Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, ETAY1998 כתב:

מענין מי מחברי הפורום מוכן לשלם  40  ש"ח על גימיני 2006-2008  עם  250  אלף ק"מ ?

בתור מישהי שקנתה ג'ימני לפני חודשיים וחצי 

ב-40 אלף ש"ח אפשר למצוא רכבים מהשנתונים הנ"ל עם הרבה פחות ק"מ, מצד שני, הם יהיו עם הרבה פחות שיפורים. 

תשב על הלוחות ותעקוב אחרי מודעות, תראה כמה מהן נעלמות ברגע שמגיעות למחיר ריאלי וכמה יושבים על העץ ועדיין מחכים לקונים. 

אני העדפתי להתאמץ לשנתון גבוה (2015) ורכב "טרי יותר" כדי לקבל ראש שקט, מאשר לקנות 2006 ב-35 ולשים עוד 10 על יישור קו מיידי, רק בדיעבד הבנתי כמה משמעות הייתה לחלק מהשיפורים שהגיעו עם הרכב הישן יותר. 

אם אתה מחפש רכב לשבילים אין לך מה לעשות עם ג'ימני בנוי במיוחד, אפילו עדיף לבדוק אלטרנטיבה אחרת. יותר נעימה לשימוש בכביש (מרכב אחוד ולא שלדת סולם) וגם המחירים ינועו קרוב יותר למחירון ותרגיש עם זה יותר בנוח (אולי אפילו כדאי לבדוק טריוס, דאסטר דיזל ידני, גרנד ויטארה ממה שיצא לי לראות גם הולכת במחירים קרובים יותר למחירון)

 

 

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
בתאריך 2.10.2021 בשעה 06:57, ETAY1998 כתב:

אני מחפש רכב לסופי שבוע  לטיולי  שבילים ושטח קל. עברתי בלוח יד 2  וחיפשתי סוזוקי גימיני או גראנד ויטרה או סובארו פורסטר  בעלות של  30  אלף ש"ח.  המחירים  שם מופרזים  ומגיעים לפי שתיים מהמחירון ועם  ק"מ  של 200000  בממוצע.  נניח שאקנה רכב כזה ומכל סיבה שהיא  ייגנב או יושבת עקב תאונה  אקבל מהביטוח  אולי  10000  ש"ח  בקושי.  מה דעתכם?

 

פורסטרים מודלים 2008 - 2009 (דור שלישי) נמכרים סביב ה30,000 שקל שזה בעצם המחירון, כך שזה גם הסכום שתקבל מהביטוח. לא מבין את הטענה שלך. הסתכלת על המחירונים?

×
×
  • תוכן חדש...