Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמאויות ותודעת שירות אפסית ברכישת מקבוק בארץ (או מסעותיי ברכישת מחשב בקרוב ל-10K₪ בארץ הקודש)


shakedi
שימו לב! השרשור הזה בן 1240 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזכיר לי שאי שם ב2010, חבר שהחשיב עצמו צרכן נבון ניגש אל חנות (יש שיגידו מחסן) מפורסמת וגדולה מאוד ורכש מכשיר סמסונג "ביבוא מקביל", פיתוחי התוכנה היו בתחילת דרכם ו"גיור" המכשירים (אייפונים/גלקסי) היו שיחת היום בפורומים השונים. מפה לשם, חסך כמה שקלים, קיבל מכשיר שהליבה והדיפולט שלו ברוסית, גם התדרים התאימו חלקית.

 

כדאי להפנים, היבואן הרשמי/משווק מורשה הוא אולי מעצבן, מונופוליסט ו"מתעשר על חשבוננו" (במרכאות כי אני בעד ואין לי בעיה עם זה) אבל יש לו מחויבות, מחויבות שהמוצר מתאים לתקן ולישראל, מחויבות מול היצרן (יש לו אינטרס להתאמץ, חלילה לא לאבד את הזכיון, היום אפשר להתלונן אצל היצרן בלחיצת כפתור) ועוד. ב99.9 אאחוז מהמקרים, ההבדל במחיר לא יהיה מעבר ל10-20 אחוזים מהמחיר, הפרש שבהחלט שווה את האקסטרה שמקבלים מיבואן רשמי.

עריכה אחרונה על ידי david brown
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אנשים פה רכים איתך מדי. קצת ביקורת עצמית ובריאה לא תזיק. אתה מאשים את כל העולם ואשתו ושוכח את החלק שלך בסיפור.

החלק שבו, שמת סכום מאוד מאוד גבוה ומסוכן של עשרת אלפים שקל, על חנות עלומת שם , פרטית, רק כי כמו ישראלי ממוצע ראית מחיר זול  ופה נגמרה הבדיקה שלך. 

 

איפה לבדוק המלצות? איפה לחפש ביקורות? איפה להתייעץ בקבוצות אפל בפייסבוק? איפה לבדוק מי ומה החנות הזאת? 

ראית מחיר זול וחשבת שאתה הולך לעקוץ את המע', אבל בסוף המע' עקצה אותך. מקווה שהלקח נלמד. 

 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE
תיקון

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, robertf כתב:

ספציפית לגבי רכישה של מק, אם אתה רוצה לסטות מהמפרט הרגיל, זה לא אפשרי בksp  או אייבורי. 

 

רוצה מפרט מיוחד - תפתח את הארנק, אין מה לעשות.

 

בתור לקוח של אפל, צריך להיות רגיל לזה 😉

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להגיד שקראתי ואמרתי - "ואוו אני לא מאמין שככה חנויות מתנהגות".

לגבי מחיר המוצר - אני לא חושב שהוא רלוונטי. כי לדעתי שולי הרווח פה נמוכים. אז למעשה למרות שאתה שילמת 10K החנות יכולה להרוויח יותר מלמכור מגיני מסך.

 

לגבי הזיכוי אחרי 10-14 יום - זה ממש מרגיז ולדעתי הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה ויעשה עם זה משהו.

כי לך אולי היה את היכולת לשלם פעמיים את הסכום ולחכות לזיכוי. יש אנשים שממש לא יכולים וזה פשוט תוקע אותם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, TsachiE כתב:

אנשים פה רכים איתך מדי. קצת ביקורת עצמית ובריאה לא תזיק. אתה מאשים את כל העולם ואשתו ושוכח את החלק שלך בסיפור.

החלק שבו, שמת סכום מאוד מאוד גבוה ומסוכן של עשרת אלפים שקל, על חנות עלומת שם , פרטית, רק כי כמו ישראלי ממוצע ראית מחיר זול  ופה נגמרה הבדיקה שלך. 

 

איפה לבדוק המלצות? איפה לחפש ביקורות? איפה להתייעץ בקבוצות אפל בפייסבוק? איפה לבדוק מי ומה החנות הזאת? 

ראית מחיר זול וחשבת שאתה הולך לעקוץ את המע', אבל בסוף המע' עקצה אותך. מקווה שהלקח נלמד. 

 

בגדול, אתה צודק.

 

בקטן, זה מראה כמה המצב שלנו גרוע - כל כך התרגלנו שכל סוחר שני מנסה לדפוק אותנו בצורה כזו או אחרת, שזה נראה לנו טבעי.

 

אני לא חושב שזה טבעי, ואני לא חושב שזה המצב בכל מקום בעולם, לפחות לא בכמות שזה נפוץ אצלינו. זה מגיע למצב שאתה צריך הכרות מוקדמת עם בעל העסק ורקורד של שנים כדי לדעת שאשכרה תקבל את מה ששילמת עליו, או שיקח פחות מחודש עד שמישהו יואיל בטובו לשלוח לך את מה שהזמנת, שלא לדבר על להגיד לך להגיע פיסית לחנות כשאין שם את מה שאתה מחפש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה שמוכרת מחשב מחודש\מוחזר\מוחלף צריכה לציין זאת בדף המכירה. בעל העסק שמכר לך את המחשב בקופסא הלבנה הוא פושע. תדאג לדרג את החברה בזאפ. 

 

  • רעיון טוב! 1

Time is the only thing standing between me and the throne

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

pooh-bear

עצוב נכון, אבל אני לא חושב שטבע האדם כאן שונה מטבע האדם בחו"ל. ייתכן ובמדינות מערביות מסודרות יותר , יש יותר אכיפה ונהלים לעסקים כאלה, אבל תופעות אלו עדיין קורות.

בסופו של יום, עם כל העצב שבדבר מבחינת לתמוך בעסקים הקטנים, שמדובר במוצרים יקרי ערך כמו מוצרי חשמל ומכוניות, להעדיף לקנות ברשתות מסודרות. גם אם זה יקר יותר. 

בחנויות פרטיות כגון  "עובדיה מחשבים ובניו" הכלל אצבע הוא לא להתקרב, או להתקרב עם זהירות יתרה תוך שעשית את הבדיקות הנדרשות על העסק.

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שלא נראה שאף אחד כאן עשה את זה, חיפוש מהיר של המספר הסריאלי שמוטבע על הקופסה עלומת השם שקיבלת

מראה באתר של אפל שמדובר במחשב שהאחריות של אפל עבורו הסתיימה. למי שלא יודע - האחריות המוגבלת של אפל לכל מוצר

היא שנה מרגע ההפעלה של המחשב (דהיינו, אקטיביציה). משמע שהמחשב שלך כבר אוקטב על ידי מישהו ועברה שנה מאז:

 

image.thumb.png.48b2ab538b0256d581646837179b41d7.png

 

בכל אופן, לא אמשיך להטיף פה, כי נראה שלמדת את הלקח בדרך הקשה.

מאחל לך שלא תיקלע למקרים כאלה שוב, נוכלים בארץ שלנו לא חסר. 

  • רעיון טוב! 4

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, TsachiE כתב:

עצוב נכון, אבל אני לא חושב שטבע האדם כאן שונה מטבע האדם בחו"ל

זה לא "טבע האדם", זו תרבות. כשהכל פארטאץ' אז הכי לגיטימי בעולם שגם אתה תהיה פארטאץ'. מעבר לרמאים האמיתיים (שמוכרים מחשב מחודש במחיר של חדש), גם סתם עסקים שאומרים שיש להם במלאי כשאין כי מערכת ניהול המלאי שלהם לא באמת עובדת זה מעצבן, או עסקים שמקבלים הזמנה אבל שולחים אחרי חודש כי לאף אחד לא היה כח לאסוף מהמחסן, או שירות לקוחות שעונה פעם באף פעם ולא באמת מנסה לעזור. לא כולם רמאים, אבל כמעט כולם עובדים בסטנדרטים של "יהיה בסדר" ו"הג'ינג'י", כי זה מה שהם מכירים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אנחנו חושבים שאנחנו מאוד מיוחדים והדשא של השכן אבל אנחנו לא.

רמאים, נוכלים, שרות לקחות מזוויע, שיטות מצליח יש פשוט בכל מקום. כי טבע האדם הוא זהה.

אני זוכר שהיה דיון דומה כאן לא מזמן על יצאת צדיק פרק המוסכים, שטענו שרק פה המוסכים מרמים  וכו',

ואז גילו שיצאת צדיק זו בכלל העתקה של פורמט מחו"ל והפרקים שם על הנוכלים זהים אחת לאחת.

עריכה אחרונה על ידי TsachiE
תיקונים

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקרה שלך הזכיר לי פרסומת מצחיקה, מקווה שזה יעלה חיוך על פניך :) 

ועוד אחת 

 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא ציפיתי לכל כך הרבה תגובות, מודה לכולם על ההתייחסות גם אם אתם לא תומכים בהחלטותי או בדרך הצרכנית שהצגתי כאן.

 

למען הסר ספק, אני לא מצפה שיהיו רכים איתי, החלטתי לשתף פה בסיטואציה, שאין ספק שחלקה נוצרה מזה שקיבלתי החלטות צרכניות לא הכי חכמות - למרות ששוב אני מזכיר לא נכנסתי לחנות סתם ורכשתי מוצר, אלא התבססתי על חוות דעת של אותה חנות בזאפ. מודה שלא ידעתי שחנויות יכולות ״לקנות״ דירוג טוב יותר, להבא אדע את זה ואפעל בהתאם. 

לאלה שטענו שלא בדקתי את המספר הסיראלי של המחשב, כנראה שלא קראתם את מה שכתבתי מכיוון שציינתי בפירוש שזה דבר שעשיתי (הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי את המחשב למען האמת...)

 

בנוגע להפרש במחיר בין החנות בייבוא מקביל לאלה המורשות, זה מאוד משתנה אבל זה עשוי להגיע להפרשים של כ-20% מערך המוצר, למרות שאולי נדמה שכשמדובר ברכישה יחסית יקרה אלפיה לפה או לשם לא תעשה הבדל גדול אבל עדיין, ובעיקר לאור העובדה שאני מודע לכך שמחירים ברוב החנויות מנופחים (איידיגיטל ושות׳) החלטתי ״לחסוך״, מעבר לכך שבמוצר כמו מקבוק אין עניין כל כך לתקינה ישראלית, אישית לא מעניין אותי אם על המקלדת שלי לא יהיו אותיות בעברית ואם המטען יהיה עם תקע אמריקאי, שכן במוצרי אפל החלפת תקע לוקחת בדיוק 10 שניות ו-0 כלי עבודה, ולכן עבורי ליבואן הרשמי אין יתרון גדול פה מעבר לאמינות וכמו שראיתם גם זה לא תמיד המצב...

 

נראה לי שחלקכם מפספסים את העובדה שאחרי שנכוותי בפעם הראשונה הלכתי דווקא על החנות היקרה, המוכרת, זאת שמורשת על ידי אפל בארץ. כפי שתיארתי המצב שם לא טוב בהרבה מאשר באותה חנות סוג ז׳ בה רכשתי בפעם הראשונה, ככה שבעיני מעבר להיותי צרכן לא חכם בפעם הראשונה ושם יתכן וחלק מהבעיה אצלי, בפעם השניה פעלתי כמו ש״צרכן נבון״ היה פועל... אפילו הגעתי פיזית לחנות אחרי שביררתי את הימצאות המוצר במלאי, אם יש לכם דרכים טובות יותר לעשות רכישות כאלה אשמח לשמוע...

 

ד״א את אמירים הפצה לא הכרתי, אבל בתור אחד שלרוב לא רוכש את מוצרי האפל שלו בישראל אני חייב להגיד שמאוד קשה להפריד את החנויות הטובות מהגרועות, ואם יוצאים מנקודת הנחה שזאפ הוא לא מקור אמין איך יודעים במי לבחור?

 

בנושא הזיכוי - מצטער אבל לא סביר בעיני שזיכוי למוצר שמעולם לא עשיתי בו שימוש / קיבלתי (במקרה של החנות השניה) יקח 10 ימי עסקים, כשגרתי תקופה בניו יורק והחזרתי לחנות סוודר אותו לבשתי כחודש בגלל שהתפרים שלו החלו להפרם לא היו שום שאלות, הציעו לי זיכוי במזמן במקום / זיכוי לרכישת מוצר חדש בחנות או זיכוי לאשראי במיידי. איפה אנחנו ואיפה זה?

 

 

 

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין המחשב המפורבש שנמכר כחדש "יד ראשונה מרופא" - נוכלות נטו. השאר זה ברדק ישראלי די רגיל, לא משהו מיוחד.

שוב ושוב עולה העניין הזה של לרוץ ישר לחנות שזולה יותר בלירה וחצי ואז להתלונן. כמו בכל תחום - לעשות שיעורי בית, ולא להתבייש לבקש המלצות.

מילה טובה בעניין זה לשני עסקים:

1. אייבורי. האתר שלהם נוח מאוד, מניסיון עם שלוש הזמנות לאחרונה - הגיע בדיוק מה שהוזמן, זמן האספקה בדיוק מה שהובטח, וכשביצעתי בטעות הזמנה כפולה, ביטלו מייד והיה החזר באותו היום. 
2. שניידר. לפני כחודש החלטתי שהגיע זמן לחידוש משק, הזמנתי מסך ולפטופ חדשים בסכום של קרוב לחמישה עשר אלף ש"ח. קודם כל תוך חצי דקה מרגע ההזמנה באתר הגיע טלפון לוודא שאני מבין מה הזמנתי, ושאני יודע שזמן הספקה של המחשב בערך חודש. אישרתי. המסך הגיע לבקשתי לאחר כחמישה ימים, והמחשב לאחר שבועיים, מיותר לציין שכל מה שהגיע היה הדגם המדויק שהוזמן ובאריזה מקורית חתומה. חשבונית הגיעה אוטומטית לאחר האספקה מבלי שנאלצתי לבקש. זה השירות הסטנדרטי שקיבלתי מהם בהזמנות קודמות, וזה למה אני מזמין מהם ציוד כבר למעלה מעשור.
 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק. אני צרכן ותיק של מוצרי אפל. ויש לי נסיון מאוד חיובי עם אייבורי. גם על אמירים שמעתי רק דברים טובים.

תדע שגם אתה יכול להזמין ישירות מאפל ארה"ב, ככה תוכל באמת להיות בראש שקט. האחריות (למקים) היא אותה אחריות.

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...