Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

קניתי פיג'ו 2008 ידנית שנת 2015.

באמת אחלה רכב אבל יש לי בעיה קטנה. הגומי של החלון (כמו בתמונה)

קרוע. במוסך מורשה רוצים על זה אלף שקל עם התקנה.

יש דרך לחסוך בזה?

אין לי מושג איך קוראים לדבר הזה ככה שאני דיי מתקשה בלחפש את החלק המתאים.

ועוד שאלה. הבנתי שיש מצב שיש בעיה עם הרצועת תזמון ברכבים האלה.. לא יודע אם זה נכון או לא.

אבל בדרך כלל מתי מחליפים אותה?

841124989_.thumb.png.680b7525c87d2bf7bd3833a9b43eb83d.png

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, MarcNL כתב:

אולי אני טועה אבל "Rear Exterior Car Door Seals" מוצא לי תוצאות שקרובות למה שאתה מחפש.

לדעתי זה האיטום של הפנים מה שרשמת.

 אני צריך את החיצוני נראה לי. זה כיאלו יושב על החלון

 

עריכה: רק עכשיו ראיתי שאפילו רשמתי exterior

משום מה זה מראה לי תמונות של הבפנים.. אין לי שמץ של מושג מה תכלס להזמין  אבל

עריכה אחרונה על ידי DrCow
פורסם

 

לפני 44 דקות, DrCow כתב:

יש דרך לחסוך בזה?

 

יש דרך לחסוך בזה. צריך למצוא את המק"ט המתאים ולבדוק מחירים בחו"ל.

אוכל לנסות לעזור עם מק"ט אם תשלח בהודעה פרטית מספר שלדה (8 ספרות אחרונות) או מספר רישוי.

 

בברכה,

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)

זה נקרא גומי גשם או באנגלית חלק מהצירוף או כולו:  Window mold weather stripping trim seal.

תבדוק אם זה נמכר כסט לכל הדלתות או שמוכרים רק ימני אחורי וזה נקרא כמובן rare right .

לרכבים צרפתיים נדמה לי שדובר בפורום על "הפולני" שמוכר חלקי חילוף ופרטיו כאן:

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ברכב הזה הגומיה החיצונית מגיעה עם הגומיה בפנימית (התעלה שהחלון רץ בה).

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 1 דקה, מלטבשי כתב:

ברכב הזה הגומיה החיצונית מגיעה עם הגומיה בפנימית (התעלה שהחלון רץ בה).

 

אם זה כך המחיר שביקשו מפותח הנושא יחסית סביר כי כנראה שיש שם יותר עבודה ממה שהיה אצלי (לקח 20-30 דקות להחליף אצלי 4 גומיות חיצוניות).

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
Just now, colauti 9 כתב:

אם זה כך המחיר שביקשו מפותח הנושא יחסית סביר כי כנראה שיש שם יותר עבודה ממה שהיה אצלי (לקח 20-30 דקות להחליף אצלי 4 גומיות חיצוניות).

 

לא יצא לי את האמת לבדוק במקומות אחרים כי היה לי יום דיי עמוס.. אבל הנחתי שהמחיר כזה בגלל שזה מוסך מורשה וגם מן הסתם החלק מקורי

פורסם

זו מחלה ידועה של הדגם . כמו הגומיות בפוקוס רק הרבה יותר יקר. גם בחו"ל זה לא פריט זול. ממתינים לסיני הראשון שייצר כזה ויהפוך למאושר באלף ובעין

פורסם

אני לא מתל אביב אבל אם זה ייצא זול יותר אין לי בעיה.. על איזה רצועה מדובר? כי הוא החליף את רצועת האלטרנטור לא מזמן (ככה רשום בקבלה לפחות)

×
×
  • תוכן חדש...