Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלא יבאסו אותך, אין שום דבר רע עם האוטו, וזה יופי (תרתי משמע) של שיפור לאוטו.

המלצה חמה: כדאי שהשדרוג הבא יהיה בולמי זעזועים רציניים, של קוני למשל,

כדי שתוכל להפיק מהצמיגים האלה את המקסימום - אני ממש לא אוהב את בולמי הזעזועים המקוריים

של הסופר לאנסר, כך שלדעתי אתה רק תרוויח - מבחינת אחיזה, התנהגות ובעיקר נוחות.

להפיק מהצמיגים האלה את המקסימום?

הרי אתה מדבר על צמיגים ירוקים מאפנים!

להפיק מהם את המקסימום אתה יכול בזמן שאתה עושה חניה...

 

השיפור הכי גדול בהתנהגות של כל רכב מתחיל בצמיגים, במקרה הזה הבחור פספס.

 

מוטי.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא חושב שהבחור מחפש התנהגות כביש ,כי אם היה כנראה לא היה יושב על סופר לנסר .

אז את הסיבוב בכניסה לסופר הוא יקח קצת יותר לאט אבל עדיין ג'נט יפה מאוד!! מתאים מאוד לרכב , תתחדש ותהנה !

JDM :twisted:

פורסם
הייתי במשרד הרישוי וכן הגודל הנ"ל חוקי וגם ניתן לשים עוד יותר גדול המידה המקסימלית לאוטו זה היא 195/50/15

אהלן,

תתחדש.

נראה מדהים.

אני רוצה להחליף גם בפורד אסקורט שלי.

האם עדכנו לך את רשיון הרכב בהתאם ?

האם צריך להצטייד באישור מיוחד לקראת הטסט השנתי ?

פורסם

סך הכך הוא שאל את הדעה שלכם על הג'נט! התגובות של להחליף אוטו ועל הצמיגים ממש לא קשור וסתם מגעיל! ולמוטי שהמליץ על צמיגי ספורט אז לא לכולנו נשפך כסף מהכיסים....

פורסם

ג'נט ממש יפה חבל שחבל שאין הנמכה לסופר מה שכן תוכל לחתוך את הקפיץ וככה תיהנה מרכב מונמך ועוד שיפור קוסמטי נוסף ייתן עוד יותר לצורה הכללית

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם
אהלן,

תתחדש.

נראה מדהים.

אני רוצה להחליף גם בפורד אסקורט שלי.

האם עדכנו לך את רשיון הרכב בהתאם ?

האם צריך להצטייד באישור מיוחד לקראת הטסט השנתי ?

תודה!

תחילת חודש הבא אני נוסע לעשות טסט לרכב ועדיין לא עידכנו כלום.

לא צריך להצטייד בשום אישור מיוחד לקראת הטסט סה"כ אתה מגיע לטסט עם הצמיגים והג'אנט החדש ומבקש שיעשו לך אישור לצמיגים החדשים העידכון נראה לי עולה 32 ש"ח אגרה וזה כל הבלגן!

אבל לפני הקנייה תברר איזו מידות מותרות לך על הרכב ואחר כך תשים! תברר בכל מקום שעושים בו טסט.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
להפיק מהצמיגים האלה את המקסימום?

הרי אתה מדבר על צמיגים ירוקים מאפנים!

להפיק מהם את המקסימום אתה יכול בזמן שאתה עושה חניה...

 

השיפור הכי גדול בהתנהגות של כל רכב מתחיל בצמיגים, במקרה הזה הבחור פספס.

 

מוטי.

מוטי, אין ספק שאתה צודק לגבי הצמיגים עצמם - אני התייחסתי למידה שהוא הרכיב.

אגב, האם יש בכלל צמיגים ספורטיביים במידה המקורית של הסופר-לנסר (175 משהו על 13)?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
סך הכך הוא שאל את הדעה שלכם על הג'נט! התגובות של להחליף אוטו ועל הצמיגים ממש לא קשור וסתם מגעיל! ולמוטי שהמליץ על צמיגי ספורט אז לא לכולנו נשפך כסף מהכיסים....
מה הקשר לכסף נשפך מהכיסים?

קראת את התגובה שלי בהתייחסות לציטוט?

הציטוט המליץ לשים בולמים של קוני על האוטו בשביל לשפר את ההתנהגות, שיפורים בהתנהגות מתחילים בנקודות המגע של האוטו עם הכביש וגם הבולמים הכי טובים בעולם לא יעזרו לאוטו עם צמיגים מאפנים, קאפיש?

 

התגובה שלי בכלל הפוכה - אין סיבה לבזבז כסף על בולמים טובים כשהצמיגים עצמם לא טובים, אם כבר משפרים - אז קודם כל את הצמיגים.

 

ג'נט ממש יפה חבל שחבל שאין הנמכה לסופר מה שכן תוכל לחתוך את הקפיץ וככה תיהנה מרכב מונמך ועוד שיפור קוסמטי נוסף ייתן עוד יותר לצורה הכללית.
עצה מטופשת ומסוכנת!

אתה יודע מה קורה לקפיץ כשמקצרים אותו באופן בלתי מבוקר?!

 

אסור לחתוך קפיצים מקוריים בשום פנים ואופן!

מוטי.

פורסם

הג'אנטים ממש אבל ממש יפים ומתאימים לאוטו

 

נ.ב.

יש לי שאלה קטנה ידידי:

למה מחקת את המספר בתמונה מאחורה ולא מחקת מקדימה?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
הג'אנטים ממש אבל ממש יפים ומתאימים לאוטו

 

נ.ב.

יש לי שאלה קטנה ידידי:

למה מחקת את המספר בתמונה מאחורה ולא מחקת מקדימה?

כי הוא רצה שיראו שהכל חלק מאחורה :wink:

Suzuki Jimny

פורסם

יאלללללללההההההההההה סולחחחחחחההההה!!!! :-D

 

 

די מספיק ,יש לך ג'נטים יפים מאוד עכשיו ,האוטו נראה מושקע,הצמיגים חדשים שזה טוב ובטיחותי.

 

אז אולי המחוג מהירות יזייף קצת ,אבל זה לא קריטי בכלל

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
ג'נט ממש יפה חבל שחבל שאין הנמכה לסופר מה שכן תוכל לחתוך את הקפיץ וככה תיהנה מרכב מונמך ועוד שיפור קוסמטי נוסף ייתן עוד יותר לצורה הכללית

תסלח לי ידידי בעל ה 106.

זאת אחת ההמלצות הכי חאפריות שראיתי בחיים שלי!!!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

לחתוך את הקפיץ??

 

לא רק חאפרי כמו שעומר אמר אלא גם מסוכן מאוד!!

 

אם היית לומד קצת פיזיקה היית יודע שחוזק של קפיץ

הוא בקשר ישיר לאורכו או KX

 

במילים פשוטות...

אם תחתוך את הקפיץ הוא לא יחזיק מעמד בעומס הרכב וישבר

ויקח איתו גם את הבולמים על הדרך...


×
×
  • תוכן חדש...