Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים הפיתרון נמצא ממש מתחת לעיניים.

היתה לי מלגזה שההגה שלה היה מתקשה לפעמים. רצו להחליף משאבת הגה ורצו מחיר מופקע אז החלטתי שאני מפרק אותה קודם לראות אם זה לא משהו קטן שאפשר לסדר לבד.

כשבאתי להוציא אותה ראיתי שצינור הגומי של היניקה של השמן מעוך. החלפתי אותו ונפתרה הבעיה.

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תשאל כל אחות בבית חולים, זה קורה לה עם אינפוזיה 4 פעמים במשמרת. בדרך כלל ה-culpril נמצא מתחת לסדין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 11.6.2021 בשעה 19:27, Buki כתב:

שלא תגיד שאני מתעלם מהמלצות חברי הפורום... יושבת בדיוק עם אותם הווים, זו מידה סטנדרטית. שידרוג מראה ללא ספק 😁

 

אהם... אתה מתעלם מהמלצה שלא להשתמש בצינורות עם אום פלסטיק. 

:turn-l:
פורסם
לפני 4 דקות, yuvk כתב:

אהם... אתה מתעלם מהמלצה שלא להשתמש בצינורות עם אום פלסטיק. 

עברתי דירה מאז, עכשיו יש לי ניאגרות סמויות 😁

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

עוד חידה.

 

מה רואים בהתקנה הזו?

האטמור לא אמור לתגבר את המים החמים? זאת אומרת הוא לא אמור להיות מותקן על קו המים החמים?

 

למה בהתקנה הזו נכנסים לאטמור מים קרים?

 

IMG_20231130_150741.jpg

 

 

פורסם

לא בהכרח. אטמור יכול לחמם מים קרים לשימוש בכיור ולא להיות מחובר בכלל לדוד. במקרה של כיור שבשימוש מועט, שמותקן רחוק מהדוד, מהרגע שיפתח הברז יזרמו הרבה מים קרים עד שיגיעו מים חמים. אטמור יחמם את המים מהרגע הראשון, וכנראה הברז ייסגר עוד לפני שיגיעו מים חמים. 

:turn-l:
פורסם

אבל עדיין, סביר להניח שבקו המים החמים המים יהיו חמים יותר מאשר בקו המים הקרים, אז הגיוני לחבר את האטמור לחמים.

 

 

מה ההיגיון בהתקנה הנ"ל?

 

 

פורסם

לא מחייב. קח בנין בן 3 קומות עם דוד על הגג וכיור בשירותים. אין שום היגיון להמתין למים החמים שיגיעו רק כדי לשטוף ידיים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

עניתי. ברז שפותחים לדקה אחת לעולם לא יזכה למים חמים מהדוד (אבל כן יבזבז מים חמים מהדוד).

ואם כן יגיעו, אז המים החמים יהפכו אז לחמים מדי. למים הקרים יש טמפ' יציבה. לאטמור אין בקרת טמפרטורה.

 

אגב, אטמור בכלל לא מתייחסים לאפשרות של חיבור מים חמים.
כשאני התקנתי אטמורים לפני כמה עשורים, חיברתי למים הקרים.

https://atmor.net/wp-content/uploads/2023/04/105729B-Atmor510-Hebrew-Manua-Rv4.pdf

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

תסתכלו על התמונה.

 

אתם רואים מים חמים שיוצאים האטמור מחוברים לצינור מים חמים של הבית, נכון?

 

איך תתקיים הזרימה שם?

 

 

פורסם

אז במקרה הזה כנראה שביטלו את הדוד, אטמו את החיבור אליו וזו ההזנה של המים החמים לבית

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
Just now, Night Driver כתב:

אז במקרה הזה כנראה שביטלו את הדוד, אטמו את החיבור אליו וזו ההזנה של המים החמים לבית

טוב, רואים שזה המקצוע שלך...

 

 

 

אין שם שום מים חמים בצד השני, אין דוד ואין כלום. זו יחידת דיור והאטמור הוא אמצעי חימום מים היחידי ביחידה. 

 

הברז הימני שמתחת לכיור הוא נקודת כניסת מים חמים לכל היחידה, אין שם שום לחץ מים חמים בצד השני. 

 

 

פורסם (נערך)

ולמיטב ידיעתי זו התקנה לא תקנית.

האטמור הזה לא מיועד להיות תחת לחץ, ז"א הברז צריך להיות בכניסה שלו בלבד, לא במוצא.

image.png.c2d68d3caf3a673f5706cb2647984233.png

image.png.625ca8e9cd956f7acaf5edf449df831e.png

 

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...