Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כאמור 2021 עם מנוע 1 ליטר טורבו 100 כ"ס, הדגם שלפני הצורה החדשה שהגיעה השנה. 

אני רוצה לקנות ליטר שמן שיהיה למילוי חוסרים אם צריך.

איזה לקנות? 

פורסם (נערך)

אתה רואה כבר עכשיו שיש לרכב צריכת שמן?

אם לא, אל תקנה שום דבר. עדיף לא לערבב בין השמן איתו הרכב הגיע מהמפעל עם שמן אחר.

רק במידה והמפלס יגיע לקראת המינימום, תקנה שמן סינטטי מלא בתקן ובצמיגות הרשומים לך בספר הרכב.  אתה גם יכול לגשת למוסך יונדאי ולבקש להשלים את החסר . אחרי הטיפול הראשון,  כאשר תדע איזה שמן בדיוק ימלאו במוסך, במידת הצורך, תשלים עם אותו השמן בדיוק.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה, מפלס השמן תקין כרגע, הרכב נסע כ- 5,700 ק"מ בסה"כ.

אין לי ספר רכב פיזי, הוא קיים כקובץ PDF במולטימדיה של הרכב ולא הכי נוח לחפש שם, לכן רציתי המלצה על חברה ודגם של שמן מומלץ לרכב הזה.

 

פורסם

הורדתי ספר בעברית וספר באנגלית מאתר היבואן.

 

אין התאמה בהמלצות, ספר באנגלית אומר תקן ACEA C2, ספר בעברית אומר תקן ACEA A5/B5.

 

לגבי הצמיגות, ספר באנגלית ממליץ 0W30, וכתוב שלא מומלץ להשתמש ב 5W-30.

 

ספר בעברית ממליץ 5W-40.

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, Coresh כתב:

אז נשמע שבאמת הכי טוב לשאול באחד ממוסכי היבואן במה הם משתמשים. 

 

אני לא אתפלא אם תברר בכמה מוסכים מורשי הייבואן ותקבל המלצות שונות על שמן מתאים לרכבך.

 

לדעתי שמן 5W30 המתאים למפרט API SN PLUS  מתאים לרכבך.

 

https://www.autostore.co.il/product/שמן-castrol-edge-5w30-m-5l/

איזה כייף לי :)

פורסם

הגיוני שבישראל משתמשים בשמן צמיגי יותר, חם פה.
אבל עניין התקנים מוזר והזוי, הייתי מוודא את העניין מול המחלקה הטכנית של היבואן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מצרף את הממצאים. נלקחו מספרי רכב שהורדתי מהאתר של היבאן הישראלי, יונדאי i20 דגם קודם - מה שיש לפותח השירשור. הספרים הוצאת 2018 ו 2019, שזה מה שרלוונטי לדגם המדובר. 

 

i20_1.thumb.jpg.ec01f3ebd3de0da0b46c5c95d125b80f.jpg

 

i20_2.thumb.jpg.594bdb050129b54b6765ab911c9aefdd.jpg

 

i20_3.thumb.jpg.aca941f4fc2e007a034bb01ece96ad4d.jpg

 

i20_4.thumb.jpg.e9b6dc53830783d1a25ed52ec79fd6dc.jpg

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 10 דקות, mcaspi כתב:

אז למה זה מופיע בטבלה?

כל ההמלצות האלו מאוד מוזרות, גם מובן מדוע באנגלית למנוע 1.0 יש תקן שונה מאשר למנועים 1.25 ו 1.4 ובעברית כולם צריכים את אותו תקן. 

 

עריכה: יתכן שיש טעוס בספר והכוונה הייתה שכן מומלץ 5W30 במידה ולא ניתן להשיג 0W30 שהוא בעדיפות הראשונה. ולמנוע 1.0 אין בכלל התייחסות לאיזורים חמים, בניגוד למנועם אחרים. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...