Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את האמת הג'נטים יפיפים אבל לפי דעתי הם לא מתאימים לאוטו יותר מדיי לבן

 

לא יודע לא מסתדר לי ביחד הג'אנט הזה והאוטו

 

אבל בכל מקרה תתחדש והכי חשוב שאתה מרוצה!!!!!

 

דרך אגב כמה הם עלו לך בלי הצמיגים?

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Solus KH-16



 

P-Metric 55/60/65 Series, H & V Rated

The KH-16 incorporates the latest in KUMHO technology. It brings performance together for everyday driving needs. The KH16 trademark incorporates outstanding all season traction, crisp handling and quick steering response with long mileage and a comfortable ride.

 

UTQG: 440 AA/A

Click Here For Specification Data.

 

KH-16.jpg Dotted_Line.gif

 

 

60K.gif

KH-16map.gif

Special Features:

  • KUMHO's patented design technology optimizes casing shape, tread contact and sidewall stiffness to maintain outstanding ability to absorb bumps even while increasing the response.
  • Computer aided design and high technology tread compound creates a perfect blend of tread block stiffness that increases mileage delivered by the KH16.
  • Multi siped tread design and optimum groove placement increases bad weather grip for driving in rain, snow or shine.
  • KUMHO's exclusive Cornering Lag Technology (CLT) greatly reduces the time lag from when the steering wheel is turned until the vehicle reacts. "CLT" increases steering response without giving up ride comfort.

Typical Vehicle Match:

Cadillac CTS

Mercedes E420

Toyota Camry

Ford Taurus

Nissan Altima

Volvo S80, Mazda 6 Comparable Competitor Products:

Michelin MXV4

Pirelli P6 FourSeasons

Dunlop SP Sport Plus

Goodyear RS-A

Bridgestone RE-92

http://www.kumhousa.com/Products/PtnDetails.asp?mainCatID=1&PtnID=KH-16&refAction=PtnDetail



 

כל מה שרצית על הסולוס.

 

מוגדרים כהיי פרפורמנס

אני עצמי על kh11 195/45של קומהו

מוגדרים כאולטרא היי פרפומנס

וג'נט 16 של או זד wrc supertourismo לבן.

 

הלבן מתלכלך מהר אבל לטעמי הוא יחודי ויפה.

 

תתחדש לבעל הלנסר

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

תתחדש אחי!

מזמן חיכיתי לראות מזה הג'אנטים שהזמנת והם נראים חבל על הזמן..

רוצה להתחלף בשלי?

:wink:

 

 

***אתם אחים ? תדברו אצל ההורים ולא בפורום ! ***

פורסם

מברוק... נראה פצצה.... מה דעתך על לפרסם מחיר ? מקום הקניה? שירות?

יש למחוק חתימות חסרות טעם, ויפה שעה אחת קודם!

פורסם

מזל טוב תתחדש.

 

 

עכשיו רק נשאר להחליף את האוטו.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
מזל טוב תתחדש.

 

 

עכשיו רק נשאר להחליף את האוטו.

למה מה רע עם האוטו?
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

באמת נראה יפה הג'אנט על הלאנסר תתחדש!

 

האמת שאהבתי שהתחת של האוטו חלק בלי סמלים ובלי כלום. נראה מעולה!

פורסם
למה מה רע עם האוטו?
שלא יבאסו אותך, אין שום דבר רע עם האוטו, וזה יופי (תרתי משמע) של שיפור לאוטו.

המלצה חמה: כדאי שהשדרוג הבא יהיה בולמי זעזועים רציניים, של קוני למשל,

כדי שתוכל להפיק מהצמיגים האלה את המקסימום - אני ממש לא אוהב את בולמי הזעזועים המקוריים

של הסופר לאנסר, כך שלדעתי אתה רק תרוויח - מבחינת אחיזה, התנהגות ובעיקר נוחות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

 

מזל טוב תתחדש.

 

 

עכשיו רק נשאר להחליף את האוטו.

 

:lol:

 

 

ולפותח השרשור, מה שמת על הצמיגים?

 

בדרך כלל החומרים האלו שמורחים על הצמיגים הם חומרים שומניים, ולמרוח משהו שהוא שומני ומחליק על הצמיגים זה לא בדיוק הדבר הכי חכם לעשות...


×
×
  • תוכן חדש...