Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביקורת שלי על הגולף GTI החדשה


Ryan OReily
שימו לב! השרשור הזה בן 924 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שישי שמח לכולם!

אני אנסה לכתוב סוג של ביקורת/סקירה קצרה על ה GTI החדשה שלי (עדיין אין לה כינוי)

אני נוסע עליה כמעט שבועיים ואני חושב שזה מספיק זמן על מנת לחוות אותהֿ.

 

מראהֿ חיצוני

אני פשוט אוהב את המראה שלה, האמת שראיתי את הגולף לראשונה בתמונות לא כל התרשמתי.

אבל שהגעתי לאולם התצוגה במהלך הפסח אהבתי מאוד, במיוחד בצבע הלבן אותו בחרתי בסופו של דבר.

בכל פעם שאני מתקרב לרכב והוא נפתח חיוך של ילד בן שלוש שקיבל גלידה מרוח על הפנים שלי.

 

 

חלק אחורי

החלק האהוב עלי הוא האחורי, קשה לי להסביר אבל נראה לי שאגרסיביות מעודנת זאת ההגדרה (כן אני יודע שזה פרדוקס).

לא יודע אם זה הדיפיוזר (אם אפשר לקרוא לזה דיפיוזר), האגזוזים, הספוילר, הפנסים או שילוב של הכל.

הפרופיל שלה ׳זועק׳ גולף רגילה ולמעט הג׳נטים ואזכור ‘GTI’ בכנפיים מישהו מהשורה לא יבחין שיש בה משהו מיוחד.

 

חלק קדמי

החלק הקדמי יפה ומכובד לטעמי אמנם לא כמו האחורי אבל בהחלט לא מכוער.

קצת מבאס שהפס האדום לא ממשיך לתוך הפנסים אבל זה ממש לא dealbraker.

אלמנט שאני ממש לא אוהב זה ה Light Bar - פס התאורה בין הפנסים הקדמיים, קצת מראה ערסאוותי.

ניסיתי להבין האם אפשר לבטל אותו אבל לא מצאתי לזה פתרון.

 

קוקפיט

כאן העיניים קצת מסתבכים (תרתי משמע), יש לי הרגשה שהחבר׳ה מוולפסבורג טיפה ירדו באיכות החומרים.

ניכר שגם הנדסת האנוש בגולף ירדה, גולף כידוע החליטו לותר על כל הכפתורים הפיזים כולל כפתורי המיזוג והשליטה במערכת, נוסף לכך הכפתורים בהגה לא נוחים לתפעול אבל נראה שאני לאט לאט מתרגל למצב החדש וזה לא כל-כך נורא.

יחד עם האמור לעיל, נוח ונעים מאוד לשבת ברכב, הראות מצויינת וכך גם המרחב.

נ.ב המערכת תומכת ב Android Auto ו Apple Carplay אך רק עם אייפון ניתן להתחבר בצורה אלחוטית.

 

 

נהיגה

גילוי נאות, זה הרכב הספורטיבי הראשון שלי ואולי בגלל זה ההתלהבות.

הרכב נסע עד עכשיו כשש מאות ק״מ, לכן לא יצא לי עדיין ממש ׳ללחוץ׳ עליו.

אבל יצא לי לנסוע קצת בכבישים מהירים ופתוחים ואני נהנה מכל רגע!

זוכרים את המשפט בתחילת הסקירה של הילד בן שלוש?

אז כאן מדובר על ילד בן שלוש על סטרואידים ביום הולדת שלו!

יצא לי כמה פעמיים במהלך השבועיים האלה סתם להיכנס ולעשות נסיעה קצרה (סתם בשביל הכיף)

ממה שהספקתי לחוות, החוזק של המכונית הזאת הוא בפניות, היא פשוט נכנסת ויוצאת מפניות בצורה מדהימה.

רכב נוסע קצת לאט, אין בעיה, איתות שמאלה, לחיצה קטנה על דוושת הגז ואני כבר בקושי רואה אותו במראה הפינמית.

לגבי נוחות הנסיעה, אין ספק שהצמיגים בחתך נמוך משחקים פה תפקיד חשוב והמכונית נוקשה.

יחד עם זאת, לא מדובר על סבל אבל בהחלט מרגישים כל שיבוש על הכביש.

 

יתרונות

מראה

חווית נסיעה

מושבים

היגוי

 

 

חסרונות

הנדסת אנוש

ירידה ברמת החומרים

 

 

417E6463-06F9-4BE4-B891-CC727F895319.jpeg

74E6413F-90DC-4349-B13A-E7994B3C12B1.jpeg

8FB5E5A9-5F46-432D-B207-665428BBD166.jpeg

  • אהבתי 6

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה, עם הזמן תתרגל יותר לרכב, תוציא ממנו יותר וגם תהנה ממנו יותר.

זה רכב מעולה ונראה שעשית אחלה בחירה.

 

אין ספק שהיו שני פאולים עיקריים בעיצוב הפנימי של הGTI הזו (ושאר הספוטיביות של VW השנה, הגולף R, הטיגואן R וכד') :

1- אין משחקי/הבדלי צבעים בתפריט - הכל באדום או בכחול (תלוי בדגם)

2- כפתורי הטאץ' המיותרים בהגה (אגב, גם בחלק מהדגמים החדשים של מרצדס יש כפתורי טאץ' בהגה.. לא ברורה לי השטות הזו)

  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, mcshmupi כתב:

איזה מנוע היה לך בגולף הקודמת?

ההבדל הוא שמים וארץ?

בקודמת 1.4 סמ״ק 150 כ״ס (דגם קומפורטליין 2017)

עריכה אחרונה על ידי Ryan OReily

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל ניכר בין שני המנועים. 

לא הבדל של שמיים וארץ בכל זאת אני עדיין לא ממש מאמץ את המנוע אבל מרגישים בהבדל בתאוצה מהמקום ובתאוצת הביניים. 

  • רעיון טוב! 1

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה הזריזה. 

 

ה-MK8 אכן לא הייתה מרשימה לרוב האנשים כולל עצמי בתמונות באינטרנט אבל במציאות היא נראית יפייפיה. 

 

אני אישית לא אקנה לצערי כי אני פחות אוהב את הקו החדש שאליו הקונצרן הולך, עם כל כפתורי המגע והעיצוב המינימליסטי. אנסה למשוך עד שלא תהיה ברירה.  

 

כמו ש-@GTאי אמר - ההבדל הוא בטוח שמים וארץ, כנראה שטרם הגעת לשם :-) 

 

תתחדש ותהנה. שדרוג מדהים!

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.8.2021 בשעה 13:43, Fraysa כתב:

תודה על הסקירה הזריזה. 

 

ה-MK8 אכן לא הייתה מרשימה לרוב האנשים כולל עצמי בתמונות באינטרנט אבל במציאות היא נראית יפייפיה. 

 

אני אישית לא אקנה לצערי כי אני פחות אוהב את הקו החדש שאליו הקונצרן הולך, עם כל כפתורי המגע והעיצוב המינימליסטי. אנסה למשוך עד שלא תהיה ברירה.  

 

כמו ש-@GTאי אמר - ההבדל הוא בטוח שמים וארץ, כנראה שטרם הגעת לשם :-) 

 

תתחדש ותהנה. שדרוג מדהים!

חשבתי גם לקנות את ה MK8, אבל נראה שהנדסת האנוש כל כך איומה שזה הפך לדיל ברייקר. מחכה פשוט שיגיע איזשהו רכב חדש שייספק אותי (או שיעשו מתיחת פנים בגולף שתתקן חלק מהבאגים).
מה שהכי הפריע לי זה מיקום פתחי המזגן (ישר על הידים...), כניסה לתפריטים במסך מגע כדי נניח לשנות את עצמת המזגן או שינוי יציאת מיזוג, ביטול כיבוי המנוע בעצירה יש לבצע כל פעם מחדש (הרי אם האפשרות קיימת, אז למה לא ניתן לקבוע כברירת מחדל?), כנ"ל לגבי התראת סטיה מנתיב. בנוסף מאוד הפריעה לי בישיבה באוטו הסוללה שממוקמת מתחת למושב. בעטתי בה כמה פעמים בדקות הספורות שישבתי באוטו. באמת לא יכלו למצא מיקום שפחות מפריע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 21.8.2021 בשעה 10:03, GTאי כתב:

זה שמיים וארץ. עוד לא הגעת לשמיים

 

בתאריך 21.8.2021 בשעה 13:43, Fraysa כתב:

תודה על הסקירה הזריזה. 

 

ה-MK8 אכן לא הייתה מרשימה לרוב האנשים כולל עצמי בתמונות באינטרנט אבל במציאות היא נראית יפייפיה. 

 

אני אישית לא אקנה לצערי כי אני פחות אוהב את הקו החדש שאליו הקונצרן הולך, עם כל כפתורי המגע והעיצוב המינימליסטי. אנסה למשוך עד שלא תהיה ברירה.  

 

כמו ש-@GTאי אמר - ההבדל הוא בטוח שמים וארץ, כנראה שטרם הגעת לשם :-) 

 

תתחדש ותהנה. שדרוג מדהים!


טוב, לאחר 1.5K ק״מ שהרכב עבר אתם צודקים!

ההבדל הוא אכן שמיים וארץ!

הכי כיף זה לראות את הפרצוף של הנהגים ליד שמופתעים מהיציאה מהמקום של הרכב (הם בטוחים שמדובר על גולף של דודה)

  • אהבתי 2

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, mcshmupi כתב:

ואיך הממשק משתמש לאחר 1.5 ק"מ? זה משתפר ומתרגלים?

משתפר לאט לאט. אפילו ל׳כפתורים׳ על ההגה אני מצליח להתרגל (עדיין רחוק ממושלם אבל טוב יותר מההתחלה)

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

בין הרכבים ששמתי עין עליהם כשדרוג מהרכב הנוכחי שלי (Leon FR 1.4 125HP ידנית).

אם אני עוזב את הגיר הידני, רק לטובת רכב ספורטיבי עם כמות סוסים כפולה.

מתלבט בינה לבין MK7.5.

נראה מה יוליד יום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 924 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...