Jump to content

DrCow

  • הודעות

    14
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DrCow

  1. אני לא מתל אביב אבל אם זה ייצא זול יותר אין לי בעיה.. על איזה רצועה מדובר? כי הוא החליף את רצועת האלטרנטור לא מזמן (ככה רשום בקבלה לפחות)
  2. לא יצא לי את האמת לבדוק במקומות אחרים כי היה לי יום דיי עמוס.. אבל הנחתי שהמחיר כזה בגלל שזה מוסך מורשה וגם מן הסתם החלק מקורי
  3. אלעד אין לי אפשרות לשלוח לך הודעה בגלל שעדיין לא כתבתי 20 הודעות בפורום..
  4. לדעתי זה האיטום של הפנים מה שרשמת. אני צריך את החיצוני נראה לי. זה כיאלו יושב על החלון עריכה: רק עכשיו ראיתי שאפילו רשמתי exterior משום מה זה מראה לי תמונות של הבפנים.. אין לי שמץ של מושג מה תכלס להזמין אבל
  5. אהלן. קניתי פיג'ו 2008 ידנית שנת 2015. באמת אחלה רכב אבל יש לי בעיה קטנה. הגומי של החלון (כמו בתמונה) קרוע. במוסך מורשה רוצים על זה אלף שקל עם התקנה. יש דרך לחסוך בזה? אין לי מושג איך קוראים לדבר הזה ככה שאני דיי מתקשה בלחפש את החלק המתאים. ועוד שאלה. הבנתי שיש מצב שיש בעיה עם הרצועת תזמון ברכבים האלה.. לא יודע אם זה נכון או לא. אבל בדרך כלל מתי מחליפים אותה?
  6. הבעיה עם רכבים חשמליים לפחות מהבחינה שלי זה פשוט הטעינה שלהם.. לא כול אחד גר בדירה פרטית עם חניה משלו שהוא יכול להטעין ולא כולם גרים בבניינים "חדשים" שיש חניות מקורות.הרבה חונים ברחוב עצמו. אני יודע שיש הרבה עמדות טעינה במרכזי קניות וכנראה יהיה בתחנות דלק וכאלה.. אבל לא ממש בא לי להתקע באיזה מרכז קניות כלשהו כמה זמן בזמן שאני פשוט יכול לתדלק ולעוף הביתה. כנראה שאם הייתי גר במקום כלשהו שבאמת אני יכול להשים עמדת טעינה פרטית אז זה לא היה ממש משנה לי
  7. אה בגלל זה היה נראה לי מוזר. כי ראיתי גיפ כרגע את האמת אני לא מוצא כלום.. מחפש גם פיג'ו 208/2008,סקודה פאביה/איביזה/קליאו לא הולך לי כרגע. כנראה אני צריך לחכות לרכב הנכון עריכה: וואלה מצאתי משהו פיג'ו 2008 ידנית יד 1 2015 דגם Active 98 אלף קילומטר ב30 אלף שקל
  8. אני מניח שאתה מתכוון לפיג'ו 208 ולא 2008
  9. שאמרת "בתוספת מחיר קטנה.אתה מקבל הרבה יותר" דיברת על הi10/i20 או על הקליאו/שברולט
  10. הבעיה שאני כרגע עם הרכב של ההורים ואני לא יכול תמיד לקחת אותו כי אני לומד מחוץ לעיר 😔 מה שכן,הקליאו שמצאתי נראת לא רע. יד ראשונה,שנת 2014 עם 75 אלף קילומטר. אבל עם המזל שלי עד שהמוכר יענה לי הקליאו תמכר כבר עריכה: מה בעצם קורה עם כל המיני למיניהם או איך שלא קוראים לרכבים האלה. הi10 / i20
  11. את האמת שעברתי ביד 2 על כל הדגמים שציינתם פה (כולל ההודעה של מארק) והשוק דיי ריק. זה לא שאין,פשוט הכול או שזה קילומטרז גבוה או יד גבוהה או כמו שרשמת הרמת אבזור יותר נמוכה. אני מניח שהקליאו 0.9 כרגע האפשרות הכי טובה שיש לי
  12. אני מניח שאין לך במקרה ניסיון על הקליאו אז אתה לא יודע להגיד לי עד כמה המזגן גרוע
  13. אהלן. כנראה הפוסט השני שלי פה מאז שנרשמתי לפה מתישהו לפני 4 שנים. אני מחפש רכב ידני,מן הסתם צריך להיות אמין וחסכוני. אני לא מחפש מכונית מירוץ. פשוט משהו שייקח אותי מA ל-B אני כנראה אהיה הנהג היחיד רוב הזמן ולא ייקח איתי עוד אנשים ככה שמקום ברכב פחות קריטי רק שזה לא יהיה מכונית עם גג נמוך. אני לא גבוה במיוחד אבל ב1.79 מטר האלטו של אחותי לא ממש קורצת לי למרות שכנראה הייתי יכול אולי להוריד את הגובה של המושב. תא מטען גדול זה בונוס (בעיקר בשביל לעזור לאמא שלי עם הקניות) אין לי מושג אם רוב הנסיעות יהיו בעיר או מחוץ לעיר אבל נגיד שזה חצי-חצי כזה. שמתי עין על רנו קליאו 0.9 ידנית אבל אני אשמח לעוד הצעות אם יש
  14. לי אישית יש את הK2 compact כבר שנים הוא רק 110 באר אבל הוא עבר הרבה התעללויות ועדיין עובד. מה שכן החיסרון היחידי שיש לו זה שהוא בלי גלגלים.. ככה שהוא נופל הרבה Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...