Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כבר שנים שאני רואה ירידה חדה יותר ויותר באיכות של הירקות והפירות, בין אם זה בסופרים השונים ובין אם זה אצל ירקנים.

שנים שהייתי רגיל לזה שישראל זו הנקודת השוואה שלי לפירות וירקות טובים- נגיד במדיונות אירופאיות הרמה הייתה נמוכה יותר בהשוואה לארץ(לפחות היסטורית, 10-15 שנים)

בשנים האחרונות, משהו כמו 5-7 שנים יש ירידה חדה ממש באיכות בארץ.

עד שהיה המבצע בעזה הייתי נוסע לפעמים למקום שנקרא "שוק פייסל" שנמצא בדרך לנהרייה, אבל אחרי המבצע האחרון החלטנו לתת למקום הזה קצת מנוחה, וגם שם לא תמיד האיכות טובה אבל באופן ממוצע היה עדיף על פני סופר אחר(הייתי מופתע אגב שאנשים גם ממרכז הארץ כמו כפר סבא או רעננה מגיעים לשם לקנות ירקות גם כן).

אז השאלה שלי היא איפה אתם קונים את אספקת הירקות והפירות שלכם? האם יש דרכים לקנות הישר מהחלקאים? והאם יש מקומות שאפשר לקנות ירקות שלא "התעסקו איתם" (בין אם התעסקו עם הגנטיקה ובין אם הזריקו כל מני חומרים).

אני מחפש באיזור חיפה\קריות אבל תרגישו חופשי לשתף מקורות לירקות ופירות טובים מכל הארץ אני מאמין שאני לא היחיד שסובל מהעניין הזה.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

טוב זה שרשור מלפני 3 שנים אולי כדאי לעלות את הנושא הזה לאוויר מחדש- זה באמת מכת מדינה

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

ממה שאומרת זאת שיודעת - חלק מדוכני שוק תלפיות, סטופ-מארקט, אפילו שופרסל. אבל המחירים בהתאם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, ik3 כתב:

טוב זה שרשור מלפני 3 שנים אולי כדאי לעלות את הנושא הזה לאוויר מחדש- זה באמת מכת מדינה


זה תמיד אקטואלי.

המצב בהחלט חרבנה עם בוא הקיץ. הירקות בקיץ משום מה תמיד על הפנים (במיוחד פלפלים), מצד שני פירות קיץ טובים יש בהחלט, אבל עולים הון תועפות.

אם אתה בצפון - מה עם מרכז מזון ירכא? בעבר התרשמתי ממנו לטובה.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

יש אתרים כמו כרמלה שאני חושב שהאיכות שלהם יותר טובה. אני לא יודע להגיד אם הירקות שם יותר בריאים מבחינת איך שמגדלים אותם, או אם זה משנה בכלל, אבל בדרך כללה האיכות במשלוח הרבה הרבה יותר גבוהה.

יש כמה כאלו, נגיד זה - שמגיעים גם עד הקריות. אני מניח שזה לא זול ביחס לסופרים או ירקנים. וצריך להוסיף לזה גם משלוח. אבל בגדול זה יכול להיות שווה את ההוצאה לדעתי

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

@ik3 איפה אתה גר?

 

כחיפאי אני לא רואה סיבה לנסוע 80 ק"מ (לירכא ובחזרה) כדי לקנות ירקות, ןבעצם כל מוצר אחר לצריכה שוטפת. לעומת זאת שוק תלפיות מהווה סטיה לא גדולה מהדרך (אבל רק מוקדם בבוקר, אחר כך יש פקקים ואין חניה), סטופ-מארקט ממוקם קרוב לבית (קסטרא) ושופרסל יש בכל פינה, כולל חנות גדולה נוחה ועם שפע חניה במרחק 5 דקות מהבית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקרית מוצקין, לגבי השוק בחיפה אני אבדוק את העניין, הנסיעה לפייסל חלק מזה זה העניין שהם עובדים בשבת(וגם שם צריך לנסוע מוקדם כי נהיה מפוצץ מהר)

הסטופ מרקט אני מכיר שיש מול ביג קרית אתא, לגבי השופרסלים השונים מאסתי מזה הסחורה זבל גמור והמחירים בשמים, מדי פעם אם רואים שם ירק במצב סביר אפשר לקנות אבל באופן כללי אני נמנע משופרסל

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

לגבי השופרסל - יתכן שזה מקומי. אשתי "מסתפקת" ברמי לוי. גם מהירקות שלו אפשר להכין סלט טעים.

 

אני לא מכיר את הסטופ מארקט בקריות. אם בכלל מגיע אליו, וזה לא שכיח, זה לקסטרא, או ליגור כתופעת לואי של ביקור במשתלה  (גם נדיר, בדרך כלל מגיע למשתלה בדרוזיה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

 

שוק תלפיות בחיפה, הדוכנים שבתוך המבנה. 

קונה שם כבר מעל 10 שנים. 

גם אז, בכל דוכן יכולה להיות סחורה שמגיע ממקום אחר, צריך להסתובב קצת ולדגום. 

באופן כללי, הסחורה שם בין בינונית למעולה ולרוב אפשר לדעת מיד לפי המחיר שלה. 

בכל מקרה המחירים בין 50% ל 70% מהשופרסל, חוץ מבעגבניה מלפפון ואבטיח שלרוב בסופר לא מרוויחים עליהם בכלל. 

הרבה פעמים סוחר שנשארו לו כמה קילו כבר רוצה ללכת הביתה ויוריד מחיר רק כדי שתיקח, אז יש מציאות. 

עוד יתרון לשוק הוא שאפשר למצוא שם סחורה שאין אף פעם בסופר, למשל עודפים של ענב שיועד ליין - מתוק בצורה קיצונית, תפוח חרמון שאין כמעט בארץ, אפרסק צהוב, זנים שונים של נקטרינה וכו. 

אני מגיע בדרך כלל ברביעי או חמישי בסביבות שלוש וחצי. 

 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני שעתיים, יבגניפ כתב:

יש אתרים כמו כרמלה שאני חושב שהאיכות שלהם יותר טובה. אני לא יודע להגיד אם הירקות שם יותר בריאים מבחינת איך שמגדלים אותם, או אם זה משנה בכלל, אבל בדרך כללה האיכות במשלוח הרבה הרבה יותר גבוהה.

יש כמה כאלו, נגיד זה - שמגיעים גם עד הקריות. אני מניח שזה לא זול ביחס לסופרים או ירקנים. וצריך להוסיף לזה גם משלוח. אבל בגדול זה יכול להיות שווה את ההוצאה לדעתי

 

האתר נראה טוב, האם מישהו התנסה איתם? המחירים שם לא זולים אבל אם הסחורה איכותית אז יכול לעזור בהחלט

לגבי שוק אני אנסה אבל זה בעיה כי הוא פועל בימים ושעות שקשה להגיע(בעיקר הזמן שאפשר לעשות קניות זה בערב או בשבת)

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

כן אני הזמנתי משם כמה פעמים, כולל כל מיני עלים מוזרים, והיה ברמה גבוהה. בטח יותר גבוהה ממה שיש  בסופרים לידי

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני ממוצקין ואני כבר כמה חודשים מזמין מ״פרי וירק״ בצומת צבר (קרית ביאליק)

איכות מעולה של מוצרים, לא פחות, משלוח הביתה ללא עלות,

ויש להם קטע:

החיוב נעשה אחרי שמביאים את הסחורה, 

הם מתקשרים ובודקים שהכל נראה טוב ולטעמך, 

יש בעיה? הם לא יחייבו אותך על מה שלא תקין.

בת זוגתי מזמינה מהם לא מעט, כל שבוע וחצי אנחנו קונים מהם ארגז סחורה, היתה פעם שהזמנו בזיליקום, קיבלנו שקית קטנה עם מעט בזיליקום, התקשרו ואמרו שזה ללא חיוב כי לא היה להם מספיק בזיליקום יפה לספק, אז זה כדי שלא ניתקע בלי ובחינם. אלופים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

גם אני ממליץ על פרי וירק איכות ושירות מצויינים

גם בגדול מכולם בחלוצי התעשיה יש מבחר ממש טוב 

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...