Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חבר'ה, יש לי גולף 7.5 1.4(TSI) 150 HP

עכשיו אחרי שנה עם הרכב שאני דואג בעיקר לקוסמטיקה החיצונית החלטתי שאני רוצה לבצע שינוי יותר גדול ומשמעותי

להפוך את הפייק אגזוזים בTSI לאגזוזים כמו של הGTI 

כלומר בעצם להחליף דוד אחורי לדוד אחורי של בורלה ולשים טיפים בקצה של GTI

 

כלומר אם זה נראה ככה עכשיו:

golf_1.5_tsi_015.thumb.jpg.07f70e870e43c5b15107651d1c560bb8.jpg

שיראה ככה:

z_vwgolfgtiperformance8.thumb.jpg.7c2da05cf7d3d5e1914cd0fb4af2f1fe.jpg

 

השאלות שלי הן כאלה :

1 הסאונד שאני יקבל יהיה טוב יותר? יותר בס? יותר אגרסיביות בהאצות? - אני לא מחפש סאונד מוגזם של מנוע 8 ליטרים, אלא משהו שיהיה כיפיי לנהיגה יוסיף ספורטיביות לרכב ו DSG POPS בהעברת הילוכים בלחיצות

2 בורלה טוב או שעדיף חברה אחרת כגון רמוס?

3 קיבלתי גם המלצה להוריד רסונטור אם הסאונד של הדוד אחורי לא יספיק לי, האם זה יכול לפגוע באמינות של הרכב או ביצועיו מבחינת כוח או מבחן פליטת זיהומים בטסט?

4 הבנתי שחוץ מהדוד אחורי אני צריך גם דפיוזר 7.5 של GTI עם 2 יציאות ומצאתי אחד חדש אבל האם דפיוזר של GTI יתאים לTSI?

 

בקצה אני אוהב איך שזה יראה ואיך שאני חושב שזה ישמע אבל בגלל שאני לא מבין גדול אמרתי נשאל אתכם אנשים שמבינים ואולי עשו משהו דומה ויכולים להעיר את עיניי עם הידע שלהם שאני לא עושה איזה שטות ומבזבז את הכסף שלי סתם

 

דרך אגב זה הדפיוזר המדובר:

180757811_10225890982406450_572751284602708455_n.thumb.jpg.cde806466f1749ea8ac7a035259da19c.jpg

עריכה אחרונה על ידי justDOittt
פורסם

1.קח רכב בלי רזונטורים לנסיעת מבחן, הדרון יגמור אותך. הרזונטור שם מסיבה ברורה.

2.לכל מערכת פליטה יש סאונד משלה, כתלות בקוטר וצורת הצינור, אין נכון או לא נכון.

3.אני לא סגור לגבי בדיקת זיהום אויר אבל כל עוד לא תפרק ממירים אתה אמור להיות בסדר.

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם
לפני שעה, ArikM כתב:

1.קח רכב בלי רזונטורים לנסיעת מבחן, הדרון יגמור אותך. הרזונטור שם מסיבה ברורה.

2.לכל מערכת פליטה יש סאונד משלה, כתלות בקוטר וצורת הצינור, אין נכון או לא נכון.

3.אני לא סגור לגבי בדיקת זיהום אויר אבל כל עוד לא תפרק ממירים אתה אמור להיות בסדר.

 

שאמרו לי להוריד ושמעתי סרטונים ביוטיוב אמרתי גם אין מצב שאני מוריד, השאלה האם הדוד אחורי יספיק לי? איך Borla ? מה הדרך הנכונה ביותר למכונית שלי להגיע לתוצאה הזאת?

 

תודה על העזרה אח מעריך

פורסם

יספק סאונד שונה, כן. האם זה יספק אותך? לא יודע.

אם אתה מחוייב לתהליך, תתחיל שם. לא מספיק? תשקול להוריד רזונטור. 

 

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

קח בחשבון שעלול להכשל בטסט. בוודאי אם תוריד רזונטור. 

מעבר לזה, אם תמשוך תשומת לב של שוטר עקב רעש, זה עשוי להיות חמור יותר. 

 

אני מכיר לא מעט שהרכיבו רמוס, אבל לא הורידו רזנטור. במרבית המיקרים כל עד לא שינו תכנה לפופס ובנגס, הכל עבר חלק (עד כה) 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 54 דקות, ArikM כתב:

יספק סאונד שונה, כן. האם זה יספק אותך? לא יודע.

אם אתה מחוייב לתהליך, תתחיל שם. לא מספיק? תשקול להוריד רזונטור. 

 

דומה לפי דעתך לרכב בסרטון? כי בסוף זה אותו מנוע אותו ואותו גיר ..

לפני 3 דקות, zaf כתב:

קח בחשבון שעלול להכשל בטסט. בוודאי אם תוריד רזונטור. 

מעבר לזה, אם תמשוך תשומת לב של שוטר עקב רעש, זה עשוי להיות חמור יותר. 

 

אני מכיר לא מעט שהרכיבו רמוס, אבל לא הורידו רזנטור. במרבית המיקרים כל עד לא שינו תכנה לפופס ובנגס, הכל עבר חלק (עד כה) 

כן אני גם יודע שכל עוד זה לא מוגזם הכל טוב ואני מודה לכל הסיכונים בדבר 

השאלה האם מה שאני עושה יצא דומה לסרטון שפרסמתי כמה תגובות למעלה ? כי הסאונד שם בדיוק בול מה שאני מחפש 

פורסם

הסאונד מושך תשומת לב, ואצלי ברכב סטוק בכלל 😉 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...