Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי P0335 C1208 - i25 מנוע מדומם בהדלקת מזגן


carlight
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

אם קודי התקלה לא חוזרים אחרי מחיקה ואחרי מספר דימומי מנוע, החשוד העיקרי הוא המדחס מזגן. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

רעיון. קורוזיה או לכלוך כלשהו במגעים של 1/2, שלא קיים ב-3/4, שגורם צריכת זרם גבוהה או משהו אחר שמשבש את עבודת הרכב. ניקוי המגעים 1/2 או החלפת הבורר יגרמו אולי לעבודה תקינה. או שאולי נגדים/הלחמות פגומו

ללא מדחס אין בעיה ולכן הוא גם הטריגר ויותר סביר שמדחס ידומם מנוע בסרק מאשר מתג מהירויות. הבדיקה שהצעתי היא פשוטה למוסך שנותן שירות למיזוג אויר.   

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 4 דקות, mcaspi כתב:

אז למה זה לא קורה במצבים 3/4 בבורר? גם שם המדחס עובד.

גם לי זה נשמע מוזר והסרטון ביוטיוב מראה,שהבעיה כנראה דווקא בכיוון אחר...

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של חשד של המדחס שמדומם מנוע אני מציע לבדוק משקל קרר במערכת.

 אם גבוה, מתקן ובודק שוב.

אם תקין מרוקן 100 גר' ובודק שוב.

אם תקלה מסתדרת זה לרוב המדחס. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, danniel כתב:

במקרה של חשד של המדחס שמדומם מנוע

זה לא מדחס שמדומם מנוע. זה מצבים 1/2 בבורר. אז למה החשד במדחס?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, mcaspi כתב:

זה לא מדחס שמדומם מנוע. זה מצבים 1/2 בבורר. אז למה החשד במדחס?

כתב שזה קורה רק כאשר המדחס נכנס לעבודה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, danniel כתב:

כתב שזה קורה רק כאשר המדחס נכנס לעבודה.

אז זהו,שבמצב 3-4 של הבורר המזגן עובד וסל"ד יציב !

 

בתאריך 7.4.2021 בשעה 21:23, carlight כתב:

זהו שאני הולך לבעלי מקצוע והם לא יודעים מה להגיד לי, הם לא מצליחים להבין למה על 1-2 יש בעיות ועל 3-4 750 סלד יציב.

 

בתאריך 13.4.2021 בשעה 12:26, carlight כתב:

אצלי קורה רק אם המזגן על עוצמה 1 או 2, 3 ו-4 תקין.

אורות וצרכני חשמל נוספים בלי מזגן (או עם מזגן על 3/4) הכל בסדר.

גם אני עשיתי מה שהוא עשה ובנוסף גם החלפתי חיישן קראנק ועשו 2 בדיקות מחשב, מיואש..

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ללא מדחס אין בעיה ולכן הוא גם הטריגר ויותר סביר שמדחס ידומם מנוע בסרק מאשר מתג מהירויות.

הבדיקה שהצעתי היא פשוטה למוסך שנותן שירות למיזוג אויר. 

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, mcaspi כתב:

כן. לפתוח שם ולחדש אולי הלחמות בבורר ובשאר המעגל של 1/2 במפוח.

יתכן שהזרם רק של המפוח הוא לא בעייתי ואז הכל תקין כפי שכתבת, אבל מדחס+מפוח משבש את העבודה.

יש מצב שקודי התקלה קרו בעבר חד פעמית ולכן נשמרו במחשב המנוע אבל לא קשורים לתקלה ולכן נורת התקלה לא דולקת. תאפס את הקודים.

אני אבדוק.

אם אאפס את הקודים והם יחזרו כנראה שיופיע בלוח שעונים לא? החשש שלי שלא יצליחו לאתר את זה ואתקע עם נורת צ'ק אנגין וabs כי כרגע נראה שלא מאתרים.

מלבד זאת - אחד הקודים הוא של חיישן קראנק והוחלף לחדש מקורי לפני פחות מחודש.

לפני 5 שעות, danniel כתב:

אם קודי התקלה לא חוזרים אחרי מחיקה ואחרי מספר דימומי מנוע, החשוד העיקרי הוא המדחס מזגן. 

אם אאפס את הקודים והם יחזרו כנראה שיופיע בלוח שעונים לא? החשש שלי שלא יצליחו לאתר את זה ואתקע עם נורת צ'ק אנגין וabs כי כרגע נראה שלא מאתרים.

מלבד זאת - אחד הקודים הוא של חיישן קראנק והוחלף לחדש מקורי לפני פחות מחודש.

לגבי המדחס - בחור אחד במקום אחר שהייתי בו ניתק את הקונקטור של המדחס וכשהפעלתי מזגן עם המדחס (הלא מחובר) הסלד שיחק אבל לא התכבה (לא נבדק לזמן ממושך).

לפני 5 שעות, danniel כתב:

במקרה של חשד של המדחס שמדומם מנוע אני מציע לבדוק משקל קרר במערכת.

 אם גבוה, מתקן ובודק שוב.

אם תקין מרוקן 100 גר' ובודק שוב.

אם תקלה מסתדרת זה לרוב המדחס. 

הכוונה ל"גז" אני מניח, בדקו גז ותקין, אולי חשוב לציין שמתוך 3 הנעות שעשו לרכב אחרי שהמזגן כיבה אותו באמצע הבדיקה (פעמיים התכבה אחרי מספר שניות/דקה) הוא הצליח להחזיק זמן רב מונע ולא קפץ הסלד.

לפני 5 שעות, mcaspi כתב:

זה לא מדחס שמדומם מנוע. זה מצבים 1/2 בבורר. אז למה החשד במדחס?

מצבים 1/2 ללא מדחס תקין וכשהמדחס נכנס לפעולה הבעיה מתחילה.

לפני שעתיים, itzikfr כתב:

בורר מזגן נקודה חלשה ברכב. אני הייתי צריך לתקן ותיקנתי i20 2012 אצל מומחה מזגנים באשדוד R-car

אבדוק את זה ואולי אקפוץ לבחור שהמלצת עליו כשאתפנה לזה

תודה.

עריכה אחרונה על ידי carlight
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...