Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי P0335 C1208 - i25 מנוע מדומם בהדלקת מזגן


carlight
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

לפני 14 דקות, carlight כתב:

אצלי קורה רק אם המזגן על עוצמה 1 או 2, 3 ו-4 תקין.

אורות וצרכני חשמל נוספים בלי מזגן (או עם מזגן על 3/4) הכל בסדר.

גם אני עשיתי מה שהוא עשה ובנוסף גם החלפתי חיישן קראנק ועשו 2 בדיקות מחשב, מיואש..

אני מנחש שזה שייך לאזור החיישן MAF והפילטר אוויר. כאשר החיישן מזהה שיש צרכן חשמל כבד הוא מעלה הסלד . מתי החלפת פילטר אוויר לאחרונה? והאם ניקית את הMAF? .

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

רעיון. קורוזיה או לכלוך כלשהו במגעים של 1/2, שלא קיים ב-3/4, שגורם צריכת זרם גבוהה או משהו אחר שמשבש את עבודת הרכב. ניקוי המגעים 1/2 או החלפת הבורר יגרמו אולי לעבודה תקינה. או שאולי נגדים/הלחמות פגומו

ללא מדחס אין בעיה ולכן הוא גם הטריגר ויותר סביר שמדחס ידומם מנוע בסרק מאשר מתג מהירויות. הבדיקה שהצעתי היא פשוטה למוסך שנותן שירות למיזוג אויר.   

תמונות שפורסמו בשרשור

שאלת המפתח פה היא איך נוקתה המצערת ?

אם היא לא פורקה מהרכב ולא נוקתה כראוי הניקיון לא שווה כלום וכל המצערת מלאה בפיח.

אם היא פורקה ועשו ניקוי יסודי צריך לגשת למכון להזרקות דלק,לחבר סורק ולהבין את משמעות קוד התקלה יותר לעומק- כנראה אחד מהחיישנים זקוק לניקוי/החלפה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, netanel1014 כתב:

אני מנחש שזה שייך לאזור החיישן MAF והפילטר אוויר. כאשר החיישן מזהה שיש צרכן חשמל כבד הוא מעלה הסלד . מתי החלפת פילטר אוויר לאחרונה? והאם ניקית את הMAF? .

 

לפני פחות מחודשיים החלפתי, הבעיה הייתה גם לפני.

חיישן maf לא ניקיתי מחשש שיהרס.

לפני 22 דקות, colauti 9 כתב:

שאלת המפתח פה היא איך נוקתה המצערת ?

אם היא לא פורקה מהרכב ולא נוקתה כראוי הניקיון לא שווה כלום וכל המצערת מלאה בפיח.

אם היא פורקה ועשו ניקוי יסודי צריך לגשת למכון להזרקות דלק,לחבר סורק ולהבין את משמעות קוד התקלה יותר לעומק- כנראה אחד מהחיישנים זקוק לניקוי/החלפה.

פורקה ונוקתה, אין שום תקלה בלוח שעונים הסורק הביתי שלי כנראה מזייף כי בבדיקות שעשו לרכב עם מחשב מקצועי לא היה כלום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, carlight כתב:

פורקה ונוקתה, אין שום תקלה בלוח שעונים הסורק הביתי שלי כנראה מזייף כי בבדיקות שעשו לרכב עם מחשב מקצועי לא היה כלום.

אבל,אתה עדיין טוען שהרכב נכבה עם מזגן- אז יש או אין תקלה ?

בלי קשר ל"סורק" שיש לך בבית כנראה שיש...

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 25 דקות, carlight כתב:

יש תקלה (אחרת היה מצב תקין תמיד) אבל אין חיווי של מה ומאיפה...

אז איך מוסך /מכון הזרקות דלק לא מוצא אותה?צריך לגשת לאחד כזה, לאבחן ולטפל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי כבר אצל 5-6 בעלי מקצוע שונים כש3 מהם מהבכירים בעיר, כל מה שהציעו זה ניקוי מצערת/החלפת חיישן קראנק/להחליף פלאגים/פילטר אוויר/מדחס (ב2300 שקל) חוץ מזה לא ידעו מה להגיד לי, כמובן שכלום מזה לא עזר (מלבד החלפת מדחס שלא ניסיתי).

בקרוב אתפנה לגשת למוסך יבואן בתקווה שהם יצליחו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, carlight כתב:

אצלי קורה רק אם המזגן על עוצמה 1 או 2, 3 ו-4 תקין.

רעיון. קורוזיה או לכלוך כלשהו במגעים של 1/2, שלא קיים ב-3/4, שגורם צריכת זרם גבוהה או משהו אחר שמשבש את עבודת הרכב. ניקוי המגעים 1/2 או החלפת הבורר יגרמו אולי לעבודה תקינה. או שאולי נגדים/הלחמות פגומות במעגל של 1/2 שצריך לחדש/להחליף. שאלה: אם אתה מפעיל את המפוח ללא הפעלת המדחס, המנוע גם כבה?

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, mcaspi כתב:

רעיון. קורוזיה או לכלוך כלשהו במגעים של 1/2, שלא קיים ב-3/4, שגורם צריכת זרם גבוהה או משהו אחר שמשבש את עבודת הרכב. ניקוי המגעים 1/2 או החלפת הבורר יגרמו אולי לעבודה תקינה. או שאולי נגדים/הלחמות פגומות במעגל של 1/2 שצריך לחדש/להחליף. שאלה: אם אתה מפעיל את המפוח ללא הפעלת המדחס, המנוע גם כבה?

מפוח ללא מזגן הכל תקין בכל העוצמות, מבין ממך שכדאי לפתוח שם את ה"גלגלת" של העוצמה ולראות שלא התלכלך/משהו רופף?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי את הסרטון הבא בספרדית.

אם מישהו יוכל לתרגם לך כנראה,שתצליח לפתור את הבעיה או לפחות לגלות מה התקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אין מי שיתרגם לי, מרפרוף בסרטון לא הבנתי מה הקשר למזגן הרי הוא לא הדליק מזגן ברכב.

תודה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, carlight כתב:

לצערי אין מי שיתרגם לי, מרפרוף בסרטון לא הבנתי מה הקשר למזגן הרי הוא לא הדליק מזגן ברכב.

תודה.

לא יודע מה הקשר למזגן אבל הוא קיבל אותו קוד תקלה אז אולי בכל זאת יש קשר.

תנסה למצוא חבר /מכר שיוכל לתרגם לך-זה יכול לחסוך לך הרבה כאבי ראש ואם לא תצליח,סביר ביותר להניח,שיש כאן יותר מחבר פורום אחד שדובר את השפה ויוכל להסביר בעברית מה החליפו (חיישן כלשהו).

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 25 דקות, carlight כתב:

מפוח ללא מזגן הכל תקין בכל העוצמות, מבין ממך שכדאי לפתוח שם את ה"גלגלת" של העוצמה ולראות שלא התלכלך/משהו רופף?

כן. לפתוח שם ולחדש אולי הלחמות בבורר ובשאר המעגל של 1/2 במפוח.

יתכן שהזרם רק של המפוח הוא לא בעייתי ואז הכל תקין כפי שכתבת, אבל מדחס+מפוח משבש את העבודה.

יש מצב שקודי התקלה קרו בעבר חד פעמית ולכן נשמרו במחשב המנוע אבל לא קשורים לתקלה ולכן נורת התקלה לא דולקת. תאפס את הקודים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...