Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'ולייטה תלתן של חבר. הוא טוען ש "נראה לו" שיש ירידה בכוח. אין ממצאים חריגים חוץ מזה. יכול להיות גם שהוא סתם מחפש את זה..

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם (נערך)

לפי הסירטון- האם זה לא באשמת אדי השמן (עם טיפות) שמוחזרים למנוע בשביל השריפה?
האם התקנת OIL CATCH CAN לא ימזער את התופעה?

לא יודע איך זה ברוב המכוניות אבל בגרנדה שלי לפי התיכנון המקורי של נשם המנוע- תמיד איזור הפרפר היה מלא בשמן.

מאז שעשיתי שינוי והגדלתי את הפרש הגובה בן נקודת היציאה והכניסה - בית המצערת נשאר נקי ויבש, כלומר רק אדים "יבשים" נכנסים, טיפות השמן יורדים חזרה למנוע.

 

דעתכם?

עריכה: מצאתי את הסרטון הבא: וגם מצאתי תמונה משרשור שפתחתי בזמנו:

ככה זה היה ניראה אצלי:
DSC_1860.jpg
DSC_1862.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 12 שעות, motek כתב:

ראיתי ערמות של סרטונים כאלה. לרוב כמו פה יש הבדל קטן, לא משמעותי אבל זה כן עשה משהו. חוץ מזה, הבנתי שיש כל מיניי סוגים של מכונות קרבון קלינינג שעובדות בצורות שונות, אולי זה גם פאקטור משמעותי.

אגב, הוא נראה כמו ניקי לאודה.

אין שום הבדל, כל מה שהמכונות האלה עושות זה להכניס אדי מים לסעפת היניקה שלך וזהו.

זה גם למה כשעושים את זה רואים אדים יוצאים מהאגזוז (שכל כך אוהבים להסביר כתעוד לכך שהתהליך עושה משהו).

פורסם
לפי הסירטון- האם זה לא באשמת אדי השמן (עם טיפות) שמוחזרים למנוע בשביל השריפה?
האם התקנת OIL CATCH CAN לא ימזער את התופעה?

לא יודע איך זה ברוב המכוניות אבל בגרנדה שלי לפי התיכנון המקורי של נשם המנוע- תמיד איזור הפרפר היה מלא בשמן.
מאז שעשיתי שינוי והגדלתי את הפרש הגובה בן נקודת היציאה והכניסה - בית המצערת נשאר נקי ויבש, כלומר רק אדים "יבשים" נכנסים, טיפות השמן יורדים חזרה למנוע.
 
דעתכם?

עריכה: מצאתי את הסרטון הבא: וגם מצאתי תמונה משרשור שפתחתי בזמנו:
ככה זה היה ניראה אצלי:
DSC_1860.thumb.jpg.fca4157d6d9fc3647acb561e926e6053.jpg
DSC_1862.thumb.jpg.4b2ae4573856bdef1b7731f9c586b015.jpg
איך בפועל שינית את גובה היציאה והכניסה?


Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי. בנושא הפיח. הרכב שלי קיה סיד 2017 דיזל אוטו. ישנם רעידות במהירות קבועה נמוכה שנעלם בהאצה וגם תגובה איטית של המנוע . מכונאי בכיר שהגיע למוסך קיה בדק היטב במשך כשעה בנסיעה עם מחשב והמליץ על ניקוי פיח בסעפת שזה הגורם לרעידות. במוסך קיה לא אהבו את ההמלצה ולאחר לחץ הסכימו לתת הצעת מחיר של 3000 ש''ח אבל.....ללא אחריות !! והמחיר לא סופי !!.

כל התוספים לא פתרו את הבעיה.

מה עושים ???? תודה רבה

פורסם

במידה והאבחנה נכונה - מפרקים סעפת ומנקים מסביב לשסתומי היניקה את כל האיזור. זו עבודה שלוקח זמן לעשות כמו שצריך ולכן המחיר (אני מניח שהם רוצים לעשות את זה ידנית).

האתר שלי: long.co.il

פורסם
לפני 15 שעות, מיקי 1950 כתב:

היי. בנושא הפיח. הרכב שלי קיה סיד 2017 דיזל אוטו. ישנם רעידות במהירות קבועה נמוכה שנעלם בהאצה וגם תגובה איטית של המנוע . מכונאי בכיר שהגיע למוסך קיה בדק היטב במשך כשעה בנסיעה עם מחשב והמליץ על ניקוי פיח בסעפת שזה הגורם לרעידות. במוסך קיה לא אהבו את ההמלצה ולאחר לחץ הסכימו לתת הצעת מחיר של 3000 ש''ח אבל.....ללא אחריות !! והמחיר לא סופי !!.

כל התוספים לא פתרו את הבעיה.

מה עושים ???? תודה רבה


משלמים על העבודה ונותנים למוסך לנקות.
אין מה לעשות כל מנוע הזרקה ישירה מודרני מצריך ניקוי שסטומים לפעמים והטיפול האפקטיבי היחיד שקיים הוא לפרק סעפת ולנקות ידנית מה שעולה לא זול אבל באמת פוטר את הבעיה.
כל השאר הדברים (תכשירים למיניהם, מכונות לניקוי או תוספים) לא באמת עוזרים וגם אם יפתרו את הבעיה זה יחזור אחרי 5-10 אלף קילומטר.

×
×
  • תוכן חדש...