Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים כשהרכב במוסך? (בריקול טיימינג 1.6HDI)


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המשך משפט למה ש-buki כתב..

 

.. ובכל מקרה יפתחו שוב את הטיימינג והגישה למשאבה בעוד 60 אלף ק"מ או 4 שנים.

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ובכל מקרה, אם כבר מדברים על "ריקולים" וכד' - יש לי המלצה (מלב אל לב, בחיי !) לאלו "שם למעלה":

רוצים לשפר באופן משמעותי את האמינות של הרכבים שכבר נזקקים לתיקון במסגרת אחריות או ריקול ?
רוצים לזכות באמון הלקוחות והרבה לקוחות חוזרים ?
אם התשובה היא כן - טוב יעשו שם ב- @קבוצת לובינסקי אם יקחו צוות שידגום רכב רכב שמבוצע בו ריקול או תיקון באחריות לפי הוראות יצרן ויבצעו וידוא מלא שהתיקון בוצע במלואו כמו שהיצרן כתב וסיפק את החלקים הדרושים. הכוונה היא לכל רכב שעובר תיקון בכל מוסך באשר הוא, מקרית שמונה ועד אילת. לא לא, אני לא מדבר על בדיקה מדגמית, אני מדבר על ר-כ-ב ר-כ-ב, אחד אחד, שלא משנה אם הוחלפה בו מנורה או החליפו מצידי מנוע - ותוודאו שכל מה שרשום בכתב התביעה ליצרן, הוחלף BY THE BOOK.
המלצה חמה נוספת 2: קנו המון המון פופקורן - כי יהיה מעניין.
המלצה חמה נוספת 3: קנו גיליוטינה, ייתכן ותצטרכו להשתמש בה.... 

"ודי ולחכימא ברמיזא". 

  • אהבתי 3
  • מצחיק 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיליוטינה זה ייבוא מיוחד מצרפת לא?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקווה שלא מדובר במוסכים שסורחים ועובדים על לקוחות, על היבואן ועל היצרן.

 

אחרי הכל, מדובר פה הרבה על יחסי אמון שאמורים להשמר. אם חוליה אחת בשרשרת נפגעת, יש בעיה רצינית.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילים כדורבנות.

אני מכיר מקרה שדומה לאחד המקרים שתיארת ממוסך מורשה. הלקוח גילה בדרך לא דרך שמוסך לא הזמין חלק קריטי לביצוע העבודה שאליו נכנס הרכב באחריות.

לא מדובר בחלק שניתן להשתמש בו שוב וחלה חובה להחליפו. 

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, מלטבשי כתב:

מילים כדורבנות.

אני מכיר מקרה שדומה לאחד המקרים שתיארת ממוסך מורשה. הלקוח גילה בדרך לא דרך שמוסך לא הזמין חלק קריטי לביצוע העבודה שאליו נכנס הרכב באחריות.

לא מדובר בחלק שניתן להשתמש בו שוב וחלה חובה להחליפו. 

היריעה קצרה מלהכיל.

שיהיה ברור - התלונה היא ממש לא *על* לובינסקי. הם לא אשמים !
האשמה מתחילה בראש ובראשונה מהתרבות הישראלית, כאלה אנחנו. 
א-ב-ל, וזה אבל אחו#$%*) גדול, ללובינסקי יש את האפשרות לעזור בעניין הזה. יש להם את הכלים וגם את היכולת לעשות את זה ולשים סוף לתופעה המכוערת הזו, שכלים באחריות מקבלים טיפול סוג ז' במקרה הטוב והלקוחות סובלים.
 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחריות לא על לובינסקי אומנם, אבל יש פה עניין שהוא לא ייחודי ללובינסקי כיבואן וצריך לתת עליו את הדעת.
מוסכים מורשים אוכלים הרבה חרא מריקולים ומעוד מלא דרישות שמעמיד להם היבואן+יצרן בלי לראות מזה שקל.
עכשיו אם זה איזה ריקול בקטנה של בדיקה של איזה צינור או משהו בסגנון סבבה לא נורא.
אם אתה צריך פתאום להחליף מאות רצועות טיימינג לרכבי דיזל עם מנוע סופר נפוץ+למנוע טורבו 1.2 סופר נפוץ יש פה כבר אירוע רב נפגעים למוסך, ואחרי זה אנשים לא מבינים למה מנסים להשחיל אותם עם משאבת מים כשכל הטיימינג כבר מפורק...

לא יודע איך עובד מנגנון הפיצוי, אבל מן הראוי שבמקרים כאלה התשלום הרגיל על שעות עבודה במסגרת ריקול מעט השתנה...
אם זה אכן ככה תשכחו מה שאמרתי, אבל אם לא כנראה שכדאי להשקיף עם רחפן על המכונאי שמתעסק לכם ברכב, ולבקש לראות את החלקים שהוחלפו...

תופעת "טיפולי השמש"  במסגרת האחריות/ריקולים היא כנראה דבר נפוץ מאוד בשוק הרכב בדיוק בגלל הדבר הזה.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, farkash7 כתב:

מוסכים מורשים אוכלים הרבה חרא מריקולים ומעוד מלא דרישות שמעמיד להם היבואן+יצרן בלי לראות מזה שקל.
עכשיו אם זה איזה ריקול בקטנה של בדיקה של איזה צינור או משהו בסגנון סבבה לא נורא.
אם אתה צריך פתאום להחליף מאות רצועות טיימינג לרכבי דיזל עם מנוע סופר נפוץ+למנוע טורבו 1.2 סופר נפוץ יש פה כבר אירוע רב נפגעים למוסך, ואחרי זה אנשים לא מבינים למה מנסים להשחיל אותם עם משאבת מים כשכל הטיימינג כבר מפורק...
 

אתה צודק, אבל תן לי לפתור לך את הבעיה: שלא יהיו מורשים !
אף אחד לא הכריח אותם או אנס אותם לעשות את זה. לא מתאים ? תגידו ביי ותעבדו כמוסך "מומחה" או WHATEVER.
בשביל ללקק את הדבש (טיפולים ותיקונים אחרי גמר האחריות) צריך לדעת גם לאכול את החרא לפני (לטפל באחריות).

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, farkash7 כתב:

האחריות לא על לובינסקי אומנם, אבל יש פה עניין שהוא לא ייחודי ללובינסקי כיבואן וצריך לתת עליו את הדעת.
מוסכים מורשים אוכלים הרבה חרא מריקולים ומעוד מלא דרישות שמעמיד להם היבואן+יצרן בלי לראות מזה שקל.
עכשיו אם זה איזה ריקול בקטנה של בדיקה של איזה צינור או משהו בסגנון סבבה לא נורא.
אם אתה צריך פתאום להחליף מאות רצועות טיימינג לרכבי דיזל עם מנוע סופר נפוץ+למנוע טורבו 1.2 סופר נפוץ יש פה כבר אירוע רב נפגעים למוסך, ואחרי זה אנשים לא מבינים למה מנסים להשחיל אותם עם משאבת מים כשכל הטיימינג כבר מפורק...

 

ומה לגביי אני, בעל הרכב שנאלץ להפסיד ימי עבודה בגין הריקול של היצרן ? 

אותו יצרן שמרוויח ממני לא מעט בטיפולים. 

 

זו לא אשמתי שהטיימינג עושה בעיות, וזה ממש לא קשור אליי שבעת החלפת טיימינג עלולה להיפגע משאבת מים ולאלץ אותי לשלם 1,000 ש"ח, שבקלות יכולים ללכת למשהו יותר מתאים בעיני, כמו לפנק את המשפחה באיזה מסעדה טובה. 

 

מכיוון שאילולא הצורך לעבוד על רצועת הטיימינג, לא הייתה נשקפת סכנה לתקינותה של משאבת המים התקינה גם כך. 

 

ובסוף שורה, מה אכפת לי אם בעל מוסך מורשה לא מרוויח מהריקול. 

It's not my problem

 

אם מפריע לו אזי שיעבור למומחה כפי שציין איציק נ. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, איציק נ. כתב:

אתה צודק, אבל תן לי לפתור לך את הבעיה: שלא יהיו מורשים !
אף אחד לא הכריח אותם או אנס אותם לעשות את זה. לא מתאים ? תגידו ביי ותעבדו כמוסך "מומחה" או WHATEVER.
בשביל ללקק את הדבש (טיפולים ותיקונים אחרי גמר האחריות) צריך לדעת גם לאכול את החרא לפני (לטפל באחריות).

איציק

 

תשמע איצק אני בטוח שמוסכי לובינסקי בחלומות הכי גרועים שלהם לא חשבו שהם יקבלו ריקול על טיימינג של המנוע הכי נפוץ שלהם (1.2T), ואז בסיוטים הכי גרועים שלהם הם לא דמיינו שלכל ריצפה יש מרתף והצטרף לזה גם המנוע השני הכי נפוץ אולי (1.6 דיזל) לריקול טיימינג נוסף, ואז אחרי שהם התאוששו מחודש בתרדמת אחרי התעללות של פלנגות צרפתיות הם קיבלו עוד ריקול טיימינג למנוע דיזל, ולא הזכרתי בכלל את מנוע ה1.6T הידוע בכינויו "הנסיך"...

"חולה רכב" ברור שזו לא בעיה שלך. אתה צריך להכניס את הרכב, לקבל רכב חלופי, ולחזור לאסוף את הרכב אחרי שהוא תוקן לפי הספר. יותר מזה, הם צריכים לדעתי להציע לך משאבה במחיר הגיוני ועם שעתון עבודה נמוך מאוד כי הכל כבר מפורק ואתה לא אשם שהם מפרקים שם הכל ועלולים להזיק למשאבה..
אני רק אומר שמהצד השני מדובר פה באירוע רב נפגעים שמטופל ע"י אנשי עסקים שלא דמיינו בחלומות הכי גרועים שלהם כזה אירוע והם לא מרוויחים מזה שקל.
זו חובתם כי כל הז*ן, אבל זה גורם לתופעות שתיארו ולהפקעות המחירים שתוארו. האשמה היא על המוסכים. הטריגר הוא על היבואן+יצרן.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק בהחלט! 

 

כאשר החברה מעוניינת להפיק יותר רווחים על חשבון המוניטין יחולו בעיות לצוץ. 

מוזר לי לחשוב על לובינסקי באופן הזה, כי זה מכבר שנים רבות יש להם ליין מוצרים פשוט מדהים! 

כל הרכבים שלהם לקחו מעלית ולא קפיצת מדרגה. 

האיכות השתפרה פלאים, הרכבים טובים אבל המוניטין של לובינסקי על הפנים. 

 

אני מקווה שמישהו בהנהלה בלובינסקי יבין כי אם יספקו שירות טוב יותר לבעל הרכב אזי אני ודומיי נמליץ לחברינו על הרכבים של לובינסקי, ובמוסכים של לובינסקי. 

אבל בהיעדר שירות גמיש עם הלקוח, אני בספק אם אעשה זאת. 

אולי אמליץ לקנות רכב לקראת תום האחריות ואז לטפל במוסך מומחה ולאו דווקא מורשה. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן צפה את האירוע רב נפגעים הזה. על כן, בניגוד לריקולים אחרים, נתן לאנשים רכבים חליפיים על חשבונו. 

היצרן מכסה את עלות החלקים, אבל משלם ליבואן ולמורשה חלק מעלות העבודה.

 

כל זה כדי להמתיק את הטעם הרע מהצורך לתקן את האוטו באחריות.

 

אבל,

מישהו מנסה לדחוף ללקוח תוספת (לפעמים שלא לצורך) כדי להרוויח את הזמן שהרכב על הליפט, מישהו מנסה לחפף בעבודה בגלל שלא מרוויחים על  העבודה,

מישהו רק מזמין חלקים ולא מטפל בשורש הבעיה שלשמה הרכב הגיע למוסך,

 

אחר כך,

שתבוא להתלונן, ינפנפו אותך,

שתבוא לטרייד אין, יורידו לך 15% כי בא להם וישלחו אותך להתמודד עם שוק היד2 

הכי חשוב, לא יתמכו בך בתור לקוח שרוצים שיחזור.

 

הם בעצמם דוחפים את האנשים מחוץ למוסכי הרשת לזרועות המתמחים (האמיתיים שמתמקצעים ברכבים ומבינים את התקלות באמת ולא מתרכזים בלדחוף ללקוח את האלמנט.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמו פה בכמה הודעות לגבי רכב חלופי בעת ביצוע ריקול. האם המוסך/יבואן מחויבמלהביא רכב חלופי בעת, ביצוע ריקול לרצועת הטיימינג למשל? שאלתי לגבי זה ספציפית את המוסך בכת ביצוע הריקול לרכב שלי (ששהה יומיים או שלושה במוסך, לא זוכר) ונאמר לי בפירוש שלא מגיע רכב חלופי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

בעת ביצוע הריקול ל 208 דיזל שלי, הוצע לי רכב חלופי (וויתרתי, ובכל מקרה זה פחות מיום).  מעניין אם לובינסקי חויבו בעלות הרכב החלופי למרות שוויתרתי ....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...