Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 22 שעות, Buki כתב:

אז השאלה האם רמזור שלא מתחלף חצי שעה לא יכול להיחשב גם כן כלא תקין, כאלו שהוא היה מהבהב כתום או כבוי. 

מי קובע איפה עובר הרף של "לא תקין"? חצי שעה? 25 דקות? 5 דקות? מחזור וחצי של יתר הצומת? עד שאין קביעה בחוק, יהיה קשה מאוד להתמודד עם זה. מה גם, שלא חסרים נהגים על כבישי ארצנו עם שיקול דעת משובש, שנדמה לי שכולנו נסכים שעדיף שלא יחליטו מתי מותר לחצות באדום.

בנוסף, זה מעלה עוד מגוון בעיות, כמו מה קורה אם בדיוק הגיע שוטר, ראה אותך חוצה באדום אחרי שעה שעמדת ואין לך מצלמת רכב? וזה עוד לפני שדיברנו על רמזורים עם שדה ראיה בעייתי, שקשה לחצות בצורה בטוחה לחלוטין אם הם לא ירוקים. זה כמובן מקרי הקיצון, אבל הפתרון צריך להיות כללי (כמו ההיררכיה שהוזכרה מקודם).

 

גם אני נפגעתי מרמזור ישנוני לפני מספר שבועות, בעליה מ-4 למערב ראשל"צ. באמצע הלילה עמדנו שם באדום אינסופי (ניסיתי להתקדם, לא עזר). פחדתי להתעלם ממנו כי לא יכולתי לראות מספיק רחוק את התנועה שהשתלבתי אליה, וכמובן שגם הם לא היו רואים אותי. התקשרנו למשטרה, אמרו שישלחו ניידת (יש תחנה לא רחוק משם) - לא קרה. התקשרנו למוקד העירוני - תוך כמה שניות השתחררנו משם. אני חושב שלהתקשר למוקד עירוני\חברת הדרכים הרלוונטית זה הפתרון החוקי הכי מהיר (כי משטרת ישראל).

פורסם
בתאריך 9.9.2021 בשעה 09:06, yonisi כתב:

נכון גם היום, אח שלי סיפר לי בדיוק אתמול שכל בוקר שהוא יוצא בשעה מוקדמת מאוד (נהג אוטובוס) הצומת ליד הבית ריק והרמזור לא מתחלף אז הוא חוצה את הצומת דרך מעבר הולכי הרגל עם הקטנוע.

אלא אם הוא מוביל אותו ביד כשהוא מדומם (מה שקשה לי להאמין), מה ההבדל בין לעבור באדום ללנסוע על המדרכה ומעבר חציה? מיותר. אם כבר, מגנט מהארד-דיסק ישן שתפרק שצמוד לרגלית , להוריד את הרגלית באחת הפינות של הלולאה והרמזור יתחלף, מה גם - שאם הוא ירים טלפון לרשות הרלבנטית הם יבואו לכייל את הרמזור ואם הם סבבה הם גם יתאמו איתו שיבוא עם הקטנוע שלו.

בתאריך 9.9.2021 בשעה 14:51, daniel.asu כתב:

אני חושב שלהתקשר למוקד עירוני\חברת הדרכים הרלוונטית זה הפתרון החוקי הכי מהיר (כי משטרת ישראל).

אתה לא טועה, משטרת ישראל היום הם לא באמת הכתובת לאף אחת מהבעיות שלך.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

חשוב ! לא לבצע נסיעה באדום: הנה תאונה מרח' ברנדייס פינת ירמיהו בירושלים מהימים האחרונים, הרכב הלבן החליט שנמאס לו לחכות ובדיוק אז הגיח רכב שלצערנו התהפך.

קישור:

https://www.kore.co.il/viewArticle/90633

עריכה אחרונה על ידי PASHUT

משתדל לעזור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם כבר עוברים על החוק, המינימום של המינימום זה לפחות להשתמש קצת בשכל ובעיניים ולא לסכן את כל העולם...

עריכה אחרונה על ידי daniel.asu
פורסם

פותח השרשור לא הגיב לאחרונה מאז הפוסט הראשון היתכן והוא עדיין תקוע ברמזור?

פורסם
בתאריך 9.9.2021 בשעה 20:02, shellcase כתב:

אלא אם הוא מוביל אותו ביד כשהוא מדומם

גם עם מנוע מדומם אסור לאופנוע להיות מובל ביד על מעבר חציה, אי תנועה או מדרכה.

 

״תקנה 164. לענין חלק זה, מי שמסיע רכב בכוח גופו דינו כדין נוהג רכב.״

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, Mikelt89 כתב:

פותח השרשור לא הגיב לאחרונה מאז הפוסט הראשון היתכן והוא עדיין תקוע ברמזור?

חחחחחחח קיבלתי תשובות אין לי עוד שאלות מעבר. 

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
×
×
  • תוכן חדש...