Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזדהה עם מה שכתבת, לא ברור עניין האבזור הדל יחסית וההיצע המנועי בסופר מיני לעומת ג'יפונים. חבל שזה ככה. אני גם בשלבי חיפוש ולי מה שחשוב זה כוח יחסי ונוחות, אז הקפצ'ור לא רעה בהיבט הזה...בדקתי גם את ה C4 החדשה שהיתה מאוד נוחה לישיבה, אבל אני חושב שהיא ארוכה מדי וגדולה מדי (טוב, ככה זה כשרוצים כמה סגמנטים ברכב אחד) וגם הראות אחורה לא טובה בגלל הפיצול של השמשה האחורית. חוץ מזה, היא באמת מציעה חבילה מעולה.

פורסם

אחרי שראיתי מה כתבת אז באמת c4 דיזל זה הכי value for money גם בהיבטי חיסכון בדלק. 

אם אתה מוכן להסתפק ברכב קטן כמו שאמרת ולקבל אבזור מלא אז גם c3 וגם אופל קורסה מציעות את כל החבילות לפי מה שאני זוכר. הכל מקורי. 

לא זוכר אם ב c3 יש בקרת שיוט אדפטיבית אבל בקורסה בוודאות יש . 

בקצת יותר מ 100,000 מקבלים רכב מאובזר עם 4 שנים אחריות . 

יש מצב אפילו שאולי רכב כזה למרות שנוסע על בנזין עדיף לך כי הוא חסכוני מאד ואולי ההפרש הוא 6 - 7 אלף בשנה על דלק . במצב כזה תצטרך 4 - 5 שנים לנסוע על c4 כדי להצדיק את המחיר היקר שלו . 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

הקצבתי לעניין עד 150 אלף בערך, אפשר קצת יותר, תלוי אם אלך על קניה או ליסינג, אז הc4 לדעתי תיכנס בתקציב. מכאן שנשארה רק שאלת השאלות: האם בכלל יש ממנה מלאי?

מה לגבי 3008 דיזל?

 

גראנד קופה לא באה בחשבון, היה אותו לחמותי, בידוד רעשים לוקה בחסר לטעמי.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

הפולו המעודכנת שהגיעה לאחרונה דווקא מאובזרת היטב, אפילו בדגם הבסיסי. אבל אין אופציה ל-1.5.

אולי תהיה באיביזה מתיחת פנים שאמורה להגיע בקרוב או בפביה החדשה.

×
×
  • תוכן חדש...