Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Night Driver כתב:

לא נעים לי להרוס את החגיגה אבל בצינורות האלה צינור הגומי הפנימי מתבקע. 4 פעמים הציף לי את הבית.

 

נכון. גם הצינורות האלו מתבקעים - כדאי להחליף אותם באופן יזום בכל ~5 שנים. צינור גומי עטוף שיריון מתכת הם הפתרון המקובל בעולם ובאים בכל ברז "פרח".

את כולם - כולל אלו שבברזים, כדאי להחליף עוד לפני שמתבקעים.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

לפני 21 דקות, SlowRide כתב:

מה הצעד הבא? מצוף לניאגרה של ברמבו? :)

לא ברמבו אבל כמו שמגדילים צלחות בלם, ביצעתי הסבה של כניסה לניאגרה מ 3/8 ל 1/2 וביטלתי את המתאם, במסגרת החלפת מצוף, לשיפור ספיקת המים וזה... 😁

 

20210404_234754.thumb.jpg.f9d2e89619282d7443c793f1d2ce77dc.jpg

 

20210405_001454.thumb.jpg.92f866401f1a2a84363175c73e517fb9.jpg

 

20210405_001956.thumb.jpg.eb67ea595b11c490d0b41ac8a47d10d7.jpg

 

20210405_002606.thumb.jpg.749ac30d6cdc5d2dc1fcd48de0b59435.jpg

 

 

פורסם
לפני שעה, yuvk כתב:

נכון. גם הצינורות האלו מתבקעים - כדאי להחליף אותם באופן יזום בכל ~5 שנים. צינור גומי עטוף שיריון מתכת הם הפתרון המקובל בעולם ובאים בכל ברז "פרח".

את כולם - כולל אלו שבברזים, כדאי להחליף עוד לפני שמתבקעים.

לא מכיר מישהו שמחליף אותם כל 5 שנים.

במיוחד את אלה שמתחת לכיור. 

 

מה שכן, יש כל מיני סוגי איכויות.

יש כאלה שמתבלים מהר, ויש כאלה שגם 20 שנה יחזיקו כמו גדולים

 

.

פורסם

טיפ קטן לסגירה נכונה של הצינורות האלו. שימו לב שאתם נותנים את ההידוק הסופי, בין אם זה אום פלסטיק שמהדקים בכוח היעד ובין אם זה אום מתכת שמהדקים עם שוודי. ההידוק הסופי לוקח איתו קצת את הצינור ומפתל אותו. נוצרים כוחות פיתול פנימיים בגומי שעם הזמן גורמים לסדקים בו. לכן אני ממליץ להחזיק ביד את הצינור בזמן ההידוק הסופי ולא לתת לו להסתוב עם האום יחד או אפילו לתת לו לפני שלב הידוק חצי סיבוב אחורה ואז בהידוק הוא יסתובב עם האום ויכנס לפוזה הנכונה שלו משוחרר מעומסי פיתול. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

יש פה גם רצפים?
מצרף תמונה של מקלחת שעוברת שיפוץ. לאחר פירוק האריחים הישנים נשארו מעין ריבועים כאלה. אני מניח שזה הדבק הישן.

האם חייבים לקלף גם אותם? אם כן למה?
אם לא חייבים מה עדיף ומה המשמעות של לא לקלף אותם?
unnamed.thumb.jpg.83dffaef577583ed8931ac008fc20f8e.jpg
תודה!

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ממה שאני מכיר, לא חייב לקלף, מדביקים עליהם.

רק צריך לוודא שאין עובי גדול מדי (2 ס"מ) במקום שחסר אריח, כי אז המילוי שם יהיה עבה מדי ויכול לעשות צרות (לא מתייבש טוב, שוקע, פיצוצים וכו)

 

.

פורסם (נערך)

אז צריך לבדוק שהעובי של כל מרובע בתמונה לא עולה על 2 ס"מ?
אם לצורך העניין הוא עולה על 2 ס"מ מה עושים? מקלפים ואז שמים דבק חדש?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 5.3.2021 בשעה 17:57, Potato כתב:

תחליף את הניאגרה לאחת חדשה יותר.

ישדרג את המראה של השירותים והעלות לא גבוהה.

 

 

שלא תגיד שאני מתעלם מהמלצות חברי הפורום... יושבת בדיוק עם אותם הווים, זו מידה סטנדרטית. שידרוג מראה ללא ספק 😁

 

721186556_1(1).thumb.jpg.7884ef9e9341022d9e9cde69277ac01f.jpg

 

1039577333_1(2).thumb.jpg.b6420657fd67a953243309631a998036.jpg

  • אהבתי 3

 

 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

חידה.

 

כיור רגיל עם סיפון שרשורי. 

 

כשהברז פתוח פול גז, המים לא מתנקזים טוב, אחרי כמה דקות הכיור מתמלא. 

 

הסיפון השרשורי פתוח ונקי, לא סתום.

 

איך סודרה הבעיה?

 

IMG_20231130_132443.jpg.b165e9295e3fa8c36d445d71270a6b5e.jpg

 

4c3eac114f3d233fbe05012beae3d726.jpg.1d3f617bf86f5538f09f24b839740f41.jpg

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היה לי מקרה דומה אבל עם סיפון רגיל. הסיפון היה נקי אבל המים ירדו לאט מאד. אחרי רבע שעה של עבודת פומפה שאבתי גוש שיער ענק מהצנרת לתוך הסיפון. זרקתי אותו והסתדרה הבעיה. משער שאצלך גם היה משהו בהמשך הדרך לביוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

שינית את הכיפוף של הסיפון?

כדי לשוחרר בועת אויר שחסמה אותו.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טוב זה גם לא בדיוק אבל הרעיון נכון. 

 

זרם המים מהברז היה מכוון ישירות למרכז פתח הניקוז. הזרם החזק כשהברז היה פתוח עד הסוף יצר בועות אוויר שהפריעו למים להתנקז והכיור התמלא.

 

הפתרון - הזזת הפיה של הברז 1 ס"ם הצידה. המים גולשים על הכיור בזרם חלק יותר, אין בועות אוויר והכיור לא מתמלא.

IMG_20231130_132350.jpg.9ab26d7191243fe810e5fc6bb9feb294.jpg

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

 

 

×
×
  • תוכן חדש...