Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רצ"ב תמונה של אלמנט גחון שכמעט והתנתק במהלך נסיעה - נראה שלא מעט ברגים חסרים. האלמנט ממוקם פחות או יותר בין הגלגלים הקדמיים.

מישהו יכול להעיר את עיני במה מדובר? מגן כלשהו? דלת שירות?

לא מצאתי את האלמנט הספציפי בכל מיני תרשימי הרכבה שמצאתי ברשת.

הרכב הוא טויוטה קורלה GLI 2015.

 

אב - איך דבר כזה מתרחש?

 

תודה.

1675521583___.JPG

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צגן על תחתי המנוע ומה שעובר שם מדברים שעפים מהכביש וייתכן שיש לו גם איזו תרומה אוירודינאמית שולית.  אצלי (208) גם נפל הדבר הזה ואחרי שראיתי את הצנרת שמתחת למנוע, קפצתי למוסך שאלתר חיבור עם אזיקונים (כל ההברגות והחיבורים המקוריים היו קרועים/שבורים).  אמרו שעליה על מדרכות תורמת לזה רבות.

  • אהבתי 1
פורסם

בהרבה דגמים יש להסיר חיפוי זה לצורך ביצוע פעולות אחזקה שונות , חלקן בסיסיות כגון החלפת שמן מנוע ופילטר שמן. 

לעיתים המכונאי עלול להתרשל ולא לסגור חזרה את החיפוי באופן ראוי. 

נניח צריך 10 ברגים והוא מסתפק בחלק קטן. 

במצב זה הדרך קצרה להתנתקות החיפוי. 

האם ברכבך עשו טיפול לאחרונה? 

אם כן זה כנראה קשור....

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

נראה שחסרים לך שם עוד חלקים.. 
האם יש עוד מגן קדמי יותר ? קרוב לפגוש?

זה מה שאני רואה שאני מכניס את הטלפון מתחת לקורולה 2015 GLI

 

לא ממש הצלחתי לראות מגן דומה לזה , אצלי ..

ולפי התיאור שלך , נראה שהוא ממש מאחורי המנוע והגיר, אולי זה הגנה על ההגה?

היה טיפול בהגה מתי שהו?

 

20210423_184045.thumb.jpg.d0947a1dd8de5d3fc3e636d75d486896.jpg20210423_184049.thumb.jpg.ace78016785ed027218a7ccb7a7ef361.jpg20210423_184114.thumb.jpg.019cbe2e614444075a497d706c54b1f8.jpg20210423_184055.thumb.jpg.89336b13207b60bf8ae31a9b19c59002.jpg20210423_184037.thumb.jpg.f10530cddca3e31ac4c37622869f8555.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 1
פורסם

תודה על התשובות orankohn ו korola.

על פניו אכן נראה שחסר אצלי מגן קדמי.

לא זכור לי טיפול במערכת ההגה שבוצע לאחרונה.

בוצעה החלפת שמן ב 10/2020.

מה שמוזר הוא שהחיפויים והמגנים למיניהם שאני מוצא ברשת שונים בצורתם מהאלמנט שקיים אצלי. אני מנסה להבין אם מדובר באילתור.

מחר באור יום אצלם שוב ואעלה את התמונות.

פורסם

זה נקרא באנגלית Splash guard, זה נועד העיקר להגן מהשפרצות של מים, זה לרוב פלסטיק שלא יבלום שום מכה רצינית בלי להעביר את הנזק, מקסימום יספוג כמה שריטות.

בכל מקרה, כמו שנאמר, יש צורך לפרק אותו לביצוע טיפולים שוטפים (את שלי צריך לפרק בשביל לרוקן שמן) ויש לא מעט עצלנים שלא טורחים לשים את כל הברגים חזרה, או ברגים לא מקוריים כי איבדו, או הקלאסי - פשוט זורקים את זה ולך אין מושג

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם

נכון, אבל יש משהו מוזר שם,   אצלי במיקום הזה יש מגן שלם ממתכת. הוא יושב מתחת למסרק הגה. 

המנוע והגיר יושבים יותר קדימה חשופים , החלפתי הרבה פעמים שמן מנוע ושמן גיר בלי לפרק שום מגן תחתון. 

 

מה ההיסטוריה של הרכב?  הוא היה אצלך כל הזמן או נרכש מסוחר? 

 

×
×
  • תוכן חדש...