).

×
×
  • תוכן חדש...