Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמאויות ותודעת שירות אפסית ברכישת מקבוק בארץ (או מסעותיי ברכישת מחשב בקרוב ל-10K₪ בארץ הקודש)


shakedi
שימו לב! השרשור הזה בן 1237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 18 שעות, shakedi כתב:

לסיכום לבסוף נסעתי לסניף אייבורי ברשל״צ שם במקרה המחשב היה במלאי וקניתי אותו בעלות גבוהה בכמה מאות שקלים.

זו המסקנה שלי מכל הסיוט הצרכני הזה.

עדיף היה להשקיע עוד כמה אחוזים ברכישה מלכתחילה, ולקבל מוצר איכותי.

 

תודה על השיתוף.

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זאת עוד נקודה, היתרון הגדול שבהזמנות באינטרנט (כמובן איפה שיש מערכת הזמנות נורמלית). לא צריך אדם בלופ, האתר מחובר ישר למערכת ניהול מלאי, אין מצב שאמרו לך שיש ואז "מצטערים, בדיוק נגמר, אבל אולי תרצה דילדו ורוד בטכנולוגיית "זוקף כפופים" ב-499 ש"ח בלבד?".

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אחד הפלוסים בחנויות מסודרות כמו אייבורי, אם אפשר להזמין באתר - זה במלאי.

כי ברגע שנגמר המלא, פשוט לא תצליח להזמין.

הנה, לפני יומיים באתר של אייבורי עלו להזמנה המקבוקים החדשים. היום כבר לא תמצא אותם באתר.

 

 

לפני שעה, Electron כתב:

המקרה שלך הזכיר לי פרסומת מצחיקה, מקווה שזה יעלה חיוך על פניך :) 

ועוד אחת 

 

 

תודה על השיתוף. פשוט שתי פרסומות מבריקות. צחקתי בקול.

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@קורן בן אשר בהודעה קודמת שלך דווקא ציינת לטובה את האדם בלופ, זה שהתקשר לוודא שלא טעית בהזמנה. גם לי יש ניסיון חיובי עם הגישה הזו באתרים ישראליים - אפילו בעניין קטן כמו וידוא שמושב האסלה שהזמנתי הוא במידה הנכונה (לסקרנים - לא של המקום לישבן אלא של המרווח בין הברגים). 

 

חוץ מזה, יש גם עניין תרבותי, כיכר השוק שלנו שעברה לאינטרנט ולטלפון. חושב רק על סבב ההתמחרות שלי לגבי ביטוח רכב לפני 3 חודשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


זה סוג של חגורה עם שלייקעס, בעקרון היה אפשר להסתדר גם בלי זה - הכל היה ידוע וברור באתר. אני מניח שהם עושים זאת גם כי בתוך עמם הם יושבים - למנוע "לא ידעתי, לא קראתי, לא הבנתי, לא חשבתי".

 

המעבר המזורז לרשת זה ברכה מבחינתי, כן יירבו. לפחות יצא משהו מהקורונה.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן. 

 

אני רוצה להזכיר לך, אתה בילית עכשיו שנה או שנתיים במדינה עם האנשים הכי ישרים בעולם, עם שימוש באינטרנט מהנרחבים בעולם. וחזרת למדינה עם פיגור במסחר האלקטרוני, והתרבות המחייבת תחמון והתמקחות. מה לעשות, שינוי חד. אז הגישה של הסוחר הישראלי, שמכיר את הלקוח שלו, היא חגורה, שלייקעס ומצלמת אבטחה. 

 

לא שלא יצא לי לקנות ישראל בהזמנה אינטרנטית שדומה לכל אתר בינלאומי, אבל עדיין יש פה ושם יתרונות לשחה האישית. זהי יכול להיות מיקוח, זה יכול להיות הצעה למוצר עדיף ואפילו למוצר שאמור לעלות לאויר רק בעוד שבוע, אבל נציג המכירות כבר יכול לשחרר אותו. נכון, זה נשמע קצת מוזר שנציג המכירות יכול למכור מוצר לפני שהוא מופיע באתר, אבל זו המציאות הישראלית, וכפי שנסוגת מ-EMV ו-contactless לפס מגנטי וחתימה אתה צריך להתרגל למנהגי המסחר הישראליים. לטוב ולרע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, sperial כתב:

גם לי יש ניסיון חיובי עם הגישה הזו באתרים ישראליים - אפילו בעניין קטן כמו וידוא שמושב האסלה שהזמנתי

תודה, ריגשת.

 

לנושא השרשור, אני לא רואה שום פסול בקנייה בחנות הזולה ביותר בזאפ. לפעמים זו הדרך היחידה של חנויות טובות אבל אנונימיות למשוך אליהן לקוחות.  א-ב-ל(!!!!!!) לא לעשות את ההזמנה באינטרנט, באמת, מה אתה ילד? לתת למישהו שאתה לא מכיר ולא יודע כסף ואז לקוות שהוא ייתן לך את המוצר? אתה לא חי בארץ? קניתי כמה וכמה מוצרים בשווי של אלפי שקלים בחנויות שהיו הכי זולות בזאפ. מוצא חנות באיזור שלך

מתקשר, מוודא שיש במלאי, ומגיע. ככה אני עושה כמעט תמיד, וב-80% מהמקרים הכל מסתדר. בפעמים שלא, אני פשוט מבין ש"וואלה חביבי, מה רצית? זול וזוגלובק וכאלה". 

 

זכורה לי לטובה חנות צילום תלאביבית אחת שהגעתי אליה לקנות מצלמה בכמעט 10K. באתי, אמרו לי שיש את המצלמה במלאי, אבל אם אני משלם במזומן, יש הנחה של עוד איזה 200 שקל או משהו. כמובן שלא התבלבלתי ומיד מצאתי את הסניף בנק הכי קרוב, שהתברר שהיה בקומה ה-100 או משהו כזה של עזריאלי. נכנסתי, באתי לבנקאי "שלום, בבקשה, עשרת אלפים שקלים במזומן. ואם אפשר, שים לי אותם במעטפת נייר חומה מגניבה כזאת". הבלבול על הפנים שלו היה פרייסלס. יצאתי משם עם הכסף בתיק והלכתי ברגל עד החנות (משהו כמו חצי שעה, דרומה מעזריאלי). צ'מע, כזה Rush לא היה לי הרבה זמן. הגעתי, נתתי את הכסף, ולקחתי את המצלמה. וגם קיבלתי חוויה לספר עליה לנכדים. זו אגב הרפתקאה אחת מיני רבות שצלחתי בזכות הפרקטיקה הזו. עוד אחת הייתה איזו חנות טלפוניה שכוחת אל בתוך בניין שנראה כמו סט של סרט אימה דל תקציב בבני ברק, שנראית בעצמה כמו קפסולת זמן עם טלפוני חוגות, מודמים ישנים, ערימות של PCBים ליד הפינות והפיס דה-לה רזיסטאנס, פרסומת לסטאר טק על הקיר! איפה תמצא את השיט הזה באייבורי או בהזמנה באינטרנט?!

  • רעיון טוב! 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל, תראה איך ההודעות שלנו הצטלבו. מה שכתבתי על מושב האסלה תואם בדיוק לדברי קורן על אבטחה הכפולה של הסוחר - לא רצה להתעסק עם החזרות, העדיף שיחת טלפון כדי לוודא שהמוצר הלא סטנדרטי שהזמנתי אכן מתאים לצרכי.

 

מה שאתה מספר על חנות הצילום וההנחה שניתנה על ידי הנציג הפרונטלי דומה במשהו לקניה הגדולה האחרונה שלי, שבה הוצע (ונרכש) מכשיר מדגם שעדיין לא הופיע באתר היבואן, כיוון שעדיין לא הגיע מהנמל למחסן - משהו שהנציג בשר ודם יכול לעשות בעוד שאתר האינטרנט לא מתעדכן בקצב מספק, או, אולי,במקרה שלך, הנחה שבעל העסק לא רוצה לתת במרשתת בגלל התשלום בכרטיס אשראי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין.

בשרשור מחשבים הדעה הרווחת היא "היית צריך לעשות שיעורי בית" "למדת לקח על הנסיון שלך לחסוך כמה שקלים"

מאידך, בשרשור המוסכים "הצרכן לא אמור להתמצא במכאניקת רכבים"  "להפיל את האשמה על לקוח תמים שלא מבין ברכבים זה הזוי" (למעט כמה "מומחים" שיודעים הכל וכמובן המליצו לשאר גם לדעת הכל ואז לא יעבדו עליהם).

 

למה הפילוג? על הנייר בשני המקרים הלקוח משלם על שירות מסויים, ולא מקבל את המוצר עליו הוא שילם...

 

כאילו, אני מבין את הסיבה לפילוג, אבל זה עדיין קצת לא מסתדר כשקוראים את כל זה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשואה לא נכונה. המקביל המוטורי לנושא השרשור הוא רכישת רכב, ויש כאן פורום פעיל ביותר שמראה את העניין שמראים אנשים בנושא. בוחנים את היצרן, את הדגם, את היבואן (רשמי מול מקביל) ואת הסוכנות. למוסך יש מקביל והוא מעבדת התיקונים, וגם שם יש לא מעט פויילע-שטיק.

 

עריכה: ברכישה אתה יודע מה המוצר שאתה רוצה, אז יש לך כלים, לפחות חלקיים, כדי לבחון אותו. במוסך (ובמעבדה) אתה לקוח שבוי שרכושו נמצא מאחורי קיר, ואין לך הידע הדרוש כדי לבדוק את דברי הסוחר\מתקן, בודאי לא במסגרת הזמן העומד לרשותך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה פילוג? לא מן הנמנע שאותם אלה שממליצים לעשות שיעורי בית בעניין ציוד מיחשוב יגידו שצריך לעשות שיעורי בית בעניין מוסך. אגב, לעשות שיעורי בית לא בהכרח אומר להזמין ספר היינז + לראות 20 סרטוני יוטיוב איך מחליפים פילטר שמן. גם להתייעץ בפורום הטכני, לשאול שאלות ולבקש המלצות זה נחשב שיעורי בית.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, method כתב:

למה הפילוג? על הנייר בשני המקרים הלקוח משלם על שירות מסויים, ולא מקבל את המוצר עליו הוא שילם...

לא בדיוק. השרשור כאן הוא על מחשבים רק במקרה. בפועל זה על רכישה של מוצר מחנות.

במוסכים אתה משלם על תיקון/טיפול במוצר קיים.

 

אם היה נפתח שרשור על תיקון מחשב במעבדה שעלה 80% ממחיר של מחשב חדש והמחשב חזר עם בעיות חדשות, אני מניח שהתגובות היו מצדדות בלקוח (לא שכאן הן לא, הן פשוט מופתעות שהוא לא ציפה לזה) בדיוק כמו בשרשור על מוסכים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי התקבל הרושם שבמקרה של המוסך הרוב האשימו את המוסך, וכאן הרוב מפילים את האשמה על הצרכן. כאשר בשני המקרים הצרכן שילם על שירות\מוצר ולא קיבל את המוצר\שירות עליו הוא שילם. על כן- פילוג.

 

לדעתי לא צריך השוואה מקבילה, כל עסקה צריכה צריכה לקבל משקל זהה, בין אם אני רוכש משהו שאני מומחה בו, או שאני רוכש משהוא שאין לי מושג ירוק בו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב אני חייב לציין שבקבוצות פייסבוק גם על איידיגיטל יש לקוחות שמתלוננים על זמני אספקה ארוכים בהרבה מהמובטח.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היושר הנדרש מנותן השירות זהה. יכולת הצרכן לשפוט שונה לחלוטין - במקרה של רכישה זמנו בידו (ואם לא - יש לכך מחיר), יש לו איזו ידיעה מה הוא רוצה לרכוש ויש לו האפשרות לבחון הצעות שונות. במוסך או במעבדה אין לו הידע והמידע הדרוש, המכשיר שלו מושבת והוא רוצה לקבלו תקין, ואין לו הזמן (ובמקרים רבים גם היכולת) לשפוט את הצעת המחיר ואת טיב העבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...