Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים כשהרכב במוסך? (בריקול טיימינג 1.6HDI)


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

^^^

@איציק נ. -  אתה כ"כ צודק.

ועל זה נאמר - אלוהים נותן אגוזים למי ששובר לעצמו את השיניים.

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הסיבה לרעש שריקה שממנו התחיל כל הסיפור: מזרק אוריאה פרוץ. האיזולירבנד הכחול לבדיקה. מקווה שזו בדיקה מספיק טובה לקבוע שהוא לא תקין. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.6.2021 בשעה 21:26, איציק נ. כתב:

אתה צודק, אבל תן לי לפתור לך את הבעיה: שלא יהיו מורשים !

בהכרותי עם מבנה מונופוליסטי הטוטליטרי בשוק הרכב הישראלי,שהכל מנוהל דרך יבואן,בלי גישה ליצרן,זאת אוטופיה.....לפחות לדור שלנו !

עולם בו כל מוסך מתמחה בישראל,יהיה לו יכולת לעבור התמקצעות אצל כל יצרן בלי קשר ליבואן (אפילו על חשבונו) ולקבל גישה לכל הפלטפורמות של היצרן,כולל התחשבנויות ישירה במקרה של ריקול,זה בגדר חלום רטוב לעוד הרבה שנים לצערי !
כמו החלום שלי לשיטת שוברים (ואוצ'רים) בתחום החינוך לילדים שלי,אחרי שהקורונה הוכיחה לנו ביתר שאת עד כמה משרד החינוך זה דינוזאור,גוף מיושן ולא רלוונטי לעולם של היום,עם הרבה כ"א לא מתאים....תנו לי את ה"תקציב" שהמדינה נותנת לכל תלמיד ישראל מהמיסים שלנו,תפתחו את החינוך לגופים פרטיים מקצועיים,אני אחליט לאן לשלם על ה"חינוך חובה" של הילדים שלי !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקח רכב שנדרש לביצוע ריקול (או קריאת שירות) ותזין אותו ביוזר של מוסך עצמאי (באירופה) תראה בקשה להפנות את הלקוח לדילר מורשה לביצוע הריקול (או קריאת שירות)

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, ocsi4u כתב:

עולם בו כל מוסך מתמחה בישראל,יהיה לו יכולת לעבור התמקצעות אצל כל יצרן בלי קשר ליבואן (אפילו על חשבונו) ולקבל גישה לכל הפלטפורמות של היצרן,כולל התחשבנויות ישירה במקרה של ריקול,זה בגדר חלום רטוב לעוד הרבה שנים לצערי !


לא ריאלי. רק מחיר הכלים המיוחדים יוציא מזה את העוקץ למוסך.

 

לפני שעתיים, Buki כתב:

הסיבה לרעש שריקה שממנו התחיל כל הסיפור: מזרק אוריאה פרוץ. האיזולירבנד הכחול לבדיקה. מקווה שזו בדיקה מספיק טובה לקבוע שהוא לא תקין.


העיקר שהם לא שמעו כלום והכל בסדר 😂. כל פעם מדהים אותי שלקוח מתלונן על רעש, ויש רעש נוראי אבל מבחינת הבוחן "הרכב תקין הכל בסדר".
האוריאה הזו קללה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען ההגינות ברעש של המוסך לא כל כך שומעים את השריקה הזו אם לא מחפשים במיוחד. מה עוד שהיא חלשה יותר כשהמנוע קר. 

 

שומעים הייטב במקום שקט. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, farkash7 כתב:

לא ריאלי. רק מחיר הכלים המיוחדים יוציא מזה את העוקץ למוסך.

בטח שסופר ריאלי,בגלל זה מאז תקן EURO 5 מחייבים כל יצרן לתמוך ב- PassThru J2534 Device,משם הכל דרך ממשק אונליין !

ברכבי PSA זה בכלל אמור להיות הכי פשוט,הרי תוכנת DIAGBOX זה חינמי,זה תכלס דפדפן פיירפוקס מחופש,פשוט אתה חייב יוזר ויכולת לרכוש token....לובינסקי כבר ידאג שזה לא יקרה ! 

 

לפני 4 שעות, מלטבשי כתב:

אם תקח רכב שנדרש לביצוע ריקול (או קריאת שירות) ותזין אותו ביוזר של מוסך עצמאי (באירופה) תראה בקשה להפנות את הלקוח לדילר מורשה לביצוע הריקול (או קריאת שירות)

 

כרגיל אצלך הכל שחור/לבן,אין דבר כזה ב-אירופה/ארה"ב/קנדה....יש מדינות ויש אזורים,וכמובן תלוי מה אופי הריקול ואיזה TSB.

אין לי כוונה להתכתב איתך איך זה בחו"ל,כי זה לא יתרום לכלום.....אבל בוא נסכם שבתור התחלה,בארץ היינו מסתפקים במצב שמוסך מומחה/עצמאי היה יכול להגיע לשלב הזה שיש לו יוזר מקומי אצל PSA :cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, ocsi4u כתב:

בטח שסופר ריאלי,בגלל זה מאז תקן EURO 5 מחייבים כל יצרן לתמוך ב- PassThru J2534 Device,משם הכל דרך ממשק אונליין !


אני לא מדבר רק על התחברות למחשב. אני מדבר גם על כלים ספציפיים ומיוחדים לכל רכב ורכב ולכל טיפול וטיפול.
סתם דוגמה לחלק "סטנדרטי" בשלוף. נסה לפתוח בוקסה של תוף אחורי בקקטוס. הצרפתים האלה ימח שמם שמו שם בוקסה 36 או משהו כזה אבל לא סתם בוקסה, אחת מיוחדת עם דופן דק. נסה למצוא אחת ברדיוס של מדינת ישראל ואחרי שמצאת ספר כמה היא עלתה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אנחנו מדברים על מוסכים מתמחים,לפי דעתי מושג "מוסך כללי" יעלם בעתיד,יהיו מתמחים צרפתיות,VAG,BMW קוריאניות...תאמין לי בקטע הכלים הם מסודרים,הבעיה זה תוכנתית,שמוכנים לשלם הרבה אלפי שקלים על רישוי רק אם זה היה אפשרי בחלקם,כמו אצל PSA.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתמחים זה משהו אחר.
הלוואי ויתנו להם דרך לטפל גם בקריאות שירות אם כי אני כלל לא בטוח שהם ירצו לעשות את זה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר במעורפל שהייתה (ואני חושב שעודנה) מחלוקת בין חברת John Deere ובין החקלאים. 

המחלוקת הינה שבכדי לעשות כל טיפול אפילו מינימלי היה צורך במחשב הנוצר ע"י Deere עצמה. 

 

מה שייצר מחוייבות לחקלאים כלפי Deere. 

ז"א ניתן לבצע טיפול בעצמך, אך לבסוף תצטרך מחשב של John Deere בכדי לאפס את נורות התקלות ובכדי להיות מסוגל לתפעל את הטרקטור. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.6.2021 בשעה 16:25, ocsi4u כתב:

אבל בוא נסכם שבתור התחלה,בארץ היינו מסתפקים במצב שמוסך מומחה/עצמאי היה יכול להגיע לשלב הזה שיש לו יוזר מקומי אצל PSA :cool:

 

נשמע שאתה אדם מקצועי יחסית. את נושא היוזרים בישראל כבר חקרתי, ראה שרשור שפתחתי בעבר.

את הנעילה ביצעו היבואן בתיאום עם היצרן (תשובה שקיבלתי ישירות משירות הלקוחות של PSA).

אני מאמין, שזה חלק מהסכם הבלעדיות שלהם בארץ, שבעצם יוצר מצב בו אתה לא מתנהל מול היצרן בשום צורה. מבחינת הצרכן, היבואן הוא היישות היחידה אליה פונים בתלונה.

בתאריך 23.6.2021 בשעה 16:25, ocsi4u כתב:

 

כרגיל אצלך הכל שחור/לבן

לא באתי להציג לך שחור לבן,

הסברתי לך מצב בו ריקול ו/או קריאת שירות באירופה (באיחוד האירופאי בין המדינות אין הבדל) מוסך עצמאי לא יכול לקבל אופציה לבצע קריאת שירות. על תיקונים באחריות כן שמעתי שניתן. אני לא נותן לך מידע ללא שבדקתי.

אני מסכים שאנחנו בתור לקוחות נדפקים, והמוסכים המתמחים נותרים (לעיתים) אימפוטנטיים בכל הנושא של לעקוב אחרי הקצב של היצרן.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בתאריך 23.6.2021 בשעה 19:16, חולה רכב#1 כתב:

ורק ל John Deere היה את המחשב הזה.

ורק ל John Deere יש את המחשב הזה.

 

But as tractors become as complex as Teslas, agricultural equipment manufacturers and their authorized dealerships are using technology as an excuse to force farmers to use the authorized service center—and only the authorized service center—for repairs. That’s costing farmers—and independent repair shops—dearly.

 

זה בטח בגלל היבואנים הבלעדיים בארצות הברית.  לא ?

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1014 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...