Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אז ככה כיום יש לי מערכת ואני די מרוצה ממנה במסגרת התקציב שהיה לי עכשיו לפעמים אני מרגיש שהיא טיפה אנמית ולא מנוצלת ואני חושב שאולי זה בגלל שהמצבר לא מספיק או משהו בסגנון וחשבתי להוסיף קבל לפי מה שהבנתי זה יכול לעזור תקנו אותי אותי אם אני טועה מה דעתכם בנושא? זו המערכת:

קומפוננט: jbl gto609c
קומפוננט 2: morel tempo ultra 602
מגבר 4 יציאות : jbl 704
מגבר מונו: Rockford fosgats r250.1
סאבוופר: hertz dbx 25.3
מערכת מולטימדיה: pioneer avh-a205bt

פורסם

לגילוי נאות אני עובד בתחום 

הציוד שיש לך לא צורך כל כך הרבה חשמל שאתה אמור לחוות קריסה ונפילה במתח 

הייתי מציע לנסות לשדרג חלק מהציוד שהסאונד ישתפר לך 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני 10 שעות, Daniel car systems כתב:

לגילוי נאות אני עובד בתחום 

הציוד שיש לך לא צורך כל כך הרבה חשמל שאתה אמור לחוות קריסה ונפילה במתח 

הייתי מציע לנסות לשדרג חלק מהציוד שהסאונד ישתפר לך 

הכוונה לציוד של המערכת או של הרכב?

פורסם
לפני 20 שעות, ITAY1101 כתב:

פעמים אני מרגיש שהיא טיפה אנמית ולא מנוצלת ואני חושב שאולי זה בגלל שהמצבר לא מספיק או משהו בסגנון וחשבתי להוסיף קבל לפי מה שהבנתי זה יכול לעזור תקנו אותי אותי אם אני טועה

ראשית ישנה השפעה של מערכת החשמל ברכב על ביצועי המערכת 

כך שנדרש קודם כל לבדוק אם מערכת החשמל תקינה.

 

קבל הוא סוג של ברירת מחדל ברכב שבו מערכת החשמל אינה מסוגלת להתמודד עם עומס הצרכנים שמחוברים על הקו

הקבל למעשה "מפצה" על נפילות מתח רגעיות תחת עומס חשמלי שנגרם מצריכת מתח גבוהה במערכות עתירות הספק.

 

המערכת שלך אינה עונה לתיאור הזה.

 

אם אתה מרגיש שהמערכת אנמית זה יכול להיות קשור לכיוונים לא נכונים ,לאיכות ההתקנה או באופן כללי 

לטעם האישי שלך. מה שגם הרכיבים שלך הם סדרות כניסה ומטבע הדברים התוצאה בהתאם.

 

 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, AUDIO KING כתב:

ראשית ישנה השפעה של מערכת החשמל ברכב על ביצועי המערכת 

כך שנדרש קודם כל לבדוק אם מערכת החשמל תקינה.

 

קבל הוא סוג של ברירת מחדל ברכב שבו מערכת החשמל אינה מסוגלת להתמודד עם עומס הצרכנים שמחוברים על הקו

הקבל למעשה "מפצה" על נפילות מתח רגעיות תחת עומס חשמלי שנגרם מצריכת מתח גבוהה במערכות עתירות הספק.

 

המערכת שלך אינה עונה לתיאור הזה.

 

אם אתה מרגיש שהמערכת אנמית זה יכול להיות קשור לכיוונים לא נכונים ,לאיכות ההתקנה או באופן כללי 

לטעם האישי שלך. מה שגם הרכיבים שלך הם סדרות כניסה ומטבע הדברים התוצאה בהתאם.

 

 

 

 

אוקיי תודה על העזרה :)

×
×
  • תוכן חדש...