Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו הראשון שנהגתי בו על יותר מ 210 ...

יופי של אוטו,תרתי משמע!

תתחדש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהצלחה עם המכונית החדשה,אני מזדהה איתך בקטע של השריטה יום אחרי שהבאתי את הרנו לשכונה מישהו שרט לי אותה עם מפתח בכנף הימנית,כנראה שבכל שכונה יש את הטמבל התורן שמכין קבלת פנים לרכב חדש.

 

 

 

בכל מקרה, צריכת דלק נעימה!

פורסם
ג'ורג' זה לא הוגן, היינו 3 באוטו אתה הייתה לבד :-P

 

 

דניאל.

 

במקומך, במקום לחפש תרוצים הייתי מברך (מחמיא) לגורג בברכת "אין מה לעשות אחי פירקת לי את התחת למרות כל הליטרים במנוע, השסתומים והפלאגים..."

 

זה הזמן ליצור קשרים בתחום סחר הבנזין

:lol::lol::lol:

 

תתחדש וחג שמח !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

גם אם הוא היה איתי ב669 לא הייתי מנצל קשרים בשביל הנחה בדלק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל אל דאגה, הוא עוד יעזור לי לעשות לה טיפולים :D

 

אהה וג'ורג' היה מפרק אותי גם אם היה לי פורשה GT3.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
תודה, אתה בטוח מזדהה בקשר לסריטות...

 

 

כן.

לביטוח :)

 

דניאל.

מזדהה גם מזדהה.

אך אמרת זאת טוב ממני ".. אבל לא נורא בורא עולם יתחשבן איתם במקומי.".

 

תתחדש, עלה עם הכלה והצלח. :wink:

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

אני מדמיין או שהרכב הזה מופיע בלוח פוקוס של היום??

פורסם
אתה רציני ?:???:
האוטו היה למכירה.

על מנת למכור אותו, הוא פורסם כניראה במקומות שונים.

אחד מהם היה בלוח פוקוס.

דניאל חיפש.

מצא בלוח פוקוס.

וקנה היום, מאותו הבחור שפירסם.

 

שבוע הבא היא כבר לא תיהיה בלוח פוקוס.

 

טיפה הגיון. טיפה.

 

דניאל, מזל טוב!

אני לא מכיר את הרכב בכלל חוץ מנתונים שלו, אבל שיהיה בהצלחה!

אגב,

לפי מה שאני בדקתי, הנתונים של האוטו הם 192 כ"ס כסטנדרט. שזה 143 KW. אם האוטו הוציא בבדיקה 139 KW אז המנוע כניראה במצב באמת מצוין.

Back to the original - NC again.

פורסם

12 שסתומים=192 כ"ס

24 שסתומים=210 כ"ס=העגלה של דניאל :-D

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

לא נראה שהמנוע במצב כל כך מצויין.

 

סה"כ כולה R750 (משופר ומטורף עם נהג תותח) נתן לי בראש.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

תתחדש,

 

ולגבי השריטה, קבל אותה באהבה ואמץ אותך ללבך.

היא הרי בנה הדביל של ילד מפגר. (מיוחד, אם אתה רוצה להיות פוליטיקלי קורקט)

ועל כאלה לא נותר אלא לרחם.

 

חוץ מזה, על השריטה שלי אמר רב מקומי (רומניה) שהיא כמו חמסה נגד עין הרע.

 

יחי בעלי השריטות ברכבם. :-D

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
למה ? אתה משלם עליהן ?

יא שמן מכוער.

 

 

בכל מקרה, ידידי אני מבסוט רצח.

הסריטה עיצבנה אותי אבל לא נורא בורא עולם יתחשבן איתם במקומי.

יש לה 210 כ"ס בנתוני יצרן, אבל על דיינו יש לה 139 KW שאני לא יודע כמה זה וגם אני לא בטוח שהוא משך אותה עד הסוף.

בכל מקרה, יש כאן כמה חברה שראו אותה ונסעו בה. הם בטח יגיבו בהמשך.

 

דניאל.

139KW=189.04PS


×
×
  • תוכן חדש...