Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:lol:

 

 

ולפותח השרשור, מה שמת על הצמיגים?

 

בדרך כלל החומרים האלו שמורחים על הצמיגים הם חומרים שומניים, ולמרוח משהו שהוא שומני ומחליק על הצמיגים זה לא בדיוק הדבר הכי חכם לעשות...

שמים את החומר על צד של הצמיג ,זה מונע התייבשות ומקנה לצמיג ברק

החומר עצמו לא מזיק לצמיג (חומר ייעודי לצמיג נניח f21 של טרטל ווקס)

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלא יבאסו אותך, אין שום דבר רע עם האוטו, וזה יופי (תרתי משמע) של שיפור לאוטו.

המלצה חמה: כדאי שהשדרוג הבא יהיה בולמי זעזועים רציניים, של קוני למשל,

כדי שתוכל להפיק מהצמיגים האלה את המקסימום - אני ממש לא אוהב את בולמי הזעזועים המקוריים

של הסופר לאנסר, כך שלדעתי אתה רק תרוויח - מבחינת אחיזה, התנהגות ובעיקר נוחות.

הנה עוד המלצה מצויינת ...

מה כלכך שיפור בדבר הזה ? חוץ ממראה חיצוני זה לא נותן כלום, צמיגים טובים אפשר לשים גם על ג'אנט מברזל. .

ואם כבר לשפר עם בולמים וקפיצים טובים יותר , למה לעשות את זה על סופר לנסר ?

פורסם
הנה עוד המלצה מצויינת ...

מה כלכך שיפור בדבר הזה ? חוץ ממראה חיצוני זה לא נותן כלום, צמיגים טובים אפשר לשים גם על ג'אנט מברזל. .

ואם כבר לשפר עם בולמים וקפיצים טובים יותר , למה לעשות את זה על סופר לנסר ?

כי זה מה יש ועם זה ננצח.

צמיגים טובים וג'אנטים קלים יותר (אני לא יודע לגבי המקרה הספיציפי הזה) הם כן שיפור, לעיתים אפילו שיפור ניכר.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ג'נטים קלים מהווים פחות עומס על המתלים ,בגלל המשקל שלהם

רובכם וודאי יודע את זה ,לכן אפשר לקרוא לזה שיפור מסוים

בולמז"ים עם שיכוך מתכוונן כגון קוני יכולים להיות גם כן רעיון נחמד.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

חברס, תנו לי קצת קרדיט שאני יודע מה משמעות חישוקים קלים ברכב.

במקרה הספציפי הזה לא מדובר בשום שיפור אלה בקישוט ותו לא.

פורסם
חברס, תנו לי קצת קרדיט שאני יודע מה משמעות חישוקים קלים ברכב.

במקרה הספציפי הזה לא מדובר בשום שיפור אלה בקישוט ותו לא.

נכון.

ואפילו קישוט יפה לטעמו של הקונה (שזה הכי חשוב בסופו של דבר, לא ?!)

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
צודק. הכיטוב לקנות ראלי.

ככה אפשר ללכת עם "העדר".

אתה משתמש במושג עדר, כדי לתאר 106 ראלי, בשרשור שעניינו מיצובישי סופר לנסר.

 

אהא.

 

מאוד הגיוני. :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אתה משתמש במושג עדר, כדי לתאר 106 ראלי, בשרשור שעניינו מיצובישי סופר לנסר.

 

אהא.

 

מאוד הגיוני. :lol:

ישי הוא אמר ""עדר"", תמסור לו שכל אחד הולך עם העדר שלו.

זאבים בודדים יש רק בערוץ 4.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
כי זה מה יש ועם זה ננצח.

צמיגים טובים וג'אנטים קלים יותר (אני לא יודע לגבי המקרה הספיציפי הזה) הם כן שיפור, לעיתים אפילו שיפור ניכר.

 

דניאל.

דניאל צודק זה מה יש! ועם זה ננצח! אין לי כסף לקנות אימפרזה טורבו או הונדה. אז קניתי לנסר! מה רע? אחלה אוטו.
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אתה גם יכול למסור לי את זה באופן אישי.

 

אני לא נושך.

אתה אולי לא, אבל מי אמר שאני לא..? :evilbat:

 

:mm_tongue

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
ג'נטים קלים מהווים פחות עומס על המתלים ,בגלל המשקל שלהם

רובכם וודאי יודע את זה ,לכן אפשר לקרוא לזה שיפור מסוים

בולמז"ים עם שיכוך מתכוונן כגון קוני יכולים להיות גם כן רעיון נחמד.

נכון , אבל במקרה הזה הבחור עם הלאנסר עלה במשקל...

החישוק המקורי הוא 13" וצמיג צר יותר הס"מ או שניים...

במקרה הזה זה לא שיפור ואפילו נהפוכו. . .

אם הוא עלה בקוטר הצמיג הוא האריך את הגיר מה ש"מכביד" משמעותית את הרכב וגם שטח החיכוך שלו עלה.

זהו שיפור קוסמטי בלבד .

תתחדש!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
דניאל צודק זה מה יש! ועם זה ננצח! אין לי כסף לקנות אימפרזה טורבו או הונדה. אז קניתי לנסר! מה רע? אחלה אוטו.
אין שום רע גם אני מרוצה מהרכב ואני יוותר על האימפרזה או על ההונדה וגם על הראלי... אני יסתפק בסופרלנסר שלי זה מה יש.

 

בקשר לחישוקים הססגונית מאוד יפה המשך כך השלב הבא (גם אני מחפש) בקליות שקופה מאחורה (אני אפילו מסכים לעשות לשלם יותר על הזמנה אישית שמשהו יעשה לי בארץ)

 

 

המשך יום נעים.

המשך יום נעים!


×
×
  • תוכן חדש...