Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז חשקה נפשי בקורקינט חשמלי. 

לא מצאתי מקור מהימן להסתמך על עצותיו ולכן פונה לפורום הכל יודע הנכבד.

 מה הדרישות?

רצוי מאוד שהוא יוכל להתקפל.

רצוי עוד יותר שיוכל לסחוב קצת יותר מ100 קילו- אבל לעיתים רחוקות(אני והילדה שלי ביחד).

אני מניח שלכתוב "אמין" "חזק" וכאלה זה מיותר, כי כולם רוצים.

מוכן להשקיע בין 1000 ל2000 זוזים.

 

אז מה הדיבור?

עריכה אחרונה על ידי אורח לרגע
פורסם
לפני 4 שעות, David32 כתב:

לא מצאתי את שירשור ההתעניינות הראשון שלו, אבל זה מה יש.

לא זוכר שפתחתי עוד שירשור התעניינות 😁

היה שירושר על טרקטורונים חשמליים שלא קשור לנושא המדובר. 

 

 

פורסם

כן אם אתה רוצה לסחוב בקורקינט 100 קילו בעליות, Xiaomi 356 או S1 לא בדיוק יתמודדו עם זה יפה, במיוחד כשהסוללה פחות מ 50% טעונה. 

 

 

אבל אין משהו אחר חדש בתקציב 1000-2000 שקל, כל הכלים האחרים מתחילים באיזור 4000.

 

 

פורסם

חתיכת דילמה. ולא, לא בא לי לסחוב את הקורקינט בעליות. נראה לי קצת חוטא למטרה.

 

חיפשתי קצת ביד 2 יש inokim light 1 עם 4000 ק"מ ב1500.

רק שלא הצלחתי למצוא ברשת שום פרטים לגבי העוצמה של הדבר הזה.

 

פורסם

אחרי לבטים וחששות הזמנתי ביום שני בצהריים את הs1 מKSP ב1499₪. ברביעי בצהריים זה כבר היה בידיי.

היום עשיתי כמה סידורים בשכונה. אחת השכונות ההרריות יותר באחת הערים ההרריות יותר. 

אז נכון, @Buki, הוא לא להיט בעליות אבל בהחלט נוסע. לא הייתי צריך לעזור לו עם הרגל בשום שלב. כנראה שהבדלי המשקל ביננו משמעותיים לצעצוע הזה.

קיבלתי עם זה צמיג ופנימית ספייר.

משום מה היו בשקית חמישה ברגים ולא ארבעה, שונא שעושים את זה. זה מלחיץ. למיטב הבנתי החמישי הוא ספייר (?).

 

חשבתי שניתן לקפל אותו ואז להרים אותו ע"י אחיזה בעמוד הצאוור המקופל. אני מבין שלא כך הדבר, אני פספסתי משהו?

 

בכל מקרה, צעצוע נחמד. עם זאת, יש לי רכב ויש לי קטנוע. אחרי שעשיתי עם השיואמי הזה סידורים בשכונה היום- הבנתי שאם אני אמשיך כך אני לא אצעד יותר לעולם. והליכות זה חשוב :)

אז יש מצב שהדבר הזה יעשה 5 קילומטר בשנה או שהבת שלי תאמץ אותו. נראה...

פורסם

תתחדש, שאלת לגבי 100 קילו פלוס אז עניתי בהתאם. כמובן שאם אתה במשקל 70 קילו הוא יסחוב די סביר בעליות. 

 

 

בדגם הקודם סיפקו שני צמיגים ספייר. 

אני בטוח שמהר מאוד תגלה איך אפשר להרים אותו במצב מקופל. רמז-לפעמון יש תפקיד כפול.

ולגבי זה שתמשיך ללכת ברגל... גם אני חשבתי ככה😁

בפועל הולך מעט ברגל, מעדיף לרכב כי זה הרבה יותר מהר. 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ את השרשור, היום שוב פעם נתקעתי בעבודה עד מאוחר ופיספסתי את האוטובוס האחרון הביתה. הבנתי את הרמז..

האם צריך לקנות לו את החבק שנועל את הכידון כדי שהתפס לא ישבר בזמן הנסיעה?

בדגם הקודם של שיאומי היתה את הבעיה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי bobi
×
×
  • תוכן חדש...