Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנגנונים שהסתכלתי עלהים הם של "ספאדיני". 

 

ברז סיני ב 100 שקל אני בכל מקרה לא מתכוון להרכיב אלא משהו יותר נורמלי באיזור 200 ש"ח. 

 

 

ושאלה אחרת, ברז כזה עם גוף חימום פנימי תקני בארץ? לא ראיתי כאלה בשום מקום. 

 

 

Screenshot_20210319-154849_(1).thumb.png.82d988e5ab8b7605cf6a6e7255239693.png

 

 

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה לי למכור פה ברז כזה זה כמו למכור קרח לאסקימואים. רוב השנה יש מים חמים הברז בלי להדליק את הדוד, ובחורף יש דוד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אצלי בבית למשל עד שיש מים חמים מהדוד, הברז צריך להיות פתוח איזה 2-3 דקות. 
 
מה שאומר שאני רוחץ ידיים, מצחצח  שניים ומתגלח לרוב עם מים קרים כל השנה.
 
 

 

 

פורסם

כי המים בצנרת מהדוד לברז מתקררים בלילה ועד שיוציאם כל המים הקרים שהיו בצנרת ומתחילים מים חימם, לוקח קצת זמן. 

  • מעניין 1

 

 

פורסם

תגידו אינסטלטורים חובבים מה טווח המחירים לשיפוץ מקלחת מא' ועד ת' של בעל מקצוע?
פרטים:
גודל המקלחת כ-2*2 (קצת פחות).
שיפוץ כללי - פירוק אינסטלציה, ביוב, איטום, טייח, ריצוף, צבע, רובה, התקנת מקלחון, קרמיקה, התקנת כיור, ברז, התקנת אסלה סמויה, דוש, דלת חדשה. ללא עלות הקרמיקה/אסלה/כיור/מקלחון/ריצוף. עלות שאר החומרים (מה שקשור לבניה) כלולה בהצעה.

אשמח לטווח מחירים לפני מע"מ כדי לקבל מושג אם למישהו יש נסיון.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

תגידו אינסטלטורים חובבים מה טווח המחירים לשיפוץ מקלחת מא' ועד ת' של בעל מקצוע?
פרטים:
גודל המקלחת כ-2*2 (קצת פחות).
שיפוץ כללי - פירוק אינסטלציה, ביוב, איטום, טייח, ריצוף, צבע, רובה, התקנת מקלחון, קרמיקה, התקנת כיור, ברז, התקנת אסלה סמויה, דוש, דלת חדשה. ללא עלות הקרמיקה/אסלה/כיור/מקלחון/ריצוף. עלות שאר החומרים (מה שקשור לבניה) כלולה בהצעה.

אשמח לטווח מחירים לפני מע"מ כדי לקבל מושג אם למישהו יש נסיון.

סדר גודל של 15-18 תלוי כמה חריגים יצוצו תוך כדי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 21 שעות, Buki כתב:

אצלי בבית למשל עד שיש מים חמים מהדוד, הברז צריך להיות פתוח איזה 2-3 דקות. 
 
מה שאומר שאני רוחץ ידיים, מצחצח  שניים ומתגלח לרוב עם מים קרים כל השנה.
 
 
 

גם אני, הייתי בטוח שיש איזו תקלה.

בבית של ההורים המים החמים יוצאים תוך רגע(הדוד מותקן בתוך הבית).

פורסם

אצלי הדוד במרפסת שרות. במטבח שיותר קרוב למרפסת המצב יותר טוב מאשר בחדר שרותים/אמבטיה שיותר רחוקים. 

 

 

אם הדוד על הגג של בניין 8 קומות ואתה גר בקומה ראשונה, זמן המתמה עד שכל המים בצנרת של 8 קומות יורדים, יהיה עוד יותר ארוך. 

  • מעניין 1

 

 

פורסם

בבנין של 8 קומות אין דודים על הגג. יש מערכת סולארית מאולצת עם דוד בקומת הדירה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

בבנין של 8 קומות אין דודים על הגג

בחדשים אכן אין. 

 

בבניינים שנבנו  בשנות ה 70-80 יש ועד איך. גרתי בבניין כזה. במקור לא היו דודי שמש בכלל ואז עם השנים כל דייר התקין דוד פרטי וקולטים פרטיים על הגג עם צנרת חיצונית עד לדירה. 

 

 

פורסם

אתה מדבר על התקנה אפטרמרקט.

 

אם אני זוכר נכון מעל 5 קומות חייבים מערכת מאולצת

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מניח שבשנות ה 70 כשבנו את הבניינים שדיברתי עליהם שום תקן שמחייב מערכת מאולצת לא היה קיים. 

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, Night Driver כתב:

בבנין של 8 קומות אין דודים על הגג. יש מערכת סולארית מאולצת עם דוד בקומת הדירה.

אצלנו אומנם זה רק 6 קומות אבל יש לי מערכת דוד שמש לי על הגג (בניין ישן) 

לוקח כחצי דקה עד שמים חמים מגיעים.

לפני שנתיים התקנו מחמם מים בגז בדירה שעובד במקביל לדוד השמש. 

מאז 10 שניות ויש מים חמים.

 

הברז ש @Buki דומה לאטמור תת כיורי.

יכול להיות נחמד לשטיפות חמות ממוקדות (כמו בבוקר חורפי)

 

שים חב שלדעתי הוא ירצה שקע כוח מתחת לכיור.

.

×
×
  • תוכן חדש...