Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב לסופי שבוע  לטיולי  שבילים ושטח קל. עברתי בלוח יד 2  וחיפשתי סוזוקי גימיני או גראנד ויטרה או סובארו פורסטר  בעלות של  30  אלף ש"ח.  המחירים  שם מופרזים  ומגיעים לפי שתיים מהמחירון ועם  ק"מ  של 200000  בממוצע.  נניח שאקנה רכב כזה ומכל סיבה שהיא  ייגנב או יושבת עקב תאונה  אקבל מהביטוח  אולי  10000  ש"ח  בקושי.  מה דעתכם?

פורסם

נכון. 

אתה תקבל מהביטוח את שווי הרכב לפי מחירון 'לוי יצחק'. 

גם אם הרכב ייגנב. 

 

מי שמחזיק דיפנדר, סופה או לנדקרוזר חיי את העולם הזה כבר הרבה מאוד שנים. 

אפשר לבקש לבטח לפי הערכת שווי ספציפית מ'לוי יצחק'. זה כמובן יעלה יותר מאשר לבטח רכב שהמחירון שלו X והשווי הריאלי שלו 2X. 

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מחיר זה עניין של שוק,

כנראה שמשלמים היום את המחירים האלו (אחרת הם לא היו מתעקשים), תמיד אתה יכול להתאזר בהרבה סבלנות, לעבור יום יום על הלוחות עד שיפול מישהו שמחובר למחירון והרכב שלו טוב.

פורסם

 

לפני שעתיים, ETAY1998 כתב:

השאלה שלי האם המחיר המופרז שהמוכרים מבקשים מוצדק?

 

המחיר *בשבילך* הוא מופרז והזוי.

יש מספיק אנשים (כלומר השוק) שמוכנים לשלם כאלו מחירים ומכאן נזגר המחיר.

פורסם
לפני שעתיים, ETAY1998 כתב:

השאלה שלי האם המחיר המופרז שהמוכרים מבקשים מוצדק?

 

איזו תשובה אתה רוצה לקבל לשאלה הזאת? אם מוצדק, אתה עדיין כפוף למה שדיסקו כתב בהודעה, ואם לא מוצדק, תצא לרחובות?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 7 שעות, ETAY1998 כתב:

השאלה שלי האם המחיר המופרז שהמוכרים מבקשים מוצדק?

שאלה לא לענין, אין פה כלים אובייקטיביים לבדיקה, יש שוק חופשי, כזה שבו המוכר והקונה מחליטים אם המחיר מתאים לשניהם, אם אין הסכמה הוא לא מתאים, אם יש הוא כן. המילה "מוצדק" בכלל לא שייכת לכאן. 

פורסם

איך אתה מצדיק מחיר?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המחיר מוצדק, עובדה - אנשים מוכנים לשלם סכומים כאלה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

השאלה איך לוי יצחק קבע את מחירי הגימיני המשומשים אם כולם  מבקשים כפול ממחירון? וחברות הביטוח מתבססות על המחירון הזה לקביעת הפרמיה והפיצוי במקרה של נזק.

פורסם

אח שלי קנה סופה שהמחירון שלה 6-7 אלף ב75 אלף,ושם עליה קרוב ל10 אלף ישור קו. 

ואם הוא רוצה היה יכל למכור אותה בשטח בלי בדיקה בכלל כמה פעמים ב80-90 אלף. 

 

יש רכבים שאין שום קשר בן מחירון למחיר הרככ עצמו. 

תנסה לקנות סופה שנת 93 הכי שבורה שיש מתחת ל40(גם בלי מנוע)אין. 

אבא שלי קנה רוביקון לא שם עליה שקל,אחרי שנתיים מכר אותה באותה מחיר שהוא קנה אותה....

פורסם
לפני 22 שעות, RK כתב:

איך אתה מצדיק מחיר?

 

בתמורה שהם נותנים.

לדוגמה: רכב חדש עולה X. ככל שחולף הזמן המחיר שלו יורד בגלל שהוא פחות אמין, יש דגם חדש, הוא אסף צלקות במשך הזמן וכו'. הרכב הישן בדר"כ מצדיק את המחיר היחסי שלו כמשומש מול חדש מבחינת הערך שהוא נותן מול חדש. ברור שזה לא אבסולוטי ולכן יש שמעדיפים חדש ויש שמעדיפים משומש.

קורולה משומשת שומרת על ערכה טוב יותר בגלל שהיא נותנת תמורה עדיפה באמינות.

מיאטה משומשת נותנת תמורה באופי הספורטיבי המיוחד שלה.

לפעמים יש דגם מסוים ששומר על ערכו באופן לא יחסי לתמורה שהוא נותן.

 

אם אפשר לקנות שני כלים עם יכולת שטח דומה ואחד מהם יקר משמעותית מהשני - הרי שמבחינת השימוש בשטח השני לא מצדיק את מחירו.

 בפועל, איך שזה נראה לי, אי אפשר לקנות כלי עם יכולת שטח טובה בלי לשלם עליו מחיר יחסית גבוה.

אם כך, עבור החפץ ביכולת שטח אכן יש תמורה למחיר הגבוה שלהם ולו מהסיבה הפרוזאית שאין באמת דרך 'לקנות' יכולות אלו בזול.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

אבל בין אם אתה מצדיק את המחיר או לא, זה מה שהשוק קובע. אין לך דרך לקנות את הכלים האלה במחיר אחר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...