Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמאויות ותודעת שירות אפסית ברכישת מקבוק בארץ (או מסעותיי ברכישת מחשב בקרוב ל-10K₪ בארץ הקודש)


shakedi
 שיתוף
עוקבים 23

פוסטים מומלצים

לפני 11 דקות, פבל כתב:

 

 

אם היה נפתח שרשור על תיקון מחשב במעבדה שעלה 80% ממחיר של מחשב חדש והמחשב חזר עם בעיות חדשות, אני מניח שהתגובות היו מצדדות בלקוח (לא שכאן הן לא, הן פשוט מופתעות שהוא לא ציפה לזה) בדיוק כמו בשרשור על מוסכים.

 

פרח מזכרוני כי היה מדובר על תיקון שהוסיף בעיות ללקוח- מחילה.

 

אז הכוונה שלי הייתה באופן כללי יותר. ובאופן כללי נאמר מה שרשמתי בהודעות קודמות.

לפני 7 דקות, sperial כתב:

היושר הנדרש מנותן השירות זהה. יכולת הצרכן לשפוט שונה לחלוטין - במקרה של רכישה זמנו בידו (ואם לא - יש לכך מחיר), יש לו איזו ידיעה מה הוא רוצה לרכוש ויש לו האפשרות לבחון הצעות שונות. במוסך או במעבדה אין לו הידע והמידע הדרוש, המכשיר שלו מושבת והוא רוצה לקבלו תקין, ואין לו הזמן (ובמקרים רבים גם היכולת) לשפוט את הצעת המחיר ואת טיב העבודה.

 

האם זה נכון גם עבור סבתא שרוצה לקנות מק לנכד שלה?

עריכה אחרונה על ידי method
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שלום לכולם ומתנצל מראש על אורך הפוסט.   אמלק: כמה קשה זה לרכוש לפטופ בעלות של קרוב ל10k בארץ? מסתבר שמאוד ושהתחום מלא ברמאים, שקרנים ושירות עלוב ומעליב, גם בחנויות הקטנות וגם אצל ה

אתה חדש בארץ? נשמע לי סיפור סטנדרטי לגמרי, הג'ינג'י חשב שיש במלאי, אבל לא באמת היה, או שכן היה אבל לא בשבילך, או שהיה משהו אחר, יהיה בסדר, חודש-חודשיים סוגרים לך את הפינה, מה הלחץ? כולה מחשב... זה בסד

מכיוון שלא נראה שאף אחד כאן עשה את זה, חיפוש מהיר של המספר הסריאלי שמוטבע על הקופסה עלומת השם שקיבלת מראה באתר של אפל שמדובר במחשב שהאחריות של אפל עבורו הסתיימה. למי שלא יודע - האחריות המוגבלת של

תמונות שפורסמו בשרשור

התשובה חיובית. אם סבתא לא יודעת איזה מק לקנות יש לה הזמן הדרוש להתקשר אליו ולשאול איזה דגם (או דגמים) מתאימים לצרכיו, או לשתף אותו בתהליך ההזמנה. איך אתה חושב שקניתי מחשבים לבנים שלי? אין לי בעיה לגשת לחנות המחשבים ולרכוש לפי מה שנראה לי,  אבל תמיד דאגתי לשתף את בעל העניין בבחירה. כשאני קונה מחשב לאשתי, שההבנה ובעיקר העניין שלה בנושא מוגבלים מאד,  אני בודק מה הצרכים שלה וקונה בהתאם לשיקול דעתי.

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בערך באותו העניין (כי הם היו אחלה) - לפני שבועיים קניתי מדפסת לייזר מנירטק - קיבלתי אותה תוך פחות מ24 שעות במשלוח לדלת.

מעולם לא קרה לי כדבר הזה בארץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וסיפרתי בשרשור מקביל - הזמנתי אייפד מ-KSP (הזמנה אינטרנטית סטנדרטית בלי תיווך נציג), כעבור 6 ימים קיבלתי הודעה שהמכשיר נשלח לסניף בו אמור להאסף, ואז נעלם והופיע לפתע רק יום אחרי שאשתי ניגשה לאותו סניף והתלוננה. בדרך הספקתי להגיש שאילתה דרך האתר, אבל נעניתי רק אחרי שהמכשיר נאסף, בנוסח "אתמול אספת את המוצר".

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, sperial כתב:

התשובה חיובית. אם סבתא לא יודעת איזה מק לקנות יש לה הזמן הדרוש להתקשר אליו ולשאול איזה דגם (או דגמים) מתאימים לצרכיו, או לשתף אותו בתהליך ההזמנה. איך אתה חושב שקניתי מחשבים לבנים שלי? אין לי בעיה לגשת לחנות המחשבים ולרכוש לפי מה שנראה לי,  אבל תמיד דאגתי לשתף את בעל העניין בבחירה. כשאני קונה מחשב לאשתי, שההבנה ובעיקר העניין שלה בנושא מוגבלים מאד,  אני בודק מה הצרכים שלה וקונה בהתאם לשיקול דעתי.

 

וסבתוש כמובן הייתה עולה על זה שהביאו לה מק"ט זהה אך מחשב מחודש...

 

 

בסדר, הבנתי את הכיוון. זה בערך ההסבר שציפיתי לקבל.

זו אכן המציאות- וחבל שכך. כל זה מובן לי, פשוט זה שקיים יחס ישר בין כמות הידע שלך לסיכויים שידפקו אותך מציקה לי באופן כללי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אל תזלזל בסבתא - זפטה. הזכרתי את אשתי שההבנה שלה בטכנולוגיה היא אפס, אבל את הסוחר שהיה עושה לה תרגיל של קופסה לבנה היא היתה לועסת בתור חטיף.

 

שנית, כתבתי - שתערב את הנכד, משלב ההזמנה. כמובן בהנחה שהנכד מבין עניין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, shakedi כתב:

זיכוי לאשראי במיידי

החזר לאשראי אמריקאי יכול לקחת גם 5 ימי עסקים.

מניסיון מה5 שנים אחרונות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Liviur האמת היא שבאותה ההזדמנות הלכתי על האופציה של זיכוי לרכישה בחנות ולכן לא יצא לי להתנסות בפועל באופציית הזיכוי, אז יתכן והבנתי לא נכון את הדקויות של מתי הכסף יוחזר בפועל, עדיין חמישה ימי עסקים זה עדיף על עשרה...

 

פרט שקצת חמק פה מהסיפור והוא אחת הסיבות שביצעתי רכישה מחנות לא מוכרת באינטרנט מבלי להגיע פיזית מעבר לחסכון בזמן (שהוא בתקופה זו אצלי מצרך יקר יחסית) זה העובדה שהרכישה בוצעה לפני כחודש וחצי כשעוד היינו בעיצומו של הסגר השני, להגיע לחנות לא בדיוק היתה אופציה, לפחות לא לפי ההנחיות ולכן גם אם זה כביכול היה אפשרי חנויות מאוד דחפו אותך לא לעשות זאת. 

במידת האפשר אני בדרך כלל מעדיף להגיע פיזית ולחסוך את הגורם האנושי שמוסר לי מפרט שגוי / את השליח שלא מגיע בזמן ועוד אלף ואחד דברים שמשתבשים בדרך. 

 

בכל מקרה מבחינתי הבוטום ליין של הסיפור הזה הוא שיש משהו די רקוב כאן, וברור לי שלא רק כאן אלא בהרבה מקומות אחרים, אני מאמין שלא מעט צרכנים היו פועלים כמוני והיו הולכים על החנות הזולה ביותר / היו סומכים על נציג השירות של החנות הגדולה והמוכרת והיו מגיעים פיזית לחנות כדי לגלות שאין דובים ואין יער ואז היו מזמינים את המוצר הביתה ובסוף מתבדים. 

בפועל איך שאני רואה את זה מאוד קשה לחמוק מזה ב-100%, ולכן כשאפשר אני מעדיף לרכוש בחו״ל לצערי ממקומות אמינים כמו אמאזון. 

 

ד״א בנושא לא כל כך קשור באותו השבוע שביצעתי את ההזמנה בפעם השנייה דרך אותה חנות גדולה הזמנתי קפסולות מנספרסו ביום שישי בערב (באינטרנט כמובן) מיותר לציין שהקפסולות כבר היו אצלי בפתח הדלת ביום ראשון בצהריים והקפסולות הישנות נאספו וכל זה מבלי לשלם אקסטרה על שום משלוח ושום דבר, החבר׳ה שם יכולים לעשות שיעורים ללא מעט נותני שירות ״פרימיום״ בארץ על איך לנהל מותג ואיך לתת שירות לקוחות 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי shakedi
  • רעיון טוב! 1

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים צריכים להפסיק לקנות בזאפ, מדובר באתר שמציג המון חנויות מפוקפקות שלא כדאי לקנות מהן.

אני בזמנו מצאתי בזאפ מחיר "זול" לאייפון וקניתי 2 מכשירים, בדיעבד התברר שאלו מכשירים שיועדו לשוק הסעודי ולכן לא היה לי פייס טיים (זה היה לפני חמש שנים בערך).

לאחרונה גם KSP עזבו את זאפ.

בקיצור - להתרחק מזאפ.

למהות העניין, למה לקנות מחשב שעולה 10,000 שקל ולחסוך 500 שקל? בשביל מה? חנות מפוקפקת? אני הייתי מוסיף 500 שקל וישן בשקט.

  • רעיון טוב! 1

Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עצוב אבל נכון. לזאפ אין שום מערכת ש"מענישה" סוחרים על מצג שווא /  bait&switch ולכן היא חזרה להיות אגרגטור שבסך הכול נותן תמונת מצב כללית.

בקיצור, חזרנו לעולם "של פעם" עם המלצות ממקור ראשון, מפה לאוזן, של רשימת עסקים אמינים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצב בעייתי. בסופו של דבר זאפ מתפרנסת מחנויות שמפרסמות דרכה.
זה המודל הכלכלי.
לכן אם חנות תבקש להסיר ביקורת שלילית זאפ תסכים ברוב המקרים . אין תהליך בוררות פה. יש גם הרבה ביקורות פיקטיביות מטעם המתחרים .
קרה לי מספר פעמים שהם מחקו ביקורת שלילית (בטח על פי בקשת העסק)
מכאן תבינו למי "הנאמנות" שלהם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה ללוי יצחק לא קם מתחרה רציני?

 

כשמישהו נהייה הכי גדול והכי מוכר, וכולם הולכים אליו/על פיו, קשה למתחרה לקום.

 

:turn-l:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...