Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנסיעות ליליות הבהבו לי הרבה רכבים (בערך 7 רכבים בנסיעה אחת). אלה שהיו לפני, כמה מהם הדליקו אורות מצוקה. האם יש מצב שהאורות הרגילים שלי (לד) שהיצרן התקין ברכב ועברו את התקינה, מסנוורים?

 

כשהבהבתי עם אורות גבוהים, הם נרגעו. זאת אומרת שהם חשבו שאני על אורות גבוהים. זה מוזר.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

צריכה להיות לך גלגלת קטנה המאפשרת לכוון את גובה אורות הדרך.

תעמוד בחושך מול קיר או סתם בכביש חשוך, תשחק עם הגלגלת, ותעקוב אחרי אלומת האור. תכוון אותה למצב נמוך / קצר. 

 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם אני לא טועה, האאוטלנדר משווק בתקינה אמריקאית וזה אומר תאורה אחידה בין הפנסים לעומת מדורגת, נמוכה יותר בצד שמאל, בתקינה האירופאית. אם אלו פנסים בעלי איזון אוטומטי, אין גלגלת לכיוון גובה האלומה. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, discoTD5 כתב:

צריכה להיות לך גלגלת קטנה המאפשרת לכוון את גובה אורות הדרך.

פנסי לד מגיעים עם כיוון גובה אוטומטי, אני חושב שזה חלק מהתקן. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

אכן, אין שום גלגלת. אני נוסע על רכבים כבר עשרים שנה, לא נולדתי אתמול. מכיר טוב את הגלגלת הזאת...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

זה הבעיה עם חלק מהרכבים עם פנסים כאלה, גם אני נתקל בסינוור הזה למרות שהם נוסעים ללא אור גבוה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש הרבה רכבים עם פנסי לד שמסנוורים (בפרט ברכבים הגבוהים),

גם אני הרבה פעמים חושב על רכבים עם פנסי לד שהם על אור גבוה ואז הם מהבהבים לי

ואני מבין שהסינוור הזה בכלל לא דומה לסינוור האמיתי של האורות הגבוהים,

עד שפשוט התרגלתי

מעניין לדעת אם לא יורידו אי פעם את הפנסי לד בגלל סינוור

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

גם הפורסטר שמגיע בתקינה אמריקאית מסנוור.

 

נכון, ובקבוצות סובארו השונות אנשים דיווחו שביצעו להם כיוון אורות במוסך.

  • אהבתי 1
פורסם

בסוכנות מיצובישי אמרו לי שכנראה אפשר לכוון את זה ממחשב הרכב, הם יבררו ויחזרו אלי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

והנה קטע, מצאתי שרשור זהה לחלוטין על מאזדה.

 

 

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אמריקה חברים אמריקה! זה פנסים בתקן אמרקאי... תתחילו להתרגל. לא ניתנים לכיוון ואלומת פיזור האור של 2 הפנסים אותו הדבר להבדיל מתקן ארופאי שהפנס הסמלי קצת יותר "סגור" ביחס לימני. 

עכשו תעריכו את המראה בתוך הרכב שאפשר להסתכל על התנועה מאחור שיש בה עמעמם אורות גבוהים אוטומטי..  

רציתם אמריקה מנוע גדול ותקן אמרקאי..  תתרגלו. 

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם (נערך)

אני רואה הרבה רכבים חדשים עם לד/קסנון מקורי. מרחוק בסנוור ראשוני, אני חושב לעצמי שזה איזה רכב ישן ששמו בו טורבו לד. עד שהוא מתקרב אלי אני רואה רכב חדש תאורה מקורית. ואני חושב לעצמי מי נתן לזה אישור? מסנוור ברמות. 

מאחורה זה פחות מציק שהוא בא ממול זה בעיה.

ויש את החוצפנים שנוסעים עם לד/קסנון אור גבוה קבוע חושבים זה משחק.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 6.8.2021 בשעה 03:39, LEGACY 1.8 כתב:

גם הפורסטר שמגיע בתקינה אמריקאית מסנוור.

כל כך מסנוור, שכבר יצא לי כמה פעמים להבהב לפורסטר שבא מולי, למרות שאני עם דגם זהה ובדיוק לפני 2 דק הבהבו לי🙄

מעצבן מאד..

פורסם

גם בכוונון אוטומטי אפשר לכוון בצורה ידנית.

על הפנס יש קו משורטט.

עומדים חצי מטר מקיר חלק, מדליקים את האורות ומסתכלים על גובה האלומה.

אם החלק העליון של האלומה גבוה/נמוך מהפס שנמצא על הפנס,  מכוונים בעזרת בורג שנמצא על הפנס.

 

לך יש אחריות, גש למוסך יבואן ושיכוונו.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...