Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אנחנו מתעניינים ברכישה של SUV כבר כמה חודשים. מאוד רצינו לעבור לוולוו חשמלית אבל יש לנו כרגע בעיה בבניין עם עמדות טעינה ולא נראה שהבעיה הולכת להסתדר בחודשים הקרובים.

כרגע על הפרק  רכישה של אודי Q5 2019 מנוע 2.0 250 כ"ס ואשמח לשמוע חוות דעת על הרכב.

הרבה זמן שקלנו את הסטלביו אבל בתקציב שלנו ובשנתון שחיפשנו חסרים לנו פיצ'רים של בטיחות... לכן התחלנו לבחון גם את האודי.

 

תעדוף שלנו בבחירת הרכב:

- אבזור בטיחות מלא כולל בקרת שיוט/ זחילה בפקקים מאוד חשוב לנו

- חווית נסיעה וביצועים טובים

- אמינות וטיפולים סבירים (כרגע יש לנו במוו אז מודעים למחירים)

- נוחות מושבים ותא מטען

- סאונד ומולטימדיה

 

דבר נוסף, הבנו שחברות הביטוח מבקשות מיגון מיוחד הכולל דמי מנוי חודשיים - אשמח לשמוע סדר מחירים והאם חובה.

 

תודה רבה!

 

פורסם

תוסיף עוד קצת ותקנה סלביו, תענוג של רכב.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אני שמעתי משמועות - אאודי רכב מצוין בשלוש השנים הראשונות, אח"כ מתחילות בעיות יקרות. כדאי לברר עלויות טיפולים במוסך אאודי ובעיות נפוצות. לי יש איתוראן פעיל שעולה כ 70 שח בחודש על רכב מ 2018, אני מאמין שזה מה שגם אתה תצטרך. אולי שווה לך לקנות רכב חדש וקצת פחות יוקרתי כדי להנות מאחריות מלאה בלי הפתעות.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

תודה. אני שמעתי בדיוק את אותה השמועה, אבל כיום אני עם ב.מ.וו שאמור להיות דומה מבחינת תחזוקה ומחירים, ולפעמים השמועות גוברות על המציאות.

 

לגבי רכישת רכב פחות יוקרתי, מאוד חשוב לי רכב מהנה לנהיגה עם מנוע עוצמתי ואני לא רואה רכבים כאלה אם הכוונה היא לספורטאג׳/ טוסון וכדומה

פורסם

תבדוק אם יש בארץ משהו בתקציב שלך Most Powerful Crossovers and SUVs on Sale Today (caranddriver.com)

שוק היד שניה עכשיו משתולל, תבדוק את מחירי השוק ואלי תשתכנע בכל זאת לקנות משהו חדש תוך התפשרות על משהו

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

בגלל זה קניתי את שלי בייבוא אישי בהולנד...

 

עריכה אחרונה על ידי Michazzz

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

בהחלט, ונתקלתי גם בפוסטים שלך על ה- 330e :)

לצערי אני לא יכול בשלב הזה לקנות חשמלית או פלאג אין בגלל בעיות תשתית בבניין, אחרת הייתי קונה את הוולוו XC40 ומחזיק אותו לתקופה ארוכה.

השתעשעתי עם המחשבה לייבא אודי Q3 סופרטבק שנת 2020 (הגירסא החזקה יותר עם ה- 250 כ"ס). מה גם שהשהדולר יכול לשחק לטובתי כרגע, אבל לא יודע אם יש לי חשק להיכנס להרפתקאה הזו בשביל רכב די סטנדרטי ועוד בנזין.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אופציות נוספות כמובן הן XC60/40 בנזין.

 

אבל אני במקומך כן הייתי קונה את ה-XC40 החשמלית. אני מדבר על הדגם T5 הנטען לא החשמלי מלא.

ומדוע?

1. הטווח נסיעה על חשמל הוא 44 ק"מ. משמע הרכב יודע להתנייד יפה מאוד גם בלי. הוא תוכנן לזה ויש מי שטוענים שכל התוספת של המנוע החשמלי זה בעיקר לסתום את הפה של כל מיני תקנות איכות סביבה מאשר תועלת בפועל.

2. לפי מה שכתבת בעתיד הנראה לאופק - כן ייתכן ויימצא פתרון לטעינה בבניין. מכיוון שכל העולם הולך לזה תהיה בטוח שעוד כמה שנים יהיה אפשר להתקין את זה בכל בניין.  במקרה שלך כנראה שלפני כי זה בהתקדמות.

3. העולם הולך לרכבים כאלה. זאת אומרת שהשוק לרכב "היברדי" נטען כזה יהיה חזק יותר מאשר לדגמי הבנזין.

 

אני חושב שאין לך מה להפסיד מקניית רכב כזה. במקרה הכי גרוע לא תשתמש באיזה פיצ'ר שיש לו. במקרה בטוב והסביר שייקרה עוד כמה זמן תוכל להנות גם ממנו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה, חשבתי על זה אבל אני באמת לא רואה מתי אני מטעין את הרכב ואז בעצם הפיצ'ר שאני הכי רוצה שזה הביצועים קצת מתפספס כי אני משתמש במנוע 1.5 ליטר בלבד רוב הזמן.

פתרון הטעינה בבניין יכול להסתדר מתישהו אבל לפי מה שאני שומע עד עכשיו העלות ככל הנראה תהיה גבוהה בגלל הרחבת התשתית ותוספת של עמדות מנוהלות.

פורסם
בתאריך 3.11.2021 בשעה 00:04, dpat3344 כתב:

לגבי רכישת רכב פחות יוקרתי, מאוד חשוב לי רכב מהנה לנהיגה עם מנוע עוצמתי ואני לא רואה רכבים כאלה אם הכוונה היא לספורטאג׳/ טוסון וכדומה

 

טיגואן 2.0 ליטר (בגדול אותו מנוע כמו Q5), ואם ההספק בבסיס לא מספיק לך (7.7 למאה שניות) תוסיף תוכנה ב 4000 ש"ח שתביא אותך לאותו הספק של הQ5.

זול יותר לקניה/אחזקה ותחושה כללית טובה יותר מספורטג'/טוסון

הדבר היחיד שאני לא סגור עליו זה זחילה בפקקים

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

האמת שפולקסווגן פחות מדבר אלי.

 

חבר הציע לי גם לבדוק את היגואר e-pace שעל פניו עונה לדרישות. אבל אני קצת חושש לגבי אחזקה

פורסם
לפני 6 שעות, GTאי כתב:

 

טיגואן 2.0 ליטר (בגדול אותו מנוע כמו Q5), ואם ההספק בבסיס לא מספיק לך (7.7 למאה שניות) תוסיף תוכנה ב 4000 ש"ח שתביא אותך לאותו הספק של הQ5.

זול יותר לקניה/אחזקה ותחושה כללית טובה יותר מספורטג'/טוסון

הדבר היחיד שאני לא סגור עליו זה זחילה בפקקים

 

אין זחילה בפקקים

פורסם
בתאריך 3.11.2021 בשעה 00:04, dpat3344 כתב:

לגבי רכישת רכב פחות יוקרתי, מאוד חשוב לי רכב מהנה לנהיגה עם מנוע עוצמתי ואני לא רואה רכבים כאלה אם הכוונה היא לספורטאג׳/ טוסון וכדומה

 

לפני 4 שעות, dpat3344 כתב:

האמת שפולקסווגן פחות מדבר אלי.

 

אם פולקסווגן לא מדבר אליך, נשארת רק עם יוקרתי :)

×
×
  • תוכן חדש...