Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחלתי תהליך רכישת רכב ליסינג, יד 2 מבאדג'ט, כלומר שילמתי מקדמה 2000 ש''ח ונותר לי לשלם את שאר הסכום בימים הקרובים ולקבל את הרכב עוד כמה ימים לאחר תיקונים שהם נדרשים לבצע.

העניין הוא שהרכב משועבד לבנק ובנוסף הנציג אמר לי שלוקח להעברת הבעלות עד 21 ימים (חתמתי על ייפוי כוח עבורם). 

לגבי השעבוד הוא טוען שהם סוגרים את זה לבד ואין שום בעיה.

לגבי העברת הבעלות - למה שאשלם את יתרת הסכום לפני שהבעלות עברה עליי? 

ככה זה עובד?

פורסם

אף אחד לא יעשה העברת בעלות לפני שתשלים עם מלוא התשלום, 

תחשוב מה יקרה אם אין לך כסף,

יש עיקול על חשבונך, 

ברחתה לשטחים לפני התשלום,

הרכב נגנב לפני שעשיתה ביטוח וקניתה אחר וכבר אין לך עוד כסף או הבנק לא מאשר הלוואה נוספת, וכו וכו...

 

אז כן, אף אחד לא יעביר רכב על שמך (שזה פעולה שאי אפשר לבטל)  לפני שתשלם לו את כל הכסף

×
×
  • תוכן חדש...