Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רציתי בבקשה ייעוץ לגבי בדיקת רכב מאזדה 3  

מצורף תוצאות הבדיקה

אשמח לקבל הסבר לגבי סעיפים בעיקר של תיבת הילוכים ורעש מנוע 

האם כדאי לקנות רכב כזה ?

**ידוע לגבי עבר ביטוחי של הרכב שעבר תאונה אחת ששולם 11000 ש"ח במסגרת התיקון 

 

 

WhatsApp Image 2021-08-20 at 11.47.08.jpeg

WhatsApp Image 2021-08-20 at 11.44.17.jpeg

WhatsApp Image 2021-08-20 at 11.44.57.jpeg

עריכה אחרונה על ידי edencherwyskate
פורסם (נערך)

אין משהו דרמטי לגבי השילדה.

ההערה בסעיף המנוע לגבי סימני התחממות מעט מדאיגה- זה לא נשמע כמו כסת"ח ולא ראיתי בבדיקות עד עכשיו שהערה כזו נכתבת בכלל לעומת הרישום של רעש ממותחנים/גלגלות- הערה גנרית שמופיעה ברוב המוחלט של טפסי הבדיקה.

האם יש הסטורית טיפולים ? 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אין הסטוריה מסודרת לצערי 

זה כל מה שקיים עליו 

אבל לפי הרישומים מופיע גם ברישיון שנת 2017 ועבר 88 אלף ק"מ 

ומה לגבי בלאי דיסקיות שמן כהה - בחיפוש מהיר בגוגל רשום שבקרוב דרוש שיפוץ גיר אוטומטי, הגיוני?!

פורסם

אהלן,

הרישום בגיר נרשם לרוב כסוג של כסת"ח, ראיתי אותו הרבה פעמים. כפי שצוין הסעיף של ההתחממות גם לי חדש.

הייתי מחפש רכב אחר.

 

בשורות טובות. 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, edencherwyskate כתב:

תודה על העזרה 

להבא,לפני שלוקחים רכב לבדיקה בודקים מסמכי רכב: רשיון רכב-דגש על מספר בעלים קודמים,סוג בעלים (האם היה פרטי או לא), בדיקה בהצלבת ת"ז שמולך עומד מוכר/ת הרכבב ולא סוחר,דו"ח סליקה והסטוריית טיפולים.

אם לרכב בן 4 אחד מהמסמכים הללו חסר- לא לוקח בכלל לבדיקה ועובר לרכב הבא.

אם לרכב שבדקת יש הסטוריית טיפולים-גש עם המוכר למוסך,תוציאו ותעבור על פלט הטיפולים ועל הדרך שיבקש לבדוק האם יש נזילה ובאמת הרכב מתחמם.

בכללי- לא חסר מאזדות 3 שמורות עם הסטורייה מסודרת מפרטי  או מטרייד אין רשמי של מאזדה פורד -טופ טרייד מוטורס.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בדיקה לא רעה, למעט עניין התחממות ( איזה סימנים היו אגב?) שצריך לבדוק אין משהו חריג.

אין אפילו תיעוד מטיפול אחרון?

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...