Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מונע גז


itay_k
שימו לב! השרשור הזה בן 921 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא, ואם כן אז הותקן לא נכון או שזה רכב שכבר ידוע למתקינים הטובים שאסור להתקין בו (כמעט ולא קיים).

עריכה אחרונה על ידי LPG

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, itay_k כתב:

האם זה נכון שרכב שעבר הסבה לגז הוא פחות אמין ויוצר יותר בעיות? האם זה משמעותי?

 

תודה!

פחות אמין כן, אתה מתקין מערכת שלא הייתה מותקנת קודם לכן, מוסיף תחזוקה ומגדיל את הסיכוי לבלאי.

האם זה בהכרח אומר שיהיו בעיות? תלוי במקום שביצעת בו את ההתקנה. כמה אתה נוסע בשנה שאתה שוקל לבצע הסבה לגז?

שים לב, הייתה הצעת חוק שתהקדמה דיי מהר בנוגע להעלאת המיסוי על הגפ"מ, משום שהוא מזהם יותר. אינני יודע איפה הצעה זו עומדת כרגע, אך זה משהו שהייתי לוקח בחשבון.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כי הוא יותר מזהם (הוא פחות), כי גילו עוד מקור תקציבי. מש' התחבורה "גילה" שרכבי גפ"מ נכשלים יותר בבדיקות זיהום, בתקווה שלא נשים לב שהבדיקה מתבצעת כשהרכב במצב בנזין... מן הסתם גם את זה יעבירו כגנבים בלילה דרך חוק ההסדרים. 

 

לעצם העניין: נסעתי שנים ברכבים מונעים בגז (כיום בהיברידי) ואני חושב שלמי שנוסע הרבה זה בהחלט כדאי אם אתה יודע לבחור את סוג הרכב (יש פחות מתאימים) ומתקין במקום רציני אמין ומקצועי. אני מסכים שזה מוסיף עוד משהו שיכול להתקלקל ובכלל יש סיכון מסויים בכל התעסקות חיצונית עם המנוע, אבל בסך הכולל זה יכול להיות כדאי.

 

ספר לנו באיזה רכב מדובר?

 

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבים שבהם אין מרימי שסתומים הדראולים נדרש לבצע כיוון שסתומים כל 60-80 אלף קמ. ישנם רכבים שבהם כיוון שסתומים זה עסק די יקר.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Kooper כתב:

פחות אמין כן, אתה מתקין מערכת שלא הייתה מותקנת קודם לכן, מוסיף תחזוקה ומגדיל את הסיכוי לבלאי.

האם זה בהכרח אומר שיהיו בעיות? תלוי במקום שביצעת בו את ההתקנה. כמה אתה נוסע בשנה שאתה שוקל לבצע הסבה לגז?

שים לב, הייתה הצעת חוק שתהקדמה דיי מהר בנוגע להעלאת המיסוי על הגפ"מ, משום שהוא מזהם יותר. אינני יודע איפה הצעה זו עומדת כרגע, אך זה משהו שהייתי לוקח בחשבון.

הצעות ודיווחים על העלאת המס על גז יש מאז שהתחילו לאשר להסב רכבים לגז.

לא סביר שזה יקרה עכשיו, אין מספיק רכבים מוסבים לגז.

אם כבר יהיה מס על חשמל לטעינת רכבים חשמליים וצעדים בכיוון כבר ראינו בביטול הטבת המס על רכבים היברידיים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 921 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...