Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב המושלם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעודי ממתין לאישה שתגיע עם ה-BX , ואחרי שיחה מעמיקה במפגש - זה היכה בי.

 

הרכב המושלם , שכלום לא יוכל להתחרות בו :

BX אוטומטית , עם מערכת חשמל מולטיפלקס. להשלמת התמונה אפשר לשים ברדיאטור מים רגילים מהברז , שמן מנוע מאוטו דיפו , ולתדלק ב"פז"...

:twisted:

פורסם

ואני היום שיחקתי לי במירוץ מכוניות המגניב בארקייד ברעננה. הרמה הכי קשה. אני מזיע (היה חם) ומתאמץ, עובד חזק עם ההגה וההילוכים והדוושות. נאבק על המקום הראשון (מתוך 40). ילדה קטנה מהמכונה השנייה לשמאלי, מקסימום בת 5, מסתכלת עלי ושואלת "בן כמה אתה?"

 

למה? אני שואל.

 

"כי אתה לא יודע לנהוג!!"

 

:shock:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ואני היום שיחקתי לי במירוץ מכוניות המגניב בארקייד ברעננה. הרמה הכי קשה. אני מזיע (היה חם) ומתאמץ, עובד חזק עם ההגה וההילוכים והדוושות. נאבק על המקום הראשון (מתוך 40). ילדה קטנה מהמכונה השנייה לשמאלי, מקסימום בת 5, מסתכלת עלי ושואלת "בן כמה אתה?"

 

למה? אני שואל.

 

"כי אתה לא יודע לנהוג!!"

 

:shock:

 

 

באמת

 

בן כמה אתה רוני ?????????? :roll:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
בעודי ממתין לאישה שתגיע עם ה-BX , ואחרי שיחה מעמיקה במפגש - זה היכה בי.

 

הרכב המושלם , שכלום לא יוכל להתחרות בו :

BX אוטומטית , עם מערכת חשמל מולטיפלקס. להשלמת התמונה אפשר לשים ברדיאטור מים רגילים מהברז , שמן מנוע מאוטו דיפו , ולתדלק ב"פז"...

:twisted:

שמן מנוע מאוטו-דיפו :?::!:

אני חשבתי אם כבר, אז עד הסוף-שמן מנוע משוחזר צבאי של דלקול.

חשבתי גם לתדלק בפיראטי אך נאלצתי לוותר עקב היותם רק סולר :cry:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הלו ... אתם מדברים :lol::lol::lol: ,

 

אני חוזר מהצבא וקולט את אחותי ( בת 8.5 ) משחקת לי עם ההגה ב - NFS5 ...

 

במצב של הילוכים רגילים , בפורשה 911 טורבו

 

ביזר או לא :lol:

פורסם
הלו ... אתם מדברים :lol::lol::lol: ,

 

אני חוזר מהצבא וקולט את אחותי ( בת 8.5 ) משחקת לי עם ההגה ב - NFS5 ...

 

במצב של הילוכים רגילים , בפורשה 911 טורבו

 

ביזר או לא :lol:

 

יש לה חבר?

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם
הלו ... אתם מדברים :lol::lol::lol: ,

 

אני חוזר מהצבא וקולט את אחותי ( בת 8.5 ) משחקת לי עם ההגה ב - NFS5 ...

 

במצב של הילוכים רגילים , בפורשה 911 טורבו

 

ביזר או לא :lol:

 

יש לה חבר?

 

עד שהיא בת 18 כל חבר שיבוא יחזור בתור חברה ... ( ניתוח שינוי מין קטן על ידי ) .

פורסם

מדהים היה לראות היום בכביש בדרך לצפון וחזרה את מלאי הצרפתיות (חוץ מרנו) והגרמניות (פולקסווגן ואודי) שבעליהן מנסים לשווא לחפש מים במיכל מעל תא מנוע פתוח.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
ואני היום שיחקתי לי במירוץ מכוניות המגניב בארקייד ברעננה. הרמה הכי קשה. אני מזיע (היה חם) ומתאמץ, עובד חזק עם ההגה וההילוכים והדוושות. נאבק על המקום הראשון (מתוך 40). ילדה קטנה מהמכונה השנייה לשמאלי, מקסימום בת 5, מסתכלת עלי ושואלת "בן כמה אתה?"

 

למה? אני שואל.

 

"כי אתה לא יודע לנהוג!!"

 

:shock:

 

רוני איזו מכונה זו?

SEGA RALLY CHAMPIONSHIP :?::?:

 

הצלחתי להגיע שם לשלב הרביעי, בשבדיה. עם 306 ידנית כמובן. :D

172

פורסם
ואני היום שיחקתי לי במירוץ מכוניות המגניב בארקייד ברעננה. הרמה הכי קשה. אני מזיע (היה חם) ומתאמץ, עובד חזק עם ההגה וההילוכים והדוושות. נאבק על המקום הראשון (מתוך 40). ילדה קטנה מהמכונה השנייה לשמאלי, מקסימום בת 5, מסתכלת עלי ושואלת "בן כמה אתה?"

 

למה? אני שואל.

 

"כי אתה לא יודע לנהוג!!"

 

:shock:

 

רוני איזו מכונה זו?

SEGA RALLY CHAMPIONSHIP :?::?:

 

הצלחתי להגיע שם לשלב הרביעי, בשבדיה. עם 306 ידנית כמובן. :D

 

לא, זה הSCUD RACE. מירוץ GT (בערך) עם פרארי F40, מקלארן F1 ועוד שתי גרוטאות חסרות חשיבות (פורשה ווויפר).

משחק אדיר. כל פעם מחדש אני מתפעל ממנו. הגה מעולה עם אחלה פידבק, דוושת ברקס מאוד מדויקת וגם דוושת גז (אפשר ממש לשחק עם היגוי היתר בעזרת הגז) ומסלולים מאתגרים. אני צריך מכונה כזאת בבית. (רק חבל שהיא תתפוס לי חצי מהחדר)

 

הראלי חביב, ניצחתי אותו מזמן. השלב הרביעי הוא האחרון, לא? בלילה ברחובות. השלישי הוא בשבדיה בשלג.

ה-306 בינונית. האימפרזה יותר טובה, מה לעשות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הלו ... אתם מדברים :lol::lol::lol: ,

 

אני חוזר מהצבא וקולט את אחותי ( בת 8.5 ) משחקת לי עם ההגה ב - NFS5 ...

 

במצב של הילוכים רגילים , בפורשה 911 טורבו

 

ביזר או לא :lol:

 

יש לה חבר?

 

עד שהיא בת 18 כל חבר שיבוא יחזור בתור חברה ... ( ניתוח שינוי מין קטן על ידי ) .

 

אני יבוא בתור העוזרת... :wink:

רד בול נותן לך כנפיים...

פורסם

אין כמו שמן מהפלאפל של צ'וחי - שמן מנוע שנקנה בשנת 73 ומאז משמש כשמן סויה , יחד עם מים מהברזיה של הבי"ס - שילוב מנצח .

×
×
  • תוכן חדש...