Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לשכן יש סובארו b4 2006, צמיגים סטנדרטים שהגיעו עם הרכב מידה 245/45/17.

בגלל החתך הנמוך הרכב מרגיש נוקשה.

הוא רוצה להחליף לצמיג בעל חתך 50 או 55, השאלה האם זה אפשרי? אני מתכוון מבחינת תפקוד הרכב, חיכוך צמיג ברכב וכדומה.

מבחינת חוקיות פחות מעניין אותו כי הוא יכול לעבור טסט (חבר שעובד שם).

 

תודה.

פורסם

אני מצטער מראש על הבורות, אני לא מבין גדול בכל העניין של צמיגים וג'נטים.

קודם כל, איך אני יודע איזה מידת ג'נטים, רוחב צמיג וחתך צמיג מותר לי לשים ברכב?

דבר שני, אם מותר לי לשים ג'נטים 15" ואני רוצה לשים 16"/17" או לחילופין לשים צמיגים רחבים יותר או צמיגים חתך נמוך יותר הבנתי שאני צריך לאשר את זה ברישיון, איך אני עושה את זה? מה הפרוצדורה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום,

האם חוקי לשים על מאזדה 3 קומפורט, שנת 2004 צמיגי 195/65/15R ?

זה מה שיש כרגע (ככה רכשתי את הרכב לצערי) אבל ברשיון מצוין 205/55/16R.

תודה.

פורסם

שלום,

קודם כל אציין שעשיתי חיפוש בשרשור אך לא מצאתי תשובה לשאלתי.

הרכב שלי הוא רנו מגאן 2002 שנועל כרגע צמיגים במידות 185/60R15. לצערי מידות אלו לא נפוצות ולכן הצמיגים נוטים להיות יקרים יותר. אני לא מעוניין להחליף את הג'אנטים אלא פשוט רוצה צמיג במידות קרובות ככל הניתן למקוריות, שיעלה על אותו ג'אנט אבל שיהיה נפוץ יותר. כך אוכל לאשר ברישיון מידה אחרת תמורת כמה עשרות שקלים ולחסוך סכום גדול יותר בקניית הצמיגים עצמם. השאלה היא האם יש צמיג במידות מתאימות ונפוצות?

פורסם

שלום,

 

האם מאושרת מידה

175/65/14

לקיה ריו שנת 2008,

כרגע מורכבים על הרכב צמיגים במידה מאוד דומה -

 

175/70/14

 

תודה רבה

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
שלום,

 

האם מאושרת מידה

175/65/14

לקיה ריו שנת 2008,

כרגע מורכבים על הרכב צמיגים במידה מאוד דומה -

 

175/70/14

 

תודה רבה

 

היי,

מותר לך להרכיב על הרכב אץ המידות הבאות:

185/65R14

195/55R15

205/45R16

 

העניין הוא שבכדי שתוכל להחליף ל 2 המידות האחרונות, תצטרך להחליף גם את החישוקים.

הוצאה כספית לא קטנה.

לחץ אויר בצמיגים יכול להיות לעיתים ההבדל בין "פודיום" ל"קונוס" !!!

×
×
  • תוכן חדש...