Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין בעיה. גם אני לא מחפש חדש מהניילון. רכב בן 3 יוקרתי ב 250k שגם כיף לנהוג פה זו לא דרישה מוגזמת לדעתי 😊

פורסם

איך באמת עובד כל עניין הטעינה של פלאג אין היברידי? הרי בסופו של דבר לא חייב לטעון לא? נכון שאם לא טוענים יש צפי לצריכה גבוהה יותר אבל בסה״כ בניגוד לרכב חשמלי מלא זה לא שהוולוו לא תיסע. כלומר אפשר להנות מהמנוע החשמלי אחרי טעינה בעמדות ציבוריות וכו׳

כמו״כ כמה זמן לוקחת טעינה של פלאג אין היברידי כזה בממוצע?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

בינתיים משתעשע קצת באתר mobile.de עם ב.מ.וו 330 סטיישן ופולקסווגן t-roc r -design (למרות שאני פחות בעניין של פולקסווגן)

פורסם

תזהר זה ממכר

לפני 8 שעות, SuperBamba כתב:

איך באמת עובד כל עניין הטעינה של פלאג אין היברידי? הרי בסופו של דבר לא חייב לטעון לא? נכון שאם לא טוענים יש צפי לצריכה גבוהה יותר אבל בסה״כ בניגוד לרכב חשמלי מלא זה לא שהוולוו לא תיסע. כלומר אפשר להנות מהמנוע החשמלי אחרי טעינה בעמדות ציבוריות וכו׳

כמו״כ כמה זמן לוקחת טעינה של פלאג אין היברידי כזה בממוצע?

הרכב שלי מחובר לשקע חשמל כמעט רגיל בחניה, לוקח לו כארבע שעות טעינה מלאה שמספיקה לכ 25-30 ק"מ. זה מצוין לנסיעות בעיר ואז בכלל לא צריך בנזין. אם נוסעים כל יום 50 ק"מ ומעלה אפשר ךהטעין את הסוללה מהמנוע, זה לא הכי משתלם כי אז הרכב עושה 11 קמ לליטר בערך, אבל ממלא את המצבר. מבחינת כח, 251 כ"ס  זה מספיק לי

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...