Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתעניין ברנו קאפצ׳ור חדשה, דעתכם?


SuperBamba
שימו לב! השרשור הזה בן 886 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש רכב כבר כמה ימים, עושה בדיקות ומברר לכאן ולכאן. כרגע מתרכז ברכבים חדשים.

היום סוף סוף הגעתי למצב שאני עושה סבב יבואנים ולמדתי על בשרי את עניין משבר השבבים. אחרי שכל מה שצ׳מפיון מייבאים ירד מהרשימה בגלל בעיית מלאי (אספקה במאי אם המצב יהיה טוב) מצאתי את עצמי פונה לאלטרנטיבות.

הדרישה הייתה: רכב עם לפחות 140 כ״ס, עדיפות לקטן עם כל אבזור הבטיחות האפשרי ומעבר. רצוי גם סאנרוף.

במהלך השיטוטים נכנסתי לאולם תצוגה של רנו, שם נציג חביב קיבל את פניי והתרכזנו ברנו קאפצ׳ור - קליאו על סטרואידים. ברמת הגימור הבכירה עם כמה תוספות הגענו למחיר של 140 אלף. לא רע.

 

לפני שהרכב הזה עובר אצלי לשלב ״אני כבר ממש שוקל את זה״ (שמיד אחריו מגיע ״אני מתכוון להתייעץ על זה עם האישה״) רציתי לשמוע את דעת מומחי הפורום. בעיקר על בידוד הרעשים והכוח הזמין.

ברור לי שזה לא הגולף שחשבתי לברר עליה ובטח שלא וולבו (שירדו מטעמי תקציב) אבל אני צפוי לסוע נסועה רצינית (30 אלף בשנה בערך) בתוואי בין עירוני והייתי מעדיף נסיעה נינוחה ושקטה, שיכוך מהמורות הגיוני ועוד כאלה וכאלה בענייני נוחות.

 

אז מה דעתכם? דיל טוב או לא הכיוון?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני נכנסתי לסוכנות לפני כמה חודשים, ועוד בימי מכירות, דפקו לי מחיר יותר גבוה מהמחיר בהרכבה באתר (156 על הכביש) ועוד דאגו להבהיר לי שיש במקרה הטוב 2 רכבים במלאי. טרחתי ופניתי אליהם בפייסבוק במטרה להתלונן על הפרסום השגוי של “ימי המכירות״ אך לא ממש התייחסו, אז ההצעה שנתנו לך בהחלט אטרקטיבית לדעתי. הרכב טוב בהרבה מהדור הקודם. מרגיש נמרץ על הכביש. אהבתי שיש פתחי מיזוג מאחור (רק לסקודה קאמיק ולקפצ׳ור יש בסגמנט הזה) ושהיא מרגישה איכותית. אישית, כנראה הייתי מעדיף את הקאמיק, אבל אין במלאי וגם לא יהיה בזמן הקרוב. שווה לך לקחת בחשבון גם את ה c4 החדשה. בהצלחה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אעשה סיבוב אצל סיטרואן להעיף מבט. פשוט במבט ראשוני באתר היא נראית לי די מכוערת, גם מבחוץ אבל בעיקר מבפנים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצינו לקנות,

היינו באותו היום גם בקרסו וגם בסיטרואן לנסיעת מבחן לC3 אירקרוס.

קרסו היו סבבה, קח מפתחות וסע, הקפצ'ור החדשה לטעמי היתה פחות נוחה מהC3.

הן בהתנהגות והן בנוחות. אפילו עם המנוע ההיברידי של הקפצ'ור, ההבדל בתאוצה היה זניח.

בלובינסקי זה שוק, אחרי שיצאנו עם "הנחה" של 25 אש"ח מהמחירון מהסוכנות,

הסוכן התקשר כל יום במשך שבוע כדי לנסות למכור.

בקרסו המחיר עומד ללא הנחה, וגם ההנחה זה בשביל הרחבת האחריות שאתה מקבל כסטנדרט בסיטרואן.

אמנם האבזור בקפצ'ור ברמה גבוהה יותר, כולל תיקון סטייה אקטיבי - מעצבן, לוח שעונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה ענק, וכ"ו.

עדיין לטעמי הC3 עדיפה ונוחה יותר.

בסוף קנינו קפצ'ור, אבל מ2018, משיקולים נוספים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני. ה c3 אייקרוס תקועה להם בכמויות יחסית וגם נמכרת ב 0 קילומטר. הקפצ׳ור לא, מה גם שהאיירקוס מתוחת הפנים כבר משווקת באירופה ובטח בדרכה לפה (סוף סוף יהיה אפשר להדליק את המזגן לא דרך המסך). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין הקפצר ל c4 הייתי קונה את ה c4 ואפילו דיזל. 

אשתי הזמינה c5 דיזל ולמרות שהוא יותר מ 100 קג מאשר ה c4 אחרי 5000 קמ אני מופתע לטובה. 

יש לו כח בכל מהירות , הגיר 8 הילוכים חלק כמו חמאה , לפעמים יש השהייה בין הילוך 3 ל 2 בהאטה . 

חוץ מזה אין טענות , ולעומת ה c5 ה c4 יותר מאובזר ויותר קל ומגיע עם תפעול מזגן ידני ולא דרך מסך מגע . גם לו יש מיזוג מאחורה אם אני זוכר נכון. ה c5 אחרי 5000 קמ 80/20 לטובת בינעירוני עומד על צריכה ממוצעת של ליטר ל 17.2 קמ אצלינו

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג בקפצור הדגם עם ה130 כ"ס, הרכב מפנק מבחינת אבזור, המנוע חזק, הרכב נראה טוב, יחסית מרווח וגם מחשב הרכב הציג צריכת דלק טובה אבל מהנסיעה הקצרה שעשיתי לא היה לי מאוד נוח הרכב הרגיש לי קצת קופצני. 

מציע שתנהג ותבחן בעצמך.

למרות הנוחות אני חושב שבגזרת הb-suv הקפצור מוביל.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אעיף מבט על הC4 גם אבל זה תלוי גם באספקה, אחרת ה2008gt הייתה קונה אותי.

נדלקתי גם על ה3008 די חזק, נראה איך תיראה הצעת הליסינג עלה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב העפתי מבט בנתוני צריכת הדלק המפורסמים עבור הקאפצ׳ור ועבור ה3008, נראה קצת גבוה אם אני משווה לגולף נניח (הגרסא הבכירה)

 

לאיזה נתונים אני יכול לצפות בהנחה שאין לי רגל כבדה ורוב הנסיעה בין עירונית?

לא כל כך בא לי לחזור לנתוני צריכה של תחילת שנות ה2000

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 50 דקות, SuperBamba כתב:

אגב העפתי מבט בנתוני צריכת הדלק המפורסמים עבור הקאפצ׳ור ועבור ה3008, נראה קצת גבוה אם אני משווה לגולף נניח (הגרסא הבכירה)

 

לאיזה נתונים אני יכול לצפות בהנחה שאין לי רגל כבדה ורוב הנסיעה בין עירונית?

לא כל כך בא לי לחזור לנתוני צריכה של תחילת שנות ה2000

ואתה באמת קונה את נתוני הצריכה של חברה שפיאסקו שקוראים לו דיזלגייט נקרא על שמה?.

בכל מקרה כולם מזייפים,השאלה בכמה?.

איזה מנוע אתה מתכוון ביחס ל3008 ול2008?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה2008 אין במלאי אז לצערי לא יקרה. לגבי ה3008 מעדיף את ה1.6 טורבו.

 

בוודאי שאני לא לוקח את הצריכה שהיבואן מפרסם כתורה מסיני, יחד עם זאת, גם זו המפורסמת לא נראית משהו, אז להניח שהיא פחות טובה ממה שמפורסם זה קצת מבאס…

 

אגב צריכת דלק מפורסמת: כל רכבי ואג שנהגתי עליהם בשלוש שנים האחרונות הציגו צריכה בין עירונית של 1 ל20 אז אני לוקח את נתוני הצריכה הרשמיים ומתייחס אליהם כנקודת ייחוס אל מול מה שאני מכיר בפועל

עריכה אחרונה על ידי SuperBamba

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה כבר אתה הולך לנסוע שאכפת לך מצריכת הדלק כ"כ? ולהמ אתה רוצה דווקא ג'יפון?

אם אתה נוסע לרוב בין-עירוני במקומך הייתי שוקל אולי משפחתית רגילה במקום ג'יפון קטן, אחרי נסיעה בגי'פון קטן ובמשפחתית מחוץ לעיר אתה תופתע לגלות כמה המשפחתית טובה יותר בביצוע המשימה הזאת (שקטה יותר, נוחה יותר ויציבה יותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Gavrik כתב:

כמה כבר אתה הולך לנסוע שאכפת לך מצריכת הדלק כ"כ? ולהמ אתה רוצה דווקא ג'יפון?

אם אתה נוסע לרוב בין-עירוני במקומך הייתי שוקל אולי משפחתית רגילה במקום ג'יפון קטן, אחרי נסיעה בגי'פון קטן ובמשפחתית מחוץ לעיר אתה תופתע לגלות כמה המשפחתית טובה יותר בביצוע המשימה הזאת (שקטה יותר, נוחה יותר ויציבה יותר).

בעקרון, לא רוצה ג׳יפון. בכלל אם תלוי בי הייתי לוקח פולו, מכניס לה מנוע 1500 וכל מערכות הבטיחות ועף על החיים, אבל הישראלים מאוד אוהבים ג׳יפונים ונראה שכרגע כל מה שהוא לא ג׳יפון פשוט מאובזר בקמצנות.

האופציות הלא ג׳יפוניות היחידות שכן אני יכול לשקול יהיו באספקה רק במאי ואני צריך רכב עד ינואר.

 

נוסע כ30 אלף ק״מ בשנה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך אבזור גם בסופרמיני וגם משפחתיות. הבעיה שאני לא ידוע איזה רכבים יש במלאי ואיזה לא בשביל זה תצתרך ללכת לסוכנויות ולבדוק.

בכל מקרה 30K קילומטר בחודש זה לא ממש לא מעט ולכן הייתי ממליץ לך על רכב דיזל, אתה תחסוך אלפי שקלים בשנה על הוצאות דלק ובהמשך גם תחסוך עוד על שמירת ערך טובה יותר ופחות תקלות.

תבדוק על הרנו גרנד קופה. הגיר שלו לא שיא האמינות אבל עדיין פוטנציאל החסכון והערך המוסף של מנוע דיזל אמין לדעתי מפסקים היתרונות המתעלים על החסרון הזה.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 886 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...