Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבסוף כפעולה משלימה הותקן ההתקן הזה.

הברז המפצל נרכש בנפרד, בערכה מגיע ברז מפצל מפלסטיק שלא רציתי להתקין.

 

95.thumb.jpg.a91fe4b99bd3d5baa1d374312de9bd0a.jpg

 

96.thumb.jpg.f6f783a1c1caeb866d3b30489ddc4c42.jpg

 

97.thumb.jpg.58fdd95273ec323e05e9d2ff433055ac.jpg

 

98.thumb.jpg.5ff9b1e20c88d010151e09e7c5a7826b.jpg

  • רעיון טוב! 1

 

 

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 53 דקות, om2 כתב:

אבל אם הניל דפוק, לא הצלחת להתגבר על הבעיה של סגירת הברז לניאגרה בלבד.

זה לא באותו בית עם הניל הדפוק. 

פה הניל תקין. 

רואים בתמונה ששום דבר לא נוזל כשהצינור מפורק 😁

 

 

מתישהו בהמשך אולי אטפל בניל הדפוק. 

 

ראיתי בחנות את הברז המפצל עם שתי סגירות נפרדות שהצעת מקודם, הוא גדול ומגושם במקצת אבל נראה לי שכן יש מספיק מקום להרכיב אותו. 

 

 

 

 

 

פורסם

 

היא לא נראית כזאת צהובה בפועל, המצלמה קצת מעוות, את הצבע. 

אבל בהחלט נראית על הפנים, מסכים. תוחלף מתישהו. 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

את הצינור הזה עם אומים מפלסטיק ממליץ להחליף בהקדם (!) בצינור עם אומים מתכתיים.

 

image.png.7e7bb889c34dd40e82766bbf5de9fd78.png

 

האומים האלו מתבקעים עם הזמן, והתוצאה ידועה וכואבת מאוד, במיוחד אם לא נמצאים בבית כשזה קורה.

 

 

  • אהבתי 2
:turn-l:
פורסם

סגור אותו בכוח סביר והוא יחיה הרבה יותר מהניאגרה.

הוא בנוי לסגירה ביד.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מכיר תופעה אחרת בצינורת האלו. צינור כזה שמורכב כמה שנים "מקבל את הצורה שלו", הגומי מתקשה והופך להיות פחות גמיש.

 

אם פירקת את הצינור לצורך טיפול כלשהו, אתה אף פעם לא תרכיב אותו בדיוק באותה צורה שהיה.

ואז נוצר מתח פנימי וסדקים בגומי.

 

לכן ממליץ להחליף את הצינור בחדש בכל פירוק.

 

 

פורסם
לפני שעתיים, yuvk כתב:

את הצינור הזה עם אומים מפלסטיק ממליץ להחליף בהקדם (!) בצינור עם אומים מתכתיים.

 

image.png.7e7bb889c34dd40e82766bbf5de9fd78.png

 

האומים האלו מתבקעים עם הזמן, והתוצאה ידועה וכואבת מאוד, במיוחד אם לא נמצאים בבית כשזה קורה.

 

 

 

התופעה של סדקים באומים בדרך כלל נגרמת בגלל סגירה ללא ידית מומנט :Talk_hand: אלא בעזרת פלייר קוקוריקו והכי חזק שאפשר.

סגירה בעזרת כוח היד בכוח סביר לא גורמת לתופעה שציינת. במידה ואחרי הסגירה בעזרת היד עדיין קיימת נזילה רצוי להחליף את האטם אשר מתייבש ומאבד מהאלסטיות שלו.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אני תמיד מהדק ביד ותמיד הם מתבקעים אחרי מס' שנים, בגלל זה תמיד יש בבית חדשים באריזה למיקרה הצורך.

החודש במקום לקנות שוב את הזולים, לקחתי צינורות מתכת, לא כל כך יקר והשקט שיתנו שווים הרבה יותר.

גם אצלינו הניל לא שמיש וכל תקלה בצינורות הניאגרה גורמת לסגירת המים לכל הבית, לא נעים.

שנה שעברה אפילו האום הגדול של המצוף מבחוץ נסדק וגרם לנזילה, מהעצלנות הדפסתי אום חדש במדפסת במקום לקפוץ לאייס חחח.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

כן אני מודע לחלק הפנימי שלו, אבל לרוב הצינור הזה נקרע ביגלל התנועה בעת שימוש כצינור לדוש כי הוא מתקשה עם השנים, במצב קבוע בתור צינור לניאגרה אני חושב שהוא יחזיק יותר.

*הסיבה היחידה זה בשביל האום ממתכת.

והמוכר נתן לי צינור מחברה אחרת שעלה רק כמה שקלים יותר מצינור מתכתי שלקחתי ואמר שזה אמור ליהיות יותר איכותי, בשביל שקל שתיים לא היה איכפת לי "לשדרג" :-).

 

נ.ב: פשש איזה מחירים, אני חושב ששילמתי קרוב ל40 שקל על צינור 60 ס"מ באייס :-(.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 32 דקות, hwgeek כתב:

נ.ב: פשש איזה מחירים, אני חושב ששילמתי קרוב ל40 שקל על צינור 60 ס"מ באייס

 

יש מחיר לשעות עבודה נוחות עד 9 בערב ובסופי שבוע, חניה חופשית חינם וכו'. 

 

כל המוצרים האלו ברשתות כמו אייס עולים בערך פי 2 ולפעמים גם פי 3 או פי 5 ממה שהם עולים בחניות אספקה טכנית באיזורי התעשיה. בחנויות כאלה המבחר יותר גדול, המוכרים יותר מקצועיים  ויודעים לתת ייעוץ יותר טוב, אבל עובדים עד 16:00 - 17:00, ועד 13:00 בשישי, ולפעמים צריך לחפש חניה חצי שעה...

עדיין אני ממליץ כל עוד אפשר לקנות מהחניות האלו, הפרש המחירים בקניה גדולה שווה את החוסר נוחות בשעות ובחניה. 

 

לא תראה אינסטלטור או חשמלאי מקצועי קונה משהו באייס...

 

 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...