Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST Line - ביקורת מתמשכת+שרשור אחזקה


klaaax
 שיתוף
עוקבים 21

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביקורת מתמשכת – פורד פוקוס למה? ראיתי כמה ביקורות שבעיקר משבחות את הרכב פה באתר או באתרים אחרים, לא ראיתי איזשהו שרשור מתגלגל על החזקה או אחזקה או משהו בסגנון, אז חשבתי לעשות את זה בעצמי. אשתדל

בתור אחד שגם קנה פוקוס ST-LINE, אם הייתי חוזר בזמן, סביר להניח שלא הייתי מתקרב לאוטו הזה, על טעויות משלמים.  

וואו איזו חבורה של דאונרים אתם, "היית צריך לבחור בטסלה" "אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן לא הייתי קונה את הרכב הזה".    הבנאדם רכש את הרכב ומבסוט ממנו וזו אחלה של קנייה. מה רע?    W

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש!

 

כתיבה ארוכה מדי.

 

אבא שלך טעה, הטסלה מודל 3 הייתה קניה עדיפה, טכנולוגיה מתקדמת מול טכנולוגיה מיושנת שתם זמנה (ובייחוד שהרכב לא משמש משפחה ואז החסרונות במודל 3 של מבנה הסדאן, תנוחת ישיבה בעייתית במושב האחורי וגג זכוכית פחות רלבנטיים).

 

המודל 3 גם לא הייתה יוצאת לך יותר יקרה בחישוב של כמה שנות אחזקה, אם תקזז חסכון בעלויות נסיעה, טיפולים ואגרת רישוי וכנראה גם ירידת ערך נמוכה יותר.

 

אתה צדקת בהעדפת הפוקוס על הלאון.

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון גרוע 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, אופציה ראויה.

לגבי הלאון הבסיסית, אני מסכים, המושבים שם מגיעים עם בסיס צר באופן מגוחך, והתמיכה לרגליים על הפנים.

ב-FR יש מושבים נורמלים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

אני מזדהה עם הסיטואציה וכל ההתלבטויות. הפוקוס יפה ומיוחדת יותר לדעתי לעומת הלאון

אבל נוטה להסכים עם @evc שהטסלה נפסלה אולי קצת מוקדם מדי, אם אתה באמת נוסע כפי שציינת סביבות 100 ק"מ ביום (כ- 30 אלף קילומטר בשנה) עלות הדלק והטיפולים תביא אותך כנראה קרוב למחיר הרכישה של הטסלה תוך שנים בודדות

עריכה אחרונה על ידי Amired
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!! מניסיון של כשנה  עם הרכב יכול לומר שזו בחירה טובה ומהנה.  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שגם קנה פוקוס ST-LINE, אם הייתי חוזר בזמן, סביר להניח שלא הייתי מתקרב לאוטו הזה, על טעויות משלמים.

 

  • מבאס 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, evc כתב:

טכנולוגיה מתקדמת מול טכנולוגיה מיושנת שתם זמנה 

 

בזמנו ניבאו שגם המיקרוגל יחליף את תנורי הבישול

 

לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

בתור אחד שגם קנה פוקוס ST-LINE, אם הייתי חוזר בזמן, סביר להניח שלא הייתי מתקרב לאוטו הזה, על טעויות משלמים.

 

למה ככה?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

בתור אחד שגם קנה פוקוס ST-LINE, אם הייתי חוזר בזמן, סביר להניח שלא הייתי מתקרב לאוטו הזה, על טעויות משלמים.

 

ספר לנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חפש פוקוס עם השם שלי בטוח תמצא,

אני לא רוצה לעשות יותר מדי רעש בגלל שחברים בפורום שיש להם את האוטו הזה ביקשו יפה,

אם תרצה לדעת אשמח לפרט בפרטי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו איזו חבורה של דאונרים אתם, "היית צריך לבחור בטסלה" "אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן לא הייתי קונה את הרכב הזה". 

 

הבנאדם רכש את הרכב ומבסוט ממנו וזו אחלה של קנייה. מה רע? 

 

Wildlands אין שום ערך במה שהוספת לנושא, דווקא בגלל שאתה לא רוצה לפרט זה יוצר תחושה שבאת לתת פה hot take או איזה טוקבק ווינט, לעשות קצת רעש וללכת, אם כבר אתה אומר משהו כזה בנושא שקשור נטו לרכב אז בהחלט תפרט אחרת מה טוב בזה? 

 

אישית ראיתי את הסיבות שלך וראיתי גם שרוב בעלי הפוקוס מרגישים אחרת ממך, חוץ מזה שהוא רכש גם את הרכב עם המתלה המשוכלל מה שאמור לעזור מבחינת הנוחות ולכן חלק מהטענות שלך לפחות בנושא הזה פחות רלוונטיות. 

 

בכל אופן פות"ש תהנה מהרכב, יש לו VFM מצויין. נראה אגב ממש קטלני בשחור אבל מבין למה לא בחרת בצבע הזה בלי קשר לטמפ', מאוד קשה לתחזק אותו שיראה טוב.

 

נהניתי לקרוא את כל הרשמים ואת מה שהוביל אותך לבחור בו, תמשיך לעדכן. 

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם בדגם האחרון אין הרעידות המטריפות בשיוט,

מה שכן את צריכת השמן והדלק הגבוהים לא נראה שזה שונה בדגם שלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכולם!

 

לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

מעניין אם בדגם האחרון אין הרעידות המטריפות בשיוט,

מה שכן את צריכת השמן והדלק הגבוהים לא נראה שזה שונה בדגם שלו.

צריכת שמן ודלק עוד נגלה, דלק אמור להשתפר לאחר תקופת ההרצה (לפי פורד אז לך תדע)...

לגבי הרעידות בשיוט - אם הכוונה היא לנוחות אז אני יכול לומר בלב שלם שאצלי אין זכר לדבר כזה.

 

לכל מי שרשם על הטסלה ושעשיתי טעות:

אולי עשיתי טעות, אבל אגלה זאת בעתיד, כרגע אני לא חושב כך.

בין היתר גם התשתית לטעינת רכבים חשמליים בארץ אינה מפותחת מספיק לטעמי, ומחיר הרכישה אמנם לא אסטרונומי, אבל גבוה בכ40% שזה משמעותי.

יש סיכוי לא רע בכלל שבעוד כמה שנים המחיר של הטסלה ומחיר הטיפולים+חלפים+כל מה שמסביב על הפוקוס ישתוו, אבל הייתי צריך לחשוב על מה שנכון עבורי כעת, ונכון לעכשיו ה50-60 אש"ח האלו יכולים לתרום לי הרבה יותר אם לא אוציא אותם על רכישת רכב.

 

בכל מקרה תודה על כל התגובות, השבוע מתוכננת נסיעה ארוכה יחסית אז אוכל לעדכן על זה (וכמובן גם רחיצה לרכב ותמונות יותר מעניינות אולי, בטוח יותר נקיות).

 

ושוב מבקש, אם יש למישהו המלצה על מכון רחיצה ידני באיזור הרצליה-רמת השרון-צפון תל אביב, אשמח לשמוע!

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה מפורטת לשבת.

תתחדש ותהנה, אני זומם על גירסת הטיטניום הדיזלית. מקווה שלא עושה את טעות חיי.

Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...